خرید اقساطی ps5 بدون ضامن

تاریخ انتشار:
1403/2/5 19:31:48

کنسول بازی پلی استیشن 5 با قیمتی استثنایی در سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی ps5 بدون ضامن به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ps5 بدون ضامن


ویژگی‌های مهم ps5

خرید قسطی ps5 از راهکارهای مناسب برای تهیه و خریداری این کنسول بازی پرطرفدار به شمار می‌رود. پلی استیشن 5 (Play Station 5) از نسل‌های جدید کنسول بازی سونی محسوب می‌شود. این سری کنسول بازی از قدرت پردازشی و عملکرد مطلوبی برخوردار می‌باشد. 

همچنین، پلی استیشن 5 در دو مدل دیجیتالی و معمولی به کاربران عرضه می‌شود. مدل دیجیتالی و معمولی از لحاظ سخت افزاری تفاوت مشهودی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت آنها به فاقد دیسک درایو بودن مدل دیجیتالی بر می‌گردد.  

برخورداری از پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای، مجهز به هارد SSD و حافظه رم 16 گیگابایتی، برخی از مشخصات خرید اقساطی ps5 محسوب می‌شود. پردازنده مرکزی (CPU) این مدل کنسول بازی از هشت هسته Zen 2 بهره می‌برد. GPU یا پردازنده گرافیکی پلی استیشن 5 مبتنی بر معماری RDNA 2 لحاظ شده است. این ویژگی در افزایش قدرت پردازشی دستگاه تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد.

 بنابر اعلام سازنده، توان پردازشی دستگاه برابر با 28/10 ترافلاپس عنوان گردیده است، همچنین، Play station 5 به یک حافظه ذخیره سازی SSD و یک حافظه گرافیکی با ظرفیت 16 گیگا بایت مجهز شده است. ضمنا، ظرفیت حافظه SSD دستگاه برابر با 825 گیگا بایت اعلام شده است.

پشتیبانی از فناوری Ray Tracing (رهگیری پرتو) و Haptic Feedback (بازخورد هپتیک) را می‌توان از دیگر مشخصات خرید قسطی ps5 برشمرد. بهره مندی از فناوری پرتویابی، امکان خلق بازی‌ها با گرافیک چشم نوازتر و جذاب‌تر را برای سازندگان فراهم می‌آورد.

 همچنین، پلی استیشن 5 از کنترل کننده جدیدی با عنوان سیستم بازخورد هپتیک بهره می‌برد. این سیستم در القای حس تجربه بازی لذت بخش و جذاب تر برای کاربران نقش برجسته‌ای ایفا می‌نماید. جنس بدنه کنسول از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. علاوه بر این، پلی استیشن 5 در رنگ‌های سیاه و سفید موجود می‌باشد. 

سایر مشخصات کنسول بازی ps5

خروجی تصویر با کیفیت 4k/8k، درایو نوری 4k UHD Blue-ray و پورت‌های ارتباطی متنوع، سایر ویژگی‌های خرید اقساطی ps5 را در بر می‌گیرد. در ساختار پلی استیشن 5 سه درگاه USB-A تعبیه شده است.

 دو عدد از پورت‌ها در قسمت پشت دستگاه و یک عدد نیز در بخش جلوی کنسول به چشم می‌خورد. همچنین، یک پورت HDMI و یک درگاه LAN در قسمت پشت کنسول و یک پورت ارتباطی USB-C در قسمت جلوی PS5 طراحی گردیده است. لازم به ذکر است که امکان اجرای بازی‌های کنسول نسل قبل (قابلیت Backward Compatibility) برای پلی استیشن 5 پیش بینی شده است. 

در ضمن، قابلیت پشتیبانی از هارد اکسترنال USB به منظور انتقال بازی‌ها به SSD، برای این مدل کنسول بازی شرکت سونی لحاظ گردیده است. کنسول بازی ps5 با ابعاد 260×104×390 میلیمتر و وزن 4.5 کیلوگرم در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ناگفته نماند که 448 گیگا بایت بر ثانیه، 5/5 گیگا بایت بر ثانیه توان ورودی/خروجی، شبکه بی‌سیم، بلوتوث، درگاه شبکه، HD camera، هدست مخصوص Pulse 3D و Media Remote ( ریموت مخصوص کنترل محتوای تصویری و صوتی)، از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی کنسول بازی ps5 به شمار می‌رود. ضمنا، از اقلام همراه کنسول بازی می‌توان به یک عدد دسته Dual sense، پایه و یک کابل برق، اشاره نمود. 

نحوه خرید قسطی ps5

طرح خرید اقساطی ps5 توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اجرایی شده است. متقاضیان می‌توانند برای آگاهی از ضوابط و شرایط این طرح به سایت ghesticlub.com مراجعه کنند. ضمنا، استفاده از تسهیلات این طرح مستلزم تکمیل نمودن فرآیند ثبت نام می‌باشد. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب زمینه مناسب برای خرید نقدی انواع وسایل بازی سرگرمی، برای خریداران و متقاضیان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسکوتر برقی

خرید قسطی اسکوتر برقی
خرید قسطی اسکوتر برقی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. انواع مدل‌های این وسیله بازی و سرگرمی را می‌توانید با مناسب ترین قیمت و بهترین ...

فروش اقساطی ps4 در تهران

فروش اقساطی ps4 در تهران
فروش اقساطی ps4 در تهران به عنوان یکی از جذاب ترین خرید های اقساطی شما در قسطی کلاب امکان پذیر می باشد. شما با خرید اقساطی کنسول بازی ...