خرید اقساطی گوشی poco f5 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/17 18:33:48

برای خرید اقساطی گوشی poco f5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی poco f5 سفته ای



خرید اقساطی گوشی poco f5 گزینه‌ای جذاب برای علاقمندان به برند شیائومی

در این محتوا برای افرادی که قصد خرید قسطی گوشی poco f5 دارند، به تشریح ویژگیها و قابلیتهای این محصول پر‌طرفدار می‌پردازیم. کاربران زیادی poco f5 را بهترین گوشی شیائومی میان‌رده می‌دانند. این گوشی از برخی جهات منحصر به فرد می‌باشد و نسبت به رقبای خود در کمپانی‌های رقیب، مزایا و برتری‌های محسوسی دارد. از این نظر قصد داریم به صورت تخصصی جنبه‌های مختلف این محصول شیائومی را مورد تحلیل قرار دهیم. 

طراحی زیبا و سبک گوشی poco f5 شیائومی

Poco f5 یک گوشی تمام پلاستیک با قاب پشتی براق می‌باشد؛ که در باکس این کالای دیجیتال نیز یک قاب ژله‌ای جهت استفاده تعبیه شده است. در قاب پشتی این گوشی سه سنسور به صورت جزیره‌ای با بیرون‌زدگی دو مرحله‌ای وجود دارد.  لبه زیرین این گوشی دارای درگاه type-c، خشاب سیم کارت، اسپیکر و میکروفن می‌باشد. در لبه سمت راست گوشی نیز دکمه پاور (سنسور اثر انگشت) و دکمه های ولوم دستگاه تعبیه شده است. 

همچنین در لبه بالای گوشی جک 3.5 میلیمتری، اسپیکر، میکروفن و درگاه مادون قرمز مشاهده می‌شود. پنل جلویی گوشی شامل یک نمایشگر تخت 6.67 اینچی می‌باشد که حدودا 87 درصد از پنل را نمایشگر به خود اختصاص داده است. poco f5 با برخورداری از گواهی ip 53 در برابر پاشش آب ایمن می‌باشد. این گوشی به دلیل سبکی، باریکی و طراحی مناسب در محدوده قیمتی خود یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی poco f5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قابلیت شارژدهی مناسب با وجود باتری 5000 میلی آمپری

در بخش باتری این کالای دیجیتال با کیفیت از یک باتری تیپیکال 5000 میلی آمپری بهره می‌برد. این باتری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد به طوری که یک روز کامل توانایی شارژدهی دارد. poco f5 در زمینه شارژدهی نسبت به رقبای هم رده خود برتری محسوسی دارد. یکی دیگر از جذابیت‌های این محصول شیائومی وجود یک شارژر 67 واتی در باکس دستگاه می‌باشد. این شارژر با کیفیت، می‌تواند در یک ساعت دستگاه را به صورت کامل شارژ نماید. 

تجربه‌ای ناب با عکاسی و فیلمبرداری با دوربین گوشی poco f5

Poco f5 در بخش دوربین از سنسور لنز اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد که دارای لرزش گیر اپتیکال می‌باشد. این دوربین قابلیت ثبت تصاویر با کنتراست بسیار بالا را دارد و در تصاویر جزییات را به خوبی ثبت می‌نماید. به دلیل وجود لرزش‌گیر اپتیکال، عکاسی در شب با این گوشی کیفیت بسیار مناسبی دارد. poco f5 همچنین از دو سنسور 8 مگاپیکسلی التراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. در بخش فیلمبرداری نیز این گوشی قابلیت ثبت تصاویر 4K، سی فریم بر ثانیه را دارد. ویدیوهای ضبط شده با این دوربین دارای استبلایزر (لرزش‌گیر) خارق العاده‌ای می‌باشد. به طور کلی poco f5 شیائومی در شرایط نوری مناسب، ویدیوهای بسیار با‌کیفیتی را ضبط می‌نماید. در بخش سلفی نیز این گوشی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. با خرید اقساطی گوشی poco f5 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

Poco f5 بهترین گوشی شیائومی میان رده با توجه به سخت افزار فوق العاده

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد poco f5 شیائومی که خرید اقساطی را جذاب می‌کند بخش پردازشی این گوشی می‌باشد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 بهره می‌برد که از لحاظ پردازشی عملکرد خیره کننده‌ای دارد. پردازنده این گوشی در انجام کارهای سنگین، فوق‌العاده روان و سریع عمل می‌نماید. تمام بازیهای سنگین در این گوشی قابلیت اجرا با کیفیت و فریم ریت بالا را دارند. با وجود چنین پردازنده‌ای این گوشی را می‌توان در زمره گوشی‌های گیمینگ قرار داد. وجود نمایشگر AMOLED 120 هرتزی، جک 3 میلیمتری و باتری 5000 میلی آمپری حس فوق‌العاده ای را به گیمرها القاء می‌نماید. 

خرید قسطی گوشی poco f5 از طریق وب سایت معتبر قسطی کلاب

کاربرانی که قصد خرید اقساطی گوشی poco f5 را دارند می‌توانند از طریق وب سایت معتبر قسطی کلاب اقدام نمایند. بسیاری از افراد امکان خرید نقدی گوشی موبایل را ندارند و به دنبال مراکز فروش قسطی محصولات دیجیتال هستند، که بدون تردید قسطی کلاب بهترین گزینه می‌باشد. این مرکز آنلاین شرایط بسیار آسانی را برای تمامی کاربران خود در سراسر کشور فراهم نموده است؛ تا به سادگی بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک

خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک
اگر اهل استفاده از گجت‌های پوشیدنی هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ می‌باشد. برای خرید...

فروشگاه اینترنتی موبایل اقساطی

فروشگاه اینترنتی موبایل اقساطی
در دنیای دیجیتال امروز موبایل به یک جزء جدایی ناپذیر از افراد مختلف تبدیل شده است. به دلیل میزان استفاده بالای موبایل ها این محصول باید از ...