خرید اقساطی اپل واچ سری 7

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:14:26

یکی از گجت‌های هوشمند اپل ساعت هوشمند آن یا به اصطلاح اپل واچ است. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید.


خرید اقساطی اپل واچ سری 7


بررسی اپل واچ سری 7

یکی از محصولات متنوع شرکت اپل، اپل واچ می‌باشد که جز محصولات پوشیدنی این شرکت محسوب می‌شود. تاکنون 7 سری از اپل واچ‌ها وارد بازار شده است. 

در این مقاله می‌خواهیم اطلاعات کلی درباره یکی از مدل‌های این برند یعنی اپل واچ سری 7 را در اختیار کاربران قرار دهیم. کار جذابی که شرکت اپل در مورد اپل واچ‌ها انجام داده است این است که رونمایی تمامی سری‌های مختلف خود را در ماه سپتامبر انجام داده حتی شرایط کنونی باعث تغییر این روند نشد و سری 6 اپل واچ نیز در ماه سپتامبر رونمایی شد.

پس با این حساب تخمین زده می‌شود اپل واچ سری 7 نیز در همین ماه رونمایی شود؛ پس حداقل باید تا شهریور ماه صبر کنیم تا این گجت به دست محبوبان خود برسد. که جایگاه ویژه‌ای در بین ساعت‌های هوشمند دارد. شما می‌توانید با خرید قسطی اپل واچ سری 7 بهترین لحاظ را برای خود ثبت کنید.

طراحی 7 Apple Watch

تغییرات شرکت اپل بسیار نامحسوس و کند است. پس بر این اساس  تغییر چندانی با سری‌های قبلی نخواهد داشت. فقط تنها چند چیز در مورد طرح آن بر سر زبان‌ها افتاده مثلا به احتمال زیاد لبه‌های اپل واچ سری 7 تخت خواهد بود و به جز لبه‌های تخت تفاوت دیگری با سری 6 ندارد. 

همچنین بندهای جدیدی که باتری‌های اضافه در خود دارد در آن تعبیه شده است. این کار باعث می‌شود عمر باتری بیشتر شود و عملکرد آن بالا رود. برای خرید قسطی اپل واچ سری 7 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

رنگ‌بندی‌ها سیاه،نقره‌ای، قرمز، آبی و سبز گفته شده ولی همه این‌ها حدسیات و شایعاتی بیش نیستند و تا زمانی که رونمایی انجام نشود درست یا نادرست بودن آن مشخص نخواهد شد. در حقیقت اطلاعات دقیقی از این سری اپل واچ در دسترس نیست هر چه شایعات و حدسیات است. همچنین بیشتر سایت‌های معتبر خرید اقساطی اپل واچ سری 7 را با شرایط خاص و ویژه برای کاربر عرضه می‌کنند. 

ویژگی‌های اصلی اپل واچ سری 7

یکی دیگر حدسیات در مورد اپل واچ سری 7 این است که طرح جدید آن قابلیت سنجش مدت‌زمان شنا و همچنین دارای حسگر اندازه گیری  قند خون است. که کمک بسیاری برای بیماران دیابتی می‌کند طوری که نیازی به انجام تست‌های سنتی نیست و به بیماران دیابتی این امکان را می‌دهد که مقدار انسولین مورد نیاز برای تزریق را قبل از مصرف وعده‌های غذایی حساب کنند.

این گجت این امکان را برای کاربران خود ایجاد می‌کنند که نمونه خون خود را به وسیله سوزن بردارند و روی دستگاه قند سنج بگذارند و تست را انجام دهند. 

این قابلیت به سبب وجود مادون قرمز پشت ساعت می‌باشد که به داخل پوستش می‌تابد و میزان سطح قند موجود در خون را اعلام می‌کند و این کار بسیار اقتصادی است و نیازی به خرید نوار تست قند خون نمی‌باشد. در کل بیماران دیابتی می‌توانند با خرید قسطی اپل واچ سری 7 به امکانات آن دسترسی پیدا کنند و تجربه خاصی را با این ساعت هوشمند داشته باشند.

میزان مقاومت اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7 دارای جلوه‌ای ویژه است که به آن ظاهری مدرن‌تر می‌دهد. همچنین در مقابل ضربه بسیار مقاوم است و به خاطر این قابلیت مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران قرار گرفته است. به جرات می‌توان گفت با خرید اپل واچ خاص بودن را تجربه خواهید کرد.

خرید اقساطی اپل واچ سری 7

امروزه برای خرید بیشتر کالای مورد نیاز لازم نیست زیاد وقت صرف کنیم فقط کافی است به فروشگاه‌های اینترنتی موجود در سایت‌های معتبر مراجعه کنید و کالای دیجیتال یا هر نوع کالای دیگری را که نیاز دارید خریداری نمایید. یکی از این فروشگاه‌های معتبر فروشگاه قسطی کلاب است که شرایط ویژه برای خرید نقدی و اقساطی را دارا می‌باشد.  

این فروشگاه فروش قسطی ساعت هوشمند را جز لیست خود قرار داده است. شما می‌توانید با خرید اقساطی اپل واچ سری 7 صاحب بهترین برند از ساعت‌های هوشمند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مک بوک ایر از قسطی کلاب

خرید قسطی مک بوک ایر از قسطی کلاب
اگر شما به دنبال خرید قسطی مک بوک ایر با شرایطی عالی هستید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی سرفیس پرو

خرید قسطی سرفیس پرو
تبلت‌های مایکروسافت با طراحی و کیفیت بالایی تولید شده‌اند و بسیار زیبا هستند. برای خرید اقساطی سرفیس پرو به بخش کالای دیجیتال در ...