خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/3 06:17:45

برای خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ با قیمتی عالی به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ


ویژگی های شاخص خرید اقساطی تبلت a7 سامسونگ

صفحه نمایش 10.4 اینچی مجهز به پنل IPS، رنگ بندی متنوع و عملکرد پردازشی مطلوب، ویژگی‌های خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ را شامل می‌شود. کمپانی سامسونگ در تاریخ 2 سپتامبر 2020 به صورت رسمی این محصول را معرفی نمود. این تبلت میان رده در رنگ‌های متنوع طلایی، نقره‌ای و خاکستری تیره، تولید و به بازار مصرف کننده عرضه شده است. 

برخورداری از نمایشگر باکیفیت، از مشخصات مهم خرید اقساطی تبلت a7 سامسونگ محسوب می‌شود. تبلت سری a7 با صفحه نمایش 10.4 اینچی و پنل IPS به کاربران ارائه گردیده است. تراکم پیکسلی این تبلت برابر با 224 پیکسل در هر اینچ و رزولوشن نمایشگر 2000×1200 پیکسل است. نمایشگر تبلت تصاویر و فیلم‌ها را با وضوح و کیفیت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تبلت سری a7 از ابعاد 7×157.4×247.6 میلیمتر و وزن 476 گرم برخوردار است.

مجهز شدن به پردازنده مناسب و بهینه، از دیگر مشخصات خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ به حساب می‌آید. در بخش سخت افزار، این محصول از پردازنده Qualcomm SM6115 Snapdragon 662 با معماری یازده نانومتری بهره می‌برد. پردازنده مرکزی دستگاه در ردیف پردازنده‌های قدرتمند و پر سرعت جای می‌گیرد. پردازنده گرافیکی تبلت A7 از نوع Adreno 610 است. برخورداری تبلت از ماژول گرافیکی جداگانه و پردازشگر 8 هسته‌ای، از عهده پردازش بازی‌ها و برنامه‌های مختلف به خوبی بر می‌آید. گلکسی تب a7 با ظرفیت‌های 32 و 64 گیگابایت راهی بازارهای جهانی شده است. 

دیگر مشخصات Samsung Galaxy Tab A7

ویژگی دیگر فروش قسطی گلکسی تب a7 به بخش دوربین دستگاه اختصاص پیدا می‌کند. دوربین اصلی تبلت از یک حسگر 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی از یک حسگر 5 مگاپیکسلی برخوردار است. با استفاده از دوربین دستگاه به راحتی می‌توان عکس‌های خوب و باکیفیتی را ثبت نمود. قابلیت فوکوس خودکار (Auto Focus)، برای دوربین اصلی تبلت لحاظ شده است. همچنین، دوربین سلفی تبلت برای انجام جلسات آنلاین و تماس‌های تصویری بسیار خوب و قوی عمل می‌کند. ضمنا، امکان ضبط ویدیوها توسط دوربین گلکسی A7 با کیفیت 1080 پیکسل وجود دارد.

لازم به ذکر است که Samsung Galaxy Tab A7 دارای اسپیکرهای استریو می‌باشد. بلندگوهای تبلت، صدا را به صورت شفاف و فراگیر به گوش کاربر می‌رسانند. این دستگاه از یک جک 3.5 میلیمتری صدا نیز برخوردار است. علاوه بر این، تبلت سری A7 سامسونگ قابلیت متصل شدن به شبکه‌های 2G، 3G، بلوتوث و وای فای را دارد. در بدنه دستگاه یک درگاه USB نیز تعبیه شده است. خشاب مربوط به سیم کارت تبلت برای سیم کارت‌های سایز کوچک مناسب می‌باشد. مقدار رم گلکسی تب 7 برابر با 3 گیگابایت اعلام شده است. برای خرید اقساطی تبلت a7 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تبلت A7 شرکت سامسونگ با یک باتری لیتیوم پلیمری و ظرفیت 7040 میلی آمپر تغذیه می‌شود. فول شارژ شدن تبلت توسط یک شارژر سریع 15 واتی صورت می‌گیرد. در ضمن، تبلت a7 از سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری UI 2.1.1 پشتیبانی به عمل می‌آورد. همچنین، تبلت میان رده a7 به فناوری مکان یابی A-GPS مجهز گردیده است. از حسگرهای این محصول نیز می‌توان به حسگر مجاورت (Proximity)، شتاب سنج (Accelerometer) و قطب نما (Compass)، اشاره نمود. 

نحوه خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، در راستای افزایش سطح رفاه خریداران، تمهیدات لازم برای خرید اقساطی تبلت‌های سامسونگ را فراهم آورده است. در این طرح تبلت سری A7 سامسونگ با قیمت مناسب و به صورت غیر حضوری، در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. همچنین، در این فروشگاه آنلاین و معتبر قابلیت خرید نقدی کالای دیجیتال نیز برای خریداران امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a20

خرید اقساطی گوشی a20
تلفن همراه یکی از مهم‌ترین وسایل در زندگی روزمره می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a20 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی آنر X9a

خرید قسطی گوشی آنر X9a
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آنر X9a با شرایطی ویژه به بخش موبایل هوآوی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...