خرید قسطی ایفون 13

تاریخ انتشار:
1403/2/7 08:19:23

گوشی جذاب و لوکس آیفون 13 در 4 طرح روانه بازار شده است و ترکیب رنگی استثنایی دارد. برای خرید قسطی ایفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ایفون 13


مهم ترین مشخصات گوشی آیفون 13 

خرید قسطی ایفون 13 از دیگر طرح‌های فروش اقساطی ارائه شده در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به حساب می‌آید. گوشی هوشمند آیفون 13 به عنوان یکی از جدیدترین گجت‌های هوشمند اپل، در اواسط سپتامبر 2021 راهی بازارهای جهانی و بین المللی شد. 

نسل جدید پرچمداران برند Apple شامل آیفون 13 پرو/ آیفون 13/ آیفون 13 پرو مکس/ آیفون 13 مینی سروصدای زیادی را در میان کاربران کالاهای دیجیتال به پا کردند. در این میان، گوشی هوشمند آیفون 13 از لحاظ طراحی ظاهری، با تغییرات بسیار کمی به کاربران قرار ارائه شده است. 

یکی از مشخصات مهم خرید اقساطی ایفون 13 به تغییرات کم دستگاه در بخش طراحی مربوط می‌شود. کوچک شدن ناچ بالای صفحه نمایش، از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در آیفون 13 به شمار می‌رود. 

این مدل گوشی هوشمند در قسمت قاب جلویی، دارای ناچی کوچک تر در مقایسه با نسل‌های قبلی می‌باشد. نمای کلی آیفون 13، به ویژه در بخش نمای پشت و نمای روبرو، کاملا همانند نسل قبلی طراحی شده است. در قسمت قاب پشتی دستگاه دوربین‌های گوشی به صورت مورب قرار گرفته‌اند.

در قسمت میانه قاب آیفون 13 لوگوی اپل به خوبی جلوه نمایی می‌کند. همچنین، دکمه پاور گوشی در سمت راست قاب آن به چشم می‌خورد. در لبه پایینی قاب بخش شلوغ گوشی یعنی درگاه لایتینگ، بلندگو و میکروفون قرار گرفته است. دکمه سایلنت و دکمه‌های ولوم گوشی نیز در سمت چپ فریم تعبیه شده‌اند.

استفاده از فریم آلومینیومی و شیشه گوریلا گلس و گواهی نامه IP68 را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی ایفون 13 برشمرد. این مدل گوشی هوشمند برند اپل با وزن 174 گرم و اندازه 146.7×71.5×7.7 میلیمتر و در رنگ بندی صورتی/آبی/قرمز/سیاه/سفید به کاربران ارائه می‌گردد. 

سایر ویژگی‌های گوشی آیفون 13

مجهز شدن به صفحه نمایش باکیفیت و دارای وضوح بالا، در کنار نرم افزار پیشرفته و دوربین قدرتمند، از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت فروش قسطی آیفون 13 تلقی می‌گردد. کمپانی اپل برای این محصول یک صفحه نمایش از نوع Super Retina XDR OLED در نظر گرفته است. نمایشگر 6.1 اینچی دستگاه تصاویر را باکیفیت و رزولوشن 1170×2532، تراکم پیکسلی 460 پیکسل و نسبت تصویر 19.5:9 نمایش می‌دهد. ضمنا، حداقل و حداکثر روشنایی نمایشگر گوشی 800 و 1200 نیت لحاظ گردیده است.

آیفون 13 در بخش سخت افزار از تراشه جدید A15 Bionic بهره می‌برد. برخورداری از معماری 5 نانومتری، پردازنده مرکزی شش هسته‌ای و پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای Apple GPU، دیگر بخش‌های سخت افزاری دستگاه را شامل می‌شود. 

همچنین، ماژول دوربین دوگانه گوشی Apple iphone 13 از یک سنسور ultra wide 12 مگا پیکسلی و یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی برخوردار است. ضمنا، دوربین سلفی ایفون 13 نیز از یک سنسور بایومتریک سنجش عمق SL 3D و یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای خرید اقساطی ایفون 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پشتیبانی از سیستم عامل نسخه iOS 15، دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3240 میلی آمپر ساعت، فناوری فیس آیدی، رم 4 گیگابایت، شارژ سریع 20 وات، پشتیبانی از Dolby Vision/HDR10، قابلیت True Tone، فلش دوگانه LED، فشارسنج، قطب نما، شتاب سنج و ژیروسکوپ، سایر مشخصات خرید قسطی گوشی ایفون 13 را در بر می‌گیرد. 

نحوه خرید قسطی ایفون 13

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در اقدامی ارزنده طرح خرید اقساطی ایفون 13 را در دستور کار قرار داده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این طرح به سایت ghesticlub.com مراجعه نمایند. ناگفته نماند که در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، قابلیت خرید نقدی انواع کالای دیجیتال با قیمت مناسب، برای خریداران امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی مک‌ بوک 2021

فروش قسطی مک‌ بوک 2021
یکی از بهترین لپ تاپ‌های دنیا بی شک متعلق به برند اپل است. برای خرید قسطی مک‌ بوک 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

موبایل قسطی اصفهان

موبایل قسطی اصفهان
طرح عرضه موبایل قسطی اصفهان، با شرایط ویژه هم اکنون در سایت مجموعه ما قابل دسترسی است. در این مطلب شرایط ویژه عرضه موبایل قسطی اصفهان را با یکدیگر...