خرید اقساطی خودرو تیبا 2 چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 06:00:57

اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو تیبا 2 با چک دارید به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی خودرو تیبا 2 چکی


بررسی و معرفی تیبا 2

خودرو ایرانی تیبا، اولین محصول تماماً داخلی گروه خودروسازی سایپا در کشور است. طراحی و توسعه پلتفرم به روز رسانی شده پراید موجب تولید خودروی تیبا گردیده است. خودروی تیبا مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفت. این خودرو علاوه بر آنکه از نظر ظاهری زیباتر از پراید است، ایمنی بالاتری دارد. به همین علت گروه خودروسازی سایپا، نسخه هاچ بک را به نام تیبا 2 به دست متقاضیان می‌رساند. این خودرو یک خودروی کاملاً اقتصادی با طراحی به روز می‌باشد. خودرو ایرانی تیبا 2 در سال 92 روانه بازار شد و شرکت تولید کننده این وسایل نقلیه را در دو مدل SX و EX تولید کرد. مدل EX تیبا 2 تنها مدلی است که در بازار وجود دارد زیرا مدل sx از سال 96 بازنشسته شد. مدل‌های مختلف این خودرو از لحاظ فنی هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها در بخش ظاهری و آپشن‌ها از یکدیگر متمایز شده‌اند.

تیبا 2 هاچ بک در هر مدل، یک خودروی اقتصادی جایگزین پراید محسوب می‌شود که از تجهیزات و امکانات مطلوبی برخوردار است. تیبا 2 پلاس، نسخه فول آپشن این محصول از سایپا به شمار می‌رود که دارای تجهیزاتی مانند سنسور پارک عقب، چراغ مه شکن، نمایشگر لمسی، دوربین عقب و سیستم صوتی 4 اسپیکر است. برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی خودرو ایرانی تیبا 2

خودرو ایرانی تیبا 2 دارای طراحی داخلی و طراحی خارجی مطلوبی است. در طراحی ظاهری این خودرو چراغ‌های اصلی آن حالت برگی شکل دارند که در طرفین درب کاپوت جای گذاری شده‌اند. منحنی جانبی در این خودرو ایرانی سبب تمایز آن از خودروی پراید گردیده است. جلوی این وسایل نقلیه را چراغ‌های مه‌شکن دایره‌ای شکل مزین نموده‌اند و طراحی این خودرو را زیباتر نشان می‌دهند. برای پروفیل جانبی بدنه از حجم پردازی بهره گرفته شده است و نمای بغل این خودرو ایرانی خوشفرم‌تر نمایش داده می‌شود. فریم پنجره‌های این وسایل نقلیه دارای قوس هستند که ممکن است خیلی هماهنگ با فرم بدنه به نظر نرسند. قسمت عقب این خودروها دارای ظاهر مدرنی هستند و میزان جذابیت خودرو را به صورت قابل توجهی افزایش داده‌اند. طراحی چراغ‌ و سپر عقب به گونه‌ای است که سبب زیبایی بصری در نمای پشتی هاچ بک شده‌ است. با خرید اقساطی خودرو تیبا 2 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

طراحی داخلی خودرو ایرانی تیبا 2 در مقایسه با دیگر محصولات مدرن اندکی ساده‌تر است اما نسبت به محصولات قدیمی سایپا مانند پراید و یا پژو جلوه زیباتری دارد. رودری‌ها و نقاط داشبورد با استفاده از پلاستیک خشک پوشانده شده است که این پلاستیک‌ها دارای کیفیت جالبی نیستند. 

پلاستیک خشکی که برای تولید قسمت داخلی مورد استفاده قرار گرفته، پس از مدتی سر و صدای گوش خراشی را ایجاد می‌کند و یکی از نقاط ضعف این خودرو ایرانی به شمار می‌رود. صندلی‌هایی که برای این خودروها طراحی شده‌اند، نسبت به پراید راحت‌تر هستند. البته ممکن است عدم انعطاف این صندلی‌ها در مسافرت‌های طولانی برای سرنشینان آزاردهنده باشد. فضای صندلی‌های عقب جادارتر از پرایدهای هاچ بک هستند به همین خاطر سرنشینان بزرگسال احساس راحتی در صندلی‌های عقب دارند. فرمان دارای فرم سه شاخه‌ای است که طراحی خاصی ندارد. 

خرید قسطی خودرو تیبا 2 از قسطی کلاب

وسایل نقلیه ایرانی دارای قیمت‌های متفاوتی هستند که افراد می‌توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین نوع خودرو را انتخاب نمایند. خودرو ایرانی تیبا 2 به دلیل آنکه نسبت به پراید ایمنی بالاتری دارد و استهلاک و مصرف سوخت آن بسیار پایین است، مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. خرید اقساطی خودرو تیبا 2 در میان تمامی خودروهای ایرانی خریدی کاملاً مقرون به صرفه محسوب می‌شود و می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. خرید قسطی خودرو تیبا 2 از مزایای منحصر به فردی برخوردار است و امروزه به دلیل آنکه تورم موجب کاهش قدرت خرید افراد شده، بیشتر مشتریان تمایل به خرید اقساطی دارند.

فروش قسطی خودروی تیبا 2 از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب سبب شده تا مشتریان بسیار زیادی قادر به خرید خودرو ظرف مدت زمان کوتاهی باشند. قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای افراد فراهم می‌کند و به دلیل آنکه از نماد اعتماد برخوردار است، موجب جلب اعتماد مشتریان می‌شود. مشتریانی که قصد خرید اقساطی خودرو تیبا 2 را دارند، می‌توانند با کارشناسان ارتباط برقرار نمایند و اطلاعات جامع و کاملی را در این حوزه دریافت کنند. علاوه بر خرید قسطی، تمامی مشتریان و خریداران قادر به خرید نقدی انواع خودرو از طریق این فروشگاه اینترنتی هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی 405

خرید قسطی 405
ماشین 405 یکی از پژوهای دوستداشتنی کشور فرانسه است که در ایران فروش بسیار بالایی داشته است. برای خرید قسطی 405 به بخش وسایل...

خرید قسطی موتور سیکلت پیشرو

خرید قسطی موتور سیکلت پیشرو
با خرید قسطی موتور سیکلت پیشرو علاوه بر اینکه صاحب یک وسیله ی راحت برای رفت و آمد می شوید، از تحمل ترافیک های طاقت فرسا نیز ...