خرید اقساطی تلویزیون اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/5 20:22:18

برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا به بخش وسایل خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون اسنوا


شرایط فروش اقساطی تلویزیون اسنوا

تلویزیون اسنوا یکی دیگر از محصولات خانگی برند ایرانی اسنوا است که در کنار داشتن کیفیت و طول عمر بالا قیمت مناسبی نیز دارد.این تلویزیون مانند تمام مدل های صادراتی در سایزها و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است و با توجه به ویژگی ها و کاربردش قیمت های متفاوتی نیز دارد.

فروشگاه های آنلاین و حضوری بسیاری وجود دارند که می توانید با مراجعه به آن ها تلویزیون اسنوا مورد نظرتان را به صورت قسطی و نقدی خریداری کنید. فروشگاه آنلاین قسطی کلوب یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی است که امکان خرید قسطی تلویزیون اسنوا را در کنار سایر کالاهای مورد نیازتان برای شما در هر کجای کشور که باشید فراهم کرده است.

کارخانه اسنوا:

اسنوا یکی از شرکت های بزرگ و معتبر ایرانی است که در سال 1384 در مورچه خورت اصفهان تاسیس شد. این برند محبوب در ابتدا فعالیت خود را با ساخت انواع کولر آبی و اجاق گاز آغاز نمود و به مرور زمان با بهره گیری از دانش روز و تخصص مهندسان حرفه ای حوزه فعالیت خود را به سایر لوازم برقی خانگی گسترش داد.این کارخانه همگام با برندهای صادراتی محصولات بسیار با کیفیت و جدید طراحی و روانه بازار داخلی و خاورمیانه کرده است که با قیمتی مناسب می توانید آن ها را تهیه کنید.

تلویزیون اسنوا:

تمام مدل های تلویزیون اسنوا دارای رزولوشن بسیار بالا و کیفیت تصویر حرفه ای بوده و زاویه دید گسترده ای را برای بینندگان خود فراهم کرده است.تلویزیون اسنوا دارای گیرنده های دیجیتال هستند که نیاز شما را برای خرید دستگاه جداگانه برطرف می کنند و می توانید تمام شبکه های دیجیتال مانند شبکه های استانی، افق نسیم و غیره را با بالاترین کیفیت ببینید.

دستگاه های تلویزیون اسنوا مانند رقبای خارجی خود قابلیت ضبط برنامه و ماشین زمان را دارند تا بتوانید برنامه های مورد علاقه خود را ذخیره کنید. رابط های مختلف مانند USB و ورودی های چندگانه HDMI به شما این امکان را می دهد که انواع دستگاه های بازی و یا صوتی و تصویری را بتوانید به تلویزیون وصل کنید.

کیفیت ساخت قطعات داخلی و بیرونی محصولات اسنوا نیز کیفیت و طول عمر آن ها را تضمین می کند به طوری که می توانید سال ها از محصولات اسنوا استفاده کنید. تلویزیون اسنوا در مدل ها و سایز های مختلف LED و LCD دارای ویژگی های منحصر به فرد ظاهری مانند صفحه های تخت و بدنه های ظریف هستند که می توانند زیبایی منزل شما را چند برابر کنند.


خرید اقساطی تلویزیون اسنوا

قیمت تلویزیون اسنوا:

تلویزیون اسنوا مانند سایر محصولات ساخت ایران از قیمت بسیار مناسب تری نسبت به محصولات وارداتی دارد.این تلویزیون ها در رنج قیمت بین 2 تا 8 میلیون تومان در بازار موجود هستند.

خرید قسطی تلویزیون اسنوا:

اگر قصد خرید جهیزیه دارید و باید هزینه بسیار زیادی برای خرید وسایل خانه کنار بگذارید می توانید از مزایای خرید قسطی استفاده کنید.فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید قسطی تلویزیون اسنوا را مانند سایر محصولات موجود در سایت برای شما فراهم کرده است، تنها کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و مدل های مختلف تلویزیون اسنوا را ببینید و تنها با پرداخت یک سوم قیمت، تلویزیون مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس

خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس
برند جی پلاس یک برند ایرانی و باکیفیت است که دارای محصولات متنوعی می‌باشد. برای خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس به بخش ماشین...

خرید قسطی تلویزیون MGS

خرید قسطی تلویزیون MGS
یکی از تلویزیون‌های پرفروش در ایران از برند ام جی اس است. برای خرید قسطی تلویزیون MGS به بخش تلویزیون در دسته بندی...