خرید قسطی گوشی آنر X9a

تاریخ انتشار:
1403/2/21 11:40:19

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آنر X9a با شرایطی ویژه به بخش موبایل هوآوی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی آنر X9a



گوشی آنر X9a

با خرید قسطی گوشی آنر X9a صاحب یک گوشی خوش دست و سبک با امکانات یک گوشی پرچم دار می‌شوید. طراحی بسیار زیبا، ظرافت و البته سبک بودن از ویژگی‌های شاخص این مدل است. نمایشگر خم خورده بسیار با کیفیت و مقاوم آن نظر هر کاربری را جلب می‌کند. می‌توان ادعا کرد ارزش خرید این گوشی با توجه به امکانات و ویژگی‌های آن بسیار بالا است. با وجود ابعاد نسبتا بزرگ، وزن 175 گرمی این گوشی، کاربر را پس از استفاده طولانی مدت خسته نخواهد کرد. در ادامه بیشتر به مشخصات این گوشی می‌پردازیم.

مشخصات خرید اقساطی گوشی آنر X9a

در بخش طراحی، این کالای دیجیتال عملکرد بی‌نظیری داشته است. به طوری که می‌توان آن را همرده گوشی‌های پرچم‌دار دانست. پنل پشت گوشی آنر X9a از شیشه مات و بافت‌دار و فریم میانی آن از فلز ساخته شده است.

در رابطه با طراحی دوربین‌های این کالای دیجیتال باید گفت که شرکت سازنده از دوربین‌های جزیره‌ای برای این مدل استفاده کرده و آن را matrix star ring نام گذاری کرده است. این نوشته به فناوری به کار رفته در طراحی دوربین‌ها اشاره دارد. دوربین‌های این مدل شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین خیلی عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین یک فلش در پایین رینگ دوربین‌ها قرار گرفته است. دوربین سلفی گوشی آنر مدل X9a 16 مگاپیکسلی است.

نمایشگر کالای دیجیتال آنر X9a با مقاومت فوق العاده

اگر به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب و در عین حال نمایشگر جذاب و مقاوم هستید، پیشنهاد ما خرید قسطی گوشی آنر X9a است. به گفته سازنده این گوشی، نمایشگر مورد استفاده در X9a مقاوم ترین نوع نمایشگر تا به امروز است. فیلم‌های متعددی نیز از تست موفق مقاومت این نمایشگر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند. کالای دیجیتال آنر X9a دارای نمایشگر خمیده با اندازه 67/6 اینچ است. رزولوشن 1080 با قابلیت 10 بیت در کنار رفرش ریت 120 هرتزی، این مدل را به یکی از گوشی‌های محبوب تبدیل کرده است. رفرش ریت آنر مدل X9a از 60 تا 120 هرتز بسته به محتوایی که تماشا می‌کنید، تغییر می‌کند تا عملکرد باتری بهینه‌تر باشد. آنر x9a با وجود اینکه تنها یک اسپیکر، آن هم در فریم پایین گوشی دارد، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. حسگر اثر انگشت نیز پایین نمایشگر قرار گرفته و عملکرد دقیق و سریعی دارد.

گوشی آنر مدل X9a با قوی‌ترین باتری

اگر در طول روز معمولا از چند برنامه به صورت همزمان استفاده می‌کنید و نگران خالی شدن باتری هستید، با خرید اقساطی گوشی آنر X9a دیگر خیال تان از این بابت راحت خواهد بود. آنر X9a با دارا بودن باتری 5100 میلی آمپر ساعتی یک قهرمان به تمام معنا است. شارژر همراه جعبه 40 وات بوده و در کمتر از یک ساعت گوشی را شارژ می‌کند. عملکرد باتری واقعا بهینه است. می‌توانید تا 3 ساعت عکاسی و فیلمبرداری و هات اسپات کنید و نهایتا 10 درصد از باتری کم شود.

مشخصات سخت افزاری کالای دیجیتال آنر X9a

رابط کاربری این کالای دیجیتال، شامل اندروید 12، magic UI 6/1 می‌باشد که همان رابط کاربری Huawei است. آنر X9a ظاهر زیبا و انیمیشن‌های جذابی دارد و می‌تواند به لحاظ شخصی سازی رضایت کاربر را جلب کند. در رابطه با سخت افزار این کالای دیجیتال باید بگوییم که یک تراشه اسنپ دراگون 695 دارد که در عملکرد معمول و روزمره کاملا جوابگوی نیاز کاربر است.

خرید قسطی گوشی آنر X9a با حافظه‌های 128 و 256 گیگابایتی در فروشگاه قسطی کلاب امکان پذیر است!

گوشی آنر مدل X9a از نظر عملکرد سخت افزار، هنگام بازی‌هایی مانند کال آف دیوتی عملکرد خوبی دارد. البته باید اشاره کنیم که داغ شدن آن هنگام بازی‌های سنگین، امری طبیعی است. آنر X9a به مقاوم ترین نمایشگر مجهز شده است.

شرایط خرید اقساطی در فروشگاه قسطی کلاب امکان تهیه این گوشی را به ویژه برای افرادی که توان خرید نقدی ندارند، آسان کرده است. کاربران می‌توانند 30 درصد از مبلغ گوشی را پرداخت کنند و کالای خود را تحویل بگیرند. همچنین امکان مقایسه انواع مدل‌های گوشی هوشمند در این فروشگاه فراهم شده است. از دیگر شرایط خرید اقساطی گوشی آنر X9a می‌توان به خرید قسطی با چک، خرید قسطی بدون ضامن، با فیش حقوقی و جواز کسب اشاره نمود. قسطی کلاب با در نظر گرفتن فروش قسطی، خرید این کالای دیجیتال را برای علاقه‌مندان آن آسان کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایفون 12 پرومکس

خرید قسطی ایفون 12 پرومکس
آیفون 12 پرو مکس ظهور استعداد و فناوری شرکت اپل را به رخ می‌کشد. برای خرید قسطی ایفون 12 پرومکس به بخش کالای دیجیتال در سایت...

خرید قسطی گوشي a02

خرید قسطی گوشي a02
اگر قصد خرید یک گوشی مناسب و مقرون به صرفه را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشي a02 از بخش موبایل در دسته بندی کالای...