فروش اقساطی پلی استیشن 4

تاریخ انتشار:
1403/2/25 16:47:04

جهت خرید اینترنتی پلی استیشن 4 به سایت قسطی کلاب بخش بازی سرگرمی مراجعه نمایید.

 فروش اقساطی پلی استیشن 4

فروش اقساطی پلی استیشن 4 

سایت قسطی کلاب اقدام به فروش اقساطی کنسول بازی از جمله فروش اقساطی پلی استیشن 4  نموده است. این وب سایت فروش محصولات گوناگون به صورت قسطی از معتبرترین، وب سایت های فروش محصولات مورد نیاز برای توده مردم به شیوه ی اقساطی از جمله فروش اقساطی پلی استیشن 4  می باشد.

مشخصات پلی استیشن 4 :

پلی استیشن 4 از جمله محصولات بسیار معتبر و مدرن در سراسر جهان می باشد . این کنسول خاص در ادامه کنسول های پلی استیشن سونی می باشد و نسل چهارم این محصول می باشد و به طرزی چشمگیر در تمام جهان ، فروش بسیار بالایی دارد. کنسول جدید سونی یا پلی استیشن 4 محصولی با تکنولوژی خاص کمپانی عظیم سونی می باشد ، که در تمام جهان برای برنده شدن در گیم های این کنسول بسیار پیشرفته مسابقات بزرگی برگزار می شود و معمولا ً برندگان و مقام آوران این مسابقات در تمام جهان مشهور می شوند و کمپانی سونی برای تشویق آنان و در جهت رونق فروش خود ، آنها را به نحو شگفت آوری ساپورت می نماید.

پلی استیشن 4 اضافه بر تغییر دادن ظاهر این کنسول و با طراحی این کنسول یه مدرن ترین روش طراحی روز به وسیله ی بزرگترین طراحان جهان، سخت افزار و هارد ویر این دستگاه را نیز عوض نموده و از سافت ویر بسیار پیشرفته تری نسبت به نمونه های پیشین این کنسول در پلی استیشن 4 بهره برده است.

قدرت بسیار بالای نرم افزاری و ظاهر چشمگیر این کنسول بسیاری از جهانیان را شیفته خود نموده است به گونه ای که توانسته با تمام تبلیغاتی که رقیبش یعنی ایکس باکس شرکت مایکروسافت در امریکا و اروپا و سایر نقاط جهان انجام داده است، گوی سبقت را از این برند برباید و به نوعی نبض بازار را در اختیار خود داشته باشد.

پروسسور داخلی این کنسول که گرافیک آن را ساپورت می نماید، از نمونه های پیشین این کنسول دو برابر قدرت مند تر است و تصاویر و اجرای عکس العمل ها در این سیستم به حدی سریع و پیشرفته است که به بازیکن حس ، درون میدان بودن را می دهد. خصوصا اگر از دوربین مخصوص کنسول پلی استیشن یعنی دوربین واقعیت مجازی وی آر استفاده شود. کیفیت بسیار بالای این سیستم، این توانایی را ایجاد نموده که به روز ترین و مدرن ترین گیم ها که از گرافیک بسیار بالایی هستند، را ساپورت می کند .

فروش اقساطی پلی استیشن 4 در ایران

به نوعی این سیستم ، محدودیتی در اجرا و اینستال انواع گیم های گوناگون ندارد و هر نوع گجن جدیدی را می توان بر روی آن به وسیله ی پورت مخصوص بر روی آن نصب نمود فروش اقساطی پلی استیشن 4 از طریق وب سایت قسطی کلاب این فرصت را در اختیار شما قرار داده، که برای خرید این محصول بسیار با ارزش ولی تا اندازه ای کران، بتوانید با کمترین سپرده ها این کنسول را از سایت تهیه نمایید.

 فروش اقساطی پلی استیشن 4 در ایران ، با کیفیتی که وب سایت قسطی کلاب دارد، تقریبا ً بی رقیب نموده است و با سابقه ای طولانی در فروش اقساطی پلی استیشن 4 که در کتگوری فروش اقساطی کنسول بازی می باشد ، توانسته تمامی ابزارها برای یک وب سایت جامع فروش انواع لوازم ، از جمله لوازم خانگی ، مواد آرایشی بهداشتی و هر نوع محصولی که در ذهن تان دارید، را به دست آورید.

فروش اقساطی پلی استیشن 4 به دلیل بالا بردن قدرت خرید طرفداران این نوع کنسول ها طراحی شده است . در فروش اقساطی پلی استیشن 4 از بهترین لوازم و به روز ترین کالاها بهره برده می شود و به نوعی محرومیت زدایی در جامعه ، از اهداف وب سایت قسطی کلاب می باشد.

خصوصیات دیگر پلی استیشن 4 در فروش اقساطی پلی استیشن 4 :

داشتن رم 8 گیگابایتی

پشتیبانی از دیسکت های در وی دی و بلو ری

دارای هارد دیسک با ظرفیت 1 ترابایت

دارای دسته های بازی وایرلس

دارای خروجی اچ دی ام آی برای اتصال به تلویزیون برای دیدن بازی ها در صفحات بزرگ تلویزیونی

با فروش اقساطی پلی استیشن 4  شما به راحتی و با کمی انظباط مالی می تواند صاحب یک سیستم فوق العاده شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

اسکوتر برقی اقساطی

اسکوتر برقی اقساطی
ارائه اسکوتر برقی اقساطی، از جمله خدمات فروش اقساطی قسطی کلاب در زمینه تفریح و سرگرمی به شمار می رود. به علت طیف وسیع قیمت های این ...

خرید قسطی ps4 بدون چک

خرید قسطی ps4 بدون چک
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از بهترین و جذاب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی ps4 بدون چک به بخش کنسول بازی در...