فروش قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/9 19:19:32

کمپانی شیائومی یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای چینی است که در زمینه تلفن همراه و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. برای خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو

بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 9 Pro

تا چند سال گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد که یک شرکت چینی بتواند در صنعت رقابتی ساخت گوشی سهم چشمگیری از بازار داشته باشد. با این وجود شرکت شیائومی در چند مدل جدید خود و در طراحی گوشی‌های میان رده توانست سهم خود را از بازار ایران بگیرد. به طوری که اکثر شرکت‌های معتبر ایرانی در زمینه پخش و فروش کالای دیجیتال با خلاقیت در شیوه‌های فروش، مانند خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو امکان خرید این محصول محبوب شیائومی را فراهم کرده‌اند. 

شیائومی این میزان از مقبولیت را مدیون گوشی‌های میان رده خود است. طرح‌هایی که توانسته اند با رعایت تناسب کیفیت/قیمت، شیائومی را به یک شرکت معتبر در این صنعت تبدیل کنند. با خرید اقساطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

گوشی‌های شیائومی شاید قدرت پردازش، کیفیت متریال و پشتیبانی بالای نرم افزاری در حد پرچمداران آیفون و سامسونگ را نداشته باشند، ولی توانسته‌اند با قیمت پایین و کیفیت قابل قبول خود اعتباری در میان غول‌های صنعت کالای دیجیتال و در حوزه گوشی‌های همراه برای خود دست و پا کنند. در ادامه به بررسی مشخصات فنی گوشی شیائومی مدل 9 پرو خواهیم پرداخت.

گوشی‌های میان رده شیائومی مانند مدل 9 پرو با قیمت‌های اقتصادی، راه خود را به بازار ایران باز کردند!

در یکی دو سال اخیر با وجود تحریم‌های بین‌المللی و کاهش قدرت خرید در اقشار مختلف جامعه، خرید گوشی‌های محبوب ایرانیان یعنی پرچمداران آیفون و سامسونگ کم کم از سبد خرید خریداران حذف شده و جای خود را به گوشی‌هایی اقتصادی‌تر  داده‌اند. همین شرایط باعث شده سلیقه بازار به سمت گوشی‌های ارزان و با کیفیت قابل قبول تغییر پیدا کند.

در میانه همین تغییرات، شیائومی با محصولاتی متناسب با شرایط بازار ایران به بازار گوشی عرضه شد. شروعی که شاید ابتدا به آرامی حرکت می‌کرد، اما با گذشت زمان و عرضه گوشی‌های میانرده در مسیر موفقیت به سرعت خود افزوده است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

حال که از نظر اقتصادی با دلایل محبوبیت محصولات شیائومی آشنا شدیم به بررسی مدل 9 پرو خواهیم پرداخت و از امکان خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو که توسط شرکت های معتبر فراهم شده صحبت خواهیم کرد. 

نگاهی به مشخصات شیائومی مدل 9 پرو

گوشی شیائومی مدل 9 پرو در 20 آوریل 2020 توسط شرکت شیائومی در سه رنگ سفید، سبز و خاکستری با قیمتی حدود 250 دلار به بازار عرضه شد. شیائومی با استفاده از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع 30 وات توانسته است کارایی باتری گوشی را نسبت به محصولات قبلی خود بالاتر ببرد. 

شبکه‌های قابل پشتیبانی این گوشی GSM / HSPA / LTE می‌باشد. شیائومی در مدل دیگری از همین محصول به نام XIAOMI MI 9 PRO LTE 5G از تکنولوژی پشتیبانی از شبکه 5G نیز رونمایی کرده که در رنج قیمتی بالاتری به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

در توضیح فنی دوربین‌های این گوشی می‌توان به دوربین 64 مگاپیکسل در قالب چهار دوربین و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل اشاره کرد. طراح بدنه این مدل چهار دوربین مجزا را داخل یک کادر مربعی شکل قرار داده و این مربع کوچک را روی خط تقارن پشت بدنه طراحی کرده است. 

جاگیری مربعی شکل دوربین‌ها در پشت گوشی، ما را کمی به یاد گوشی پرچمدار آیفون خواهد انداخت. در مجموع دوربین های این گوشی  نسبت به سایر همرده‌های خود در جایگاه مناسبی قرار دارد. 

با نگاهی کلی به پلتفرم این گوشی خواهیم دید که شیائومی با استفاده از سیستم عامل  اندروید 10 - MIUI 11 و استفاده از تراشه Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (هشت نانومتری) و پردازنده 8 هسته‌ای (دو هسته‌ 2.3 گیگاهرتز Kryo 465 طلایی و شش هسته‌ 1.8 گیگاهرتز Kryo 465 نقره‌ای) و در نهایت پردازنده گرافیکی به نسبت قدرتمند Adreno 618 توانسته است از نظر نرم افزاری نیاز کاربران را فراهم کند. در ادامه به امکان خرید قسطی گوشی شیائومی مدل 9 پرو از شرکت‌های معتبر ایران خواهیم پرداخت.

فروش قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو

در میان گوشی‌های میانرده، شیائومی با ارائه امکانات عالی مانند دوربین خوب، تراشه کارآمد و قیمت پایین توانسته است گزینه‌های مناسب‌تری برای خریداران فراهم کند. محبوبیت و کیفیت خوب محصولات شیائومی، شرکت‌های معتبر ایرانی مانند قسطی کلاب را به این فکر رساند که علاوه بر فروش نقدی، با فروش قسطی گوشی شیائومی مدل 9 پرو و سایر محصولات شیائومی، شرایط خرید آسان و به صرفه را برای مشتریان فراهم کنند. قیمت مناسب شیائومی همراه با شیوه پرداخت خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو، خرید این محصول را از قبل هم مقرن به صرفه تر کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل بلک بری

خرید قسطی موبایل بلک بری
خرید قسطی موبایل بلک بری یکی از گزینه هایی است که سایت قسطی کلاب در راستای خدمات گسترده خود ارائه داده است تا کاربران بتوانند به راحتی ...

خرید اقساطی اپل واچ سری 7

خرید اقساطی اپل واچ سری 7
یکی از گجت‌های هوشمند اپل ساعت هوشمند آن یا به اصطلاح اپل واچ است. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته...