مایکروویو دلمونتی

تاریخ انتشار:
1403/2/8 03:02:45

برند دلمونتی یکی از معروف‌ترین برندها در حوزه لوام اشپزخانه می‌باشد که در ایران محبوبیت خاصی دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی مایکروویو دلمونتی دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


مایکروویو دلمونتی


مایکروویو چیست و چه کاربردی دارد؟ 

یکی از رایج ترین کاربردهای مایکروویو، گرم کردن سریع مواد غذایی است که این کار در اجاق‌های مایکروویو امکان پذیر است. از مایکروویو برای انتقال انرژی حرارتی استفاده می‌شود. 

کشف این پدیده توسط شخصی به نام پرسیل اسپنسر بود. ماکروویو در اوایل بسیار گران و حجیم بود، ولی امروزه ارزان‌ قیمت شده است و در بیشتر خانه‌ها دیده می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو دلمونتی در كارهای خود سرعت را تجربه كنید! 

کارخانه دلمونتی 

تنها کمی بیشتر از یک دهه از تاسیس کارخانه دلمونتی می‌گذرد. زمینه اصلی تولیدات این کارخانه لوازم خانگی می‌باشد. در مورد ریشه این نام، گفته ‌شده که دلمونتی قلعه‌ای باستانی در ناحیه جنوبی کشور ایتالیا بوده است.

استراتژی مهم این شرکت نیز، ساخت محصولات با کیفیت است که طراحی مناسب و زیبایی داشته باشد. سالانه بسیاری از تولیدات این کارخانه در ایران به فروش می‌رسد.

محصولات دلمونتی دارای یک سال و نیم گارانتی و ۳ سال خدمات پس از فروش می‌باشد. با خرید اقساطی مایکروویو دلمونتی هیچ‌گاه با شكم خالی نخواهید خوابید! 

چه مایكروویوی خریداری باید كرد؟ 

 درب آن به سادگی باز یا بسته شود؛ نوع برنامه‌های خودکار آشپزی و هم‌چنین تعداد آن‌ها متناسب با مصرف روزانه شما باشد. امکاناتی مثل سیستم کانکشن و گریل داشته باشد. 

سیستم کانکشن با داشتن فن‌های داخل مایکروفر به یکنواختی پخت غذا کمک می‌کند. با خرید مایکروویو دلمونتی مزه‌هایی فوق‌العاده بچشید!

گریل نیز در تولید حرارت روی سطح غذا كاربرد دارد. برای مثال در پخت مرغ برشته و یا پیتزا دوست دارید که سطح رویین حالت طلایی‌تری داشته باشد. بعضی از مایکروویوها نیز دارای هر دو قابلیت هستند و با ترکیب این دو به ما کمک می‌کنند.

 البته امکانات و ویژگی‌های دیگری نیز در برای مایکروویوها وجود دارد، برای نمونه از این دستگاه‌های فوق‌العاده می‌توانیم برای بخارپز کردن جوجه گردان، یخ زدایی مواد سرمازده و موارد دیگر استفاده کنید. 

در ادامه مطلب سعی داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین مایکروویوهای این کارخانه بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو دلمونتی در قسطی كلاب به وجود آمده است. 

مدل مایکروویو دلمونتی 30 لیتری DL-500 

این مایكرویو سولاردوم ۳۰ لیتری است با توان مصرفی ۱۶۰۰ وات کار می‌کند، توان گریل آن نیز ۱۲۵۰ وات است. دارای صفحه نمایش و درجه حرارت قابل تنظیم می‌باشد و عملکرد آن به صورت لمسی است. 

این محصول مشکی رنگ است و دارای ۸ برنامه آشپزی پیش‌فرض و اتوماتیک می‌باشد. با خرید اقساطی مایکروویو دلمونتی كم‌تر وقت صرف آشپزی كنید!

دارای امکاناتی نظیر سیستم کانوکشن، سیستم جوجه‌گردان، مایكرو، سیستم یخ‌زدا و ترکیب این سیستم‌ها با یکدیگر می‌باشد. هم‌چنین یازده سطح قدرت متفاوت دارد. محفظه و سینی داخلی از جنس استیل است. 

دارای مشخصاتی چون سیستم جریان همرفتی حرارت در مغز پخت کردن مواد غذایی، تنظیمات جوجه گردان و قفل ایمنی کودک،‎ سیستم رفع بو، قابلیت گرم نگه داشتن غذا و پخت سریع است.

به علاوه، زنگ پایان عملیات پخت و چراغ داخلی نیز دارد. گرمایش از بالا به پایین و سیستم جداگانه برای المنت‌های حرارتی است. همراه با این محصول، یک سیخ جوجه گردان و یک دفترچه راهنما نیز ارائه می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو دلمونتی یك محصول عالی داشته باشید! 

مایکروویو دلمونتی 

برای خرید این مایکروویو فوق العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و اقساطی موجود در این فروشگاه بهره‌مند شوید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید تا بتوانید از یکی از سه روش موجود اعتبار بگیرید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مایکروویو دلمونتی از قسطی كلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

یخچال فریزر سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ
برند سامسونگ در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی پیشرو و موفق است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی یخچال فریزر سامسونگ هستید به بخش...

خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت

خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت
برند دیپوینت برندی موفق و ایرانی با محصولاتی جذاب است. برای خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...