موبایل قسطی اصفهان

تاریخ انتشار:
1403/2/7 05:08:05

گوشی های موبایل را می توان یک کالای ضروری دانست که هر فردی با توجه به شرایط و نوع نیاز خود به آن احتیاج خواهد داشت. جهت اطلاع از شرایط فروش انواع موبایل قسطی اصفهان به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه نمایید.


موبایل قسطی اصفهان


اطلاعات درباره مراکز خرید موبایل اصفهان

فروش ویژه سایت قسطی کلاب با هدف رضایت شما عزیزان این بار در شهر تاریخی و بسیار زیبای اصفهان برپا شده است، قسطی کلاب با ارائه خدمات موبایل خود به صورت اقساطی این بار به شهر اصفهان نیز وارد شده است. امروزه با گسترش اینترنت و فضای مجازی، ابزار هوشمند اینترنت و فضای مجازی، یعنی موبایل و تبلت و.. جزئی جدایی ناپذیر از زندگی هر شخص شده اند. 

تا همین چند سال پیش، حتی به ذهن کسی خطور نمی کرد که بتواند با یک حرکت بدون کوچک ترین تغییر مکانی، بتواند اقساط خود را پرداخت کند، پول انتقال دهد، بازی کند، مسابقه شرکت کند یا اطلاعات در هر موضوعی کسب کند. اما امروزه می بینیم که با موبایل و اینترنت این امکان فراهم شده است.

گوشی های هوشمند تلفن همراه در سال های اخیر سیر صعودی قیمت داشته اند. به خصوص در ماه های گذشته زمان نوشته شدن این مطلب، به دلیل نوسانات شدید ارزی، قیمت تمام شده هر مدل موبایل در ایران دو تا سه برابر بیشتر شد. 

در این میان و با این شوک به بازار موبایل، بیشتر عرضه کنندگان و تامین کنندگان موبایل به خصوص در اصفهان، تنها و تنها به روش نقدی محصولات خود را عرضه می کنند. این کار باعث می شود تا اکثریت و توده مردم، توانایی خرید گوشی موبایل را نداشته باشند. 

در این مطلب ما می خواهیم بفهمم که آیا خرید موبایل قسطی اصفهان امکان پذیر است؟ بهترین مراکز عرضه موبایل قسطی اصفهان کدامند؟ برای پاسخ به این سوالات با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

 عرضه موبایل قسطی اصفهان

تامین کنندگان و فروشندگان بازار موبایل اصفهان بعد از شوک ارزی و با توجه به لزوم داشتن سرمایه بیشتر برای واردات گوشی های جدید با قیمت چند برابری، تنها به صورت نقدی راضی به فروش موبایل هستند. در این شرایط سوال اینجا است که آیا جایی در اصفهان وجود دارد که طرح فروش موبایل قسطی را ارائه کند؟

پاسخ این سوال بله است. مجموعه ما جهت جلب رضایت شما و توانایی شما برای خرید موبایل به صورت قسطی، اقدام به ارائه طرح ویژه فروش موبایل قسطی در اصفهان می کند. 

در این طرح شما می توانید هر گوشی موبایل دلخواه خود را به صورت اقساطی و با کم ترین افزایش قیمت نسبت به خرید نقدی انجام دهید. حال شرایط این طرح ویژه را با یکدیگر بررسی می کنیم.

  شرایط طرح ویژه فروش موبایل قسطی

در این طرح، شما تحت شرایطی که در ذیل مطلب بیان می کنیم، توانایی خرید انواع گوشی در برند های مختلف را خواهید داشت.

  • اقساط گوشی های تلفن همراه این مجموعه تا جایی که امکان دارد طولانی شده است تا فشار مالی از روی دوش شما برداشته شود. اما باید توجه داشته باشید که از تعداد ماه هایی به بالا، امکان تمدید اقساط را ندارد. 
  • به این دلیل که با توجه به روند توقف ناپذیر کاهش ارزش طول ملی، فروش موبایل قسطی یک ریسک محسوب می شود، چه برسی به این که فروشنده بخواهد اقساط را برای مدت های بسیار طولانی تمدید کند.
  • در این طرح کم ترین ضمانت ها برای فروش قسطی محصول اخذ می شود. همچنین تحت شرایطی خاص نیز می توانید به دلخواه خود چند گوشی موبایل را به صورت قسطی خریداری کنید.
  • یکی دیگر از مزایای این طرح، این است که اختلاف قیمت محصولات قسطی با حالت نقدی قابل توجه نیست. به طور طبیعی قیمت فروش محصولات قسطی در همه جا بیشتر از حالت نقدی است. اما مجموعه ما برای جلب رضایت و آسایش و راحتی هرچه بیشتر شما، کم ترین افزایش قیمت ها را بر روی محصولات قسطی اعمال خواهد کرد.

شما می توانید برای آگاهی از قیمت های قسطی هر یک از برند های موبایل عرضه شده در این فروشگاه و همچنین آگاهی از اطلاعات تکمیلی شرایط طرح ویژه فروش موبایل قسطی در اصفهان با ما تماس بگیرید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت است. خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی a33 سامسونگ

فروش اقساطی a33 سامسونگ
اگر به دنبال خرید اقساطی a33 سامسونگ با قیمتی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی آیفون 14

خرید قسطی گوشی آیفون 14
به زودی شرایط ویژه خرید قسطی گوشی آیفون 14 در بخش موبایل دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد. بهترین...