خرید قسطی گوشی ایفون 14

تاریخ انتشار:
1403/2/6 09:33:56

خرید قسطی گوشی ایفون 14 با شرایطی آسان و بدون ضامن در بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی ایفون 14


آیا خرید قسطی گوشی آیفون 14 واقعیت دارد؟

آیا دلتان می‌خواهد با خرید گوشی آیفون 14 از استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا لذت ببرید. شاید تصورش غیر ممکن به نظر برسد که آیفون 14 را بتوانید به صورت اقساطی خرید نمایید. اما این خبر صحت دارد و ما می‌توانیم رویای شما برای داشتن آیفون 14 را به راحتی برآورده سازیم. برای آشنایی با شرایط خرید اقساطی آیفون 14 تا انتهای این متن همراه ما بمانید. 

امکان خرید اقساطی گوشی آیفون 14 در نخستین ماه‌های عرضه آن یک شرایط ایده آل برای دوستداران تکنولوژی می‌باشد. شرکت اپل هر ساله در ماه سپتامبر یا شهریور با رونمایی از جدیدترین مدل گوشی همراه خود، از دنیای پیشرفته تکنولوژی گوشی‌هایش رونمایی می‌کند. موبایل‌های ارائه شده توسط اپل امروزه در سراسر دنیا یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های همراه می‌باشد.

خصوصیات گوشی آیفون 14 چیست؟

خصوصیات ویژه گوشی‌‍‌های آیفون بهترین واسط کاربری را برای مصرف کنندگانش ایجاد می‌کنند. از جمله امکانات جذابی که شما با خرید قسطی گوشی آیفون 14 می‌توانید از آن بهره ببرید به شرح زیر می‌باشد. در آیفون 14 خبری از مدل mini نیست و در چهار مدل زیر عرضه شده است:

1.آیفون 14
2.آیفون 14 پرو
3.آیفون 14 پرومکس
4.آیفون 14 پلاس 

دوربین آیفون 14

خیلی از افرادی که عاشق عکاسی هستند و یا در فضاهای مجازی فعالند، دلیل شان برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 دوربین فوق العاده آن می‌باشد. اپل پیش از این نیز در سری 13 و 12 از قدرت بالای دوربین‌های گوشی‌هایش رونمایی کرده بود. اما در آیفون 14 ادعا کرده است که با آن می‌توانید یک فیلم هالیوودی را فیلمبرداری نمایید. قدرت عکسبرداری و فیلمبرداری آیفون 14 در شب نسبت به آیفون 13 بسیار پیشرفته تر می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید در محیط‌های تاریک و بدون نور، عکس و فیلم‌های بی نظیری را ثبت نمایید.

اپل در آیفون 13 حالت cinematic را به حالت فیلمبرداری اش اضافه کرده بود که بسیار مورد استقبال کاربرانش قرار گرفت. حال شما با خرید گوشی آیفون 14 می‌توانید از قابلیت Action Mode Video Stabilization در فیلمبرداری آن نیز لذت ببرید.

کانفیگ داخلی آیفون 14

از نظر ظاهری آیفون 13 و 14 زیاد با هم تفاوت ندارند و تنها آیفون 14 کمی ضخیم تر می‌باشد. اما رنگ بندی جذاب آن مطمئنا شما را برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 وسوسه می‌کند. از نظر عملکرد نیز در آیفون 14 از تراشه A15 استفاده شده است. با این تفاوت که بر روی یک پردازنده گرافیکی پنج هسته‌‌ای اجرا شده و 20 درصد عملکرد گرافیکی آن بالاتر رفته است. 

آیفون 14

ویژگی دیگری که با خرید گوشی آیفون 14 می‌توانید از آن لذت ببرید میزان قدرت بالای پخش موزیک آن می‌باشد. در واقع اپل اسپیکرهای قدرتمندی که در آیفون 13 استفاده کرده بود را بر روی آیفون 14 نیز اعمال نموده است. همچنین با باطری 3279 میلی‌آمپر ساعتی خود توانسته است 1/6 درصد نسبت به آیفون 13 افزایش شارژ داشته باشد. تا شما به راحتی با این کالای دیجیتالی، 80 ساعت به موسیقی دلخواهتان گوش دهید.

شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 14

مطمئنا اگر از دوستداران گوشی‌های آیفون باشید می‌دانید که تلفن‌های همراه برند اپل نسبت به سامسونگ، شیائومی دارای قیمت بالاتری می‌باشند. بنابراین اگر امکان خرید گوشی آیفون 14 وجود داشته باشد خیلی‌ها می‌توانند به آرزویشان برسند و از تکنولوژی بالای آن لذت ببرند. سایت قسطی کلاب با ایجاد شرایط فروش قسطی آیفون 14 در کنار فروش نقدی و اقساطی سایر محصولات خود، این امکان را فراهم نموده است که همه افراد بدون داشتن ضامن و شرایط ویژه و به صورت اقساطی آیفون 14 را خریداری نمایند. برای داشتن آیفون 14 در دستانتان تنها چند کلیک فاصله دارید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی honor 20 lite

خرید گوشی honor 20 lite
شرکت هوآوی به تازگی جدیدترین مدل تلفن همراه خود را به بازار ارائه داده است. برای خرید گوشی honor 20 lite به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی...

فروش اقساطی تبلت

فروش اقساطی تبلت
امروزه با گسترش فناوری شاهد آن می باشیم که کمپانی های بزرگ رقابت سختی با یکدیگر دارند به گونه ای که سالانه وسایل دیجیتال مختلفی را روانه بازار...