فروش اقساطی ps4 در تهران

تاریخ انتشار:
1403/2/9 20:22:05

افراد زیادی برای سرگرمی از PS4 استفاده می کنند که با طراحی بازی های مختلف تنوع زیادی را به وجود آورده اند. برای فروش اقساطی ps4 در تهران به بخش وسایل سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی ps4 در تهران


خرید ps4 به صورت اقساطی

قسطی کلاب با هدف رضایت شما عزیزان فروش اقساطی ps4 را در سایت خود راه اندازی نمود و همچنین می توانید بدون پرداخت کل هزینه آن صاحب این دستگاه بی نظیر شوید و با دوستان و خانواده خود بازی های مهیج و پر از شادی را انجام دهید. کنسول های بازی بسیار بازی های متنوعی دارد و باعث دور هم جمع شدن دوستان و اعضای خانواده می شود.

فروش اقساطی ps4 در تهران امروزه با توجه به وضعیت فروش محصولات به خصوص کنسول های بازی و لوازم و وسایل دیجیتال و الکترونیک، یک مزیت ویژه و کمیاب است. در شرایط فعلی تمامی عرضه کنندگان کنسول های بازی در بازار ایران، تنها به شرایط فروش نقدی رضایت می دهند. 

در این بین برخی از افراد خرید اقساطی را به نقدی ترجیح داده ولی با مراکز فروش اقساطی آشنا نمی باشند، پیشنهاد ما به شما سایت قسطی کلاب است. قسطی کلاب با شرایط بسیار ویژه، فروش اقساطی کنسول های بازی به خصوص ps4  را امکان پذیر کرده است. در ادامه تمامی مزایا، شرایط و ابعاد خرید اقساطی را با هم بررسی می کنیم.

به طور کلی خرید این دستگاه برای فرزندان ما یک امر ضروری محسوب می شود و با توجه به تغییر و به روز رسانی ps4 ها، قسطی کلاب شرایط فروش اقساطی ps4 در تهران را برای افراد تهرانی فراهم کرده است تا با توجه به نوع نیاز و برنامه ریزی مالی، خرید این محصول امکان پذیر باشد.

مزایای خرید اقساطی ps4  در تهران

شما شهروندان و ساکنان شهر تهران می توانید برای خرید قسطی کنسول های بازی با شرایط ویژه با قسطی کلاب همراه باشید. بیایید به مزایای خرید اقساطی ps4 برای خریدار بپردازیم. برای این منظور یک خریدار قسطی و یک خریدار نقدی را با هم مقایسه می کنیم. خریداری که کنسول بازی را به صورت قسطی خریداری کرده، مزایایی خواهد داشت. از جمله:

  • شما با خرید قسطی و عدم پرداخت یک جای هزینه، در واقع بار مالی خرید خود را به چندین ماه تقسیم کرده اید.
  • با توجه به شرایط بازار و نوسانات قیمت، شما اگر نتوانید قسطی خرید کنید، قطعا باید چندین ماه هزینه خرید را جمع آوری کنید. بدون شک در شرایط کنونی بازار تا چند ماه آینده قیمت افزایش خواهد یافت و شما متضرر خواهید شد.
  • پول شما با توجه به نوسانات قیمت ارز، ارزش خود را از دست نخواهد داد و می توانید حتی در صورت توانایی خرید نقدی، خرید قسطی را انتخاب کنید و پول خود را پس انداز کنید.
  • بسیاری از گیم نت های بزرگ در شهر تهران و یا سایر شهرستان ها در صورت خرید نقدی، یا توانایی خرید را نخواهند داشت و یا باید فشار زیادی برای خرید عمده چندین دستگاه ps4 متحمل شوند. اما با خرید قسطی می توانند تحت شرایط فوق العاده و با کمترین افزایش قیمت، کنسول های مد نظر خود را خریداری کنند.
  • با توجه به شرایط فروش ویژه اقساطی ps4  در قسطی کلاب، شما می توانید از اکثریت مزایای خرید نقدی مانند تحویل پنج روزه، گارانتی و ضمانت اصل بودن محصول و سایر مزایا بهره مند شوید. در واقع ما به منظور رضایت هر چه بیشتر شما، شرایط و مزایای خرید نقدی را تا حد امکان به مزایای خرید نقدی نزدیک کرده ایم.


فروش اقساطی ps4 در تهران

نحوه فروش اقساطی ps4

شرایط فروش اقساطی به طور طبیعی تفاوت هایی با فروش نقدی دارد. این تفاوت ها همگی به یک نتیجه ختم می شوند و آن هم ریسک فروشنده اقساطی است. برای مثال دو فروشنده را در نظر می گیریم. فروشنده اول فروش اقساطی ps4 را انجام می دهد و فروشنده دوم به صورت نقدی می فروشد. 

طبیعی است با توجه به نوسانات ارزی و شرایط همواره افزایش قیمت ها به خصوص در کنسول های بازی، فروشنده اول که کنسول بازی را به صورت قسطی می فروشد، ریسک بیشتری می کند و عملا سرمایه خود را نسیه می دهد. اما قسطی کلاب با توجه به تمامی این شرایط، به منظور رفاه حال شما و همچنین دسترسی تمامی افراد جامعه به  کنسول های بازی مانند ps4 با شرایط ویژه و کم ترین افزایش قیمت ممکن نسبت به فروش نقدی، اقدام به فروش اقساطی ps4  با شرایط زیر می کند:

  • اقساط 12 ماهه
  • پیش پرداخت بسیار کم (بسیاری از کنسول های بازی قسطی کلاب حتی به صورت بدون پیش پرداخت عرضه می شوند)
  • همراه با گارانتی معتبر
  • ارسال سریع ظرف 5 روز کار

فروش قسطی کنسول بازی PS4 این امکان را به خانواده ها می دهد که بتوانند بدون نگرانی در رابطه با هزینه این کنسول با خرید یک دستگاه کنسول PS4 دل فرزندان خود را شاد کنند. بدون این که خودشان هم فشار مالی زیادی را تجربه کنند. قسطی کلاب با ایجاد شرایط خرید اقساطی کنسول PS4  باعث بهتر شدن روابط میان والدین و فرزدان هم شده است. 

با توجه به تمامی شرایط و ابعاد بررسی شده، بهتر است، هر چه سریع تر برای خرید اقساطی کنسول بازی اقدام کنید. زیرا صرف نظر از اینکه قسطی کلاب تمام تلاش خود را در جهت هرچه بیشتر و بهتر کردن این شرایط انجام خواهد داد، شرایط بازار و افزایش قیمت ها و سایر عوامل در طول زمان سبب افزایش قیمت ها می گردد.

در شرایط اقتصادی کنونی که بیشتر کالا های دیجیتال از کشور های خارجی وارد می شوند و قیمت ارز نیز از ثبات خاصی برخوردار نیست، قیمت این کالا ها به طرز غیر منطقی افزایش پیدا می کند. از این رو از نظر اقتصادی به صرفه نیست که منتظر بمانیم تا بتوانیم کالا های مورد نیاز خود را به صورت نقدی خریداری کنیم. 

وجود سایت هایی مانند قسطی کلاب و همچنین رونق روز افروز آن نیز نشان این مدعی است. قسطی کلاب این امکان را فراهم کرده است که کاربران بتوانند ps4 اقساطی دلخواه خود را به صورت قسطی تهیه کنند.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی پلی استیشن 4

فروش اقساطی پلی استیشن 4
سایت قسطی کلاب اقدام به فروش اقساطی کنسول بازی از جمله فروش اقساطی پلی استیشن 4 نموده است. این وب سایت فروش محصولات.....

خرید قسطی ps4 با سفته

خرید قسطی ps4 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی ps4 با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه...