موبایل شیائومی اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/10 14:33:57

شیائومی از شرکت هایی است که با این که به تازگی وارد بازار کالاهای دیجیتال شده است،اما توانسته است گوشی های موبایل بسیار خوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. برای مشاهده انواع مدل های گوشی شیائومی و خرید قسطی آن ها می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

موبایل شیائومی اقساطی

فروش قسطی موبایل شیائومی در قسطی کلاب

با شرایط اقتصادی این روزهای جامعه خرید وسایل برقی و الکترونیکی که در سبد خانواده هزینه های بیشتری را به خود اختصاص داده است کار دشوارتری شده است. حالا دیگر مثل گذشته خرید یک گوشی تلفن همراه با امکانات روز به صورت نقدی برای همه افراد جامعه امکان پذیر نیست. 

احتمالا این روزها اگر به دنبال خرید یک موبایل خوب باشید با پیشنهاد های مختلفی مواجه می شوید. موبایل شیائومی  یکی از پیشنهادهای نابی است که هیچ وقت از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

مشخصات کلی موبایل شیائومی

ممکن است تصورتان این باشد که برای خرید موبایل حتما باید انتخابتان از بین چند برند خیلی معروف بازار باشد در غیر این صورت ضرر می کنید. این تصور را که برند های درجه دو بدرد نخور هستند و با کوچکترین ضربه یا مشکلی بطور ناگهانی می سوزند کلا دور بریزید. بهتر است کمی واقع بین باشید و برند های دیگر مانند موبایل شیائومی  را بیشتر بررسی کنید و همیشه دنبال این نباشید که از میان دو سه برند اول بازار یکی را بخرید و خیال خودتان را راحت کنید.

حتما برایتان جالب است که بدانید برند های اول بازار عمدتا پول برند بودنشان را می گیرند و ممکن است از لحاظ کیفیت با برند های درجه دو برابری کنند و حتی از آنها کیفیت پایین تری داشته باشند.

برند شیائومی یکی از آن مواردی است که نباید ساده از کنار آن بگذرید. این برند با اینکه جزء برندهای اول بازار نیست اما امتحان خود را بخوبی پس داده است و از لحاظ مقاومت بدنه و ال سی دی و به اصطلاح آپشن هایی که دارد بسیار خوب و حرفه ای عمل کرده است.

از طرفی حتما می دانید که فروش اقساطی کالای دیجیتال شانسی است که همیشه به شما رو نخواهد کرد بنابراین باید این فرصت فروش اقساطی موبایل شیائومی که در سایت قسطی کلاب فراهم شده است را غنیمت بشمرید.

کمپانی موبایل شیائومی رابشناسیم

کمپانی شیائومی در غالب یک استارتاپ کوچک کار خود را از سال 2010 میلادی آغاز کرد. هدف اصلی این کمپانی طراحی و تولید تلفن همراه هایی هوشمند با قیمتی بسیار ارزان بود. در ابتدا فروش این گوشی ها در بستر اینترنت صورت گرفت. با اینکه برند  موبایل شیائومی کمی دیر وارد بازار شد اما به خوبی ثابت کرد که همیشه صرفا اولین بودن شرط موفقیت و بدست آوردن بازار نیست.

این کمپانی اولین محصولش را تقریبا همزمان با ورود آیفون S4 به بازار عرضه کرد. برند شیائومی با برخورداری از استراتژی هوشمندانه استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ و شیوه نوین برندینگ و پشتیبانی قوی که ارائه داد خیلی سریع توانست جایگاه خود را بین جوانان چینی پیدا کند. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شیائومی به معنای برنج کوچک است شاید دلیل اصلی برای این نام گذاری نشان دادن قیمت مقرون به صرفه این گوشی ها باشد و یا اینکه توانسته است امکانات فوق العاده ای را در قالب یک گوشی جمع و جور بگنجاند.

موبایل شیائومی اقساطی یک فرصت درجه یک برای افرادی است که همواره خواستار بهترین امکانات و نرم افزارهای روز هستند اما پرداخت آنی یک مبلغ بالا برایشان کار ساده ای نیست. اطمینان داشته باشید که از خرید موبایل شیائومی اقساطی پشیمان نخواهید شد. شیائومی امکاناتی را به شما ارائه می دهد که پس از آشنایی با آن بسیار متعجب خواهید شد.

موبایل شیائومی اقساطی علاوه بر اینکه امکان خرید مقرون بصرفه و قسطی را برای شما امکان پذیر می کند این مسئله را به شما اثبات می کند که همیشه حرف اول بازار را برند اولی ها نمی زنند. شما با این خرید در بسیاری از موارد حتی امکاناتی بیش از برندهای روز را دریافت می کنید. برند شیائومی این روزها محبوبیت زیادی در بین مردم و بخصوص جوانان پیدا کرده است چرا که خواسته های آنها را به بهترین نحو پاسخ می دهد.

این را همیشه بخاطر داشته باشید که برای خرید کالای دیجیتال با شتابزدگی عمل نکنید و پیش از هر کاری تحقیق و بررسی بازار را در اولویت قرار دهید تا بهترین ها مانند موبایل شیائومی نصیبتان شود.

اگر موبایل شیائومی مورد علاقه ی خود را پیدا کرده اید اما با دیدن قیمت آن هنوز دست نگه داشته اید، بهتر است بدانید که در قسطی کلاب این امکان برای شما به وجود آمده است که تمام کالاهای دیجیتال مورد نظر خود و در میان آن ها موبایل شیائومی را به صورت اقساطی و در قالب اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي s23 ultra

خرید قسطی گوشي s23 ultra
تازه ترین محصول سامسونگ با کیفیتی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشي s23 ultra به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید هدفون اقساطی سامسونگ

 خرید هدفون اقساطی سامسونگ
علاقمندان و دوستداران به خرید هدفون های اقساطی سامسونگ می توانند از بخش کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین و اینترنتی قسطی کلاب، بهره .............