خرید قسطی گوشي s23 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/17 23:45:43

تازه ترین محصول سامسونگ با کیفیتی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشي s23 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي s23 ultra


طراحی گوشی s23 ultra

بقیه نسل‌های گوشی‌های هوشمند شبیه به نسل قبلی خود باقی مانده‌اند و از مواد مشابهی ساخته شده‌اند. اما در گوشی s23 ultra شرکت سامسونگ از Armor برای شاسی استفاده کرده است که با روکش مات و گوریلا گلس Victus 2 در تضاد است. محل قرارگیری لنز دوربین‌ها در این نسل تا حدودی تغییر پیدا کرده است اما هنوز آن‌ها سمت راست قرار دارند. البته آن‌ها کمی بالاتر نسبت به نسل قبلی خود قرار گرفته‌اند که طبیعی تر به نظر می‌رسند. محل پورت‌ها تغییر چندانی نکرده است. کانکتور USB-C پایین و شیار سیم کارت سمت چپ قرار دارند. گلکسی اس 23 اولترا در چهار رنگ مشکی، کرم، سبز و بنفش اسطوخودوس در بازار موجود است. با خرید قسطی گوشي s23 ultra از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

صفحه نمایش

تغییر قابل توجهی در گوشی s23 ultra مشاهده نمی‌شود. این گلکسی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است که از فناوری Dynamic AMOLED 2X و Infinity-O استفاده می‌کند. نرخ تازه سازی تطبیقی بدون تغییر باقی مانده و از 48 هرتز تا 120 هرتز متغیر است. یکی از تغییرات مفیدی که رخ داده است استفاده از گوریلا گلس ویکتوس 2 برای استقامت بیشتر و حداکثر روشنایی 1750 نیت است. سایر ویژگی‌های نرم افزاری مثل Eye Comfort Shield و Vision Booster ارائه شده است که Vision Booster می‌تواند صفحه نمایش را با سه سطح مختلف نور سازگار کند. برای خرید اقساطی گوشي s23 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب 

پردازنده، حافظه و رم

تمامی گلکسی‌های اس 23 در سال 2023 با اسنپدراگون 8 و نسل 2 کوالکام عرضه خواهد شد. این تغییر باعث افزایش عملکرد و کارایی دستگاه می‌شود. سامسونگ گفته است در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1 که در گلکسی اس 22 عرضه شد، کاربران می‌توانند افزایش 30 درصدی عملکرد پردازنده و افزایش 41 درصدی عملکرد گرافیکی را مشاهده کنند. حافظه داخلی گوشی s23 ultra در دو نوع 128 و 256 گیگابایت به کاربران ارائه می‌شود. همچنین این گلکسی از ray tracing پشتیبانی می‌کند. ray tracing کمک می‌کند بازی‌ها واقعی تر به نظر برسند و روی گرافیک بازی تاثیر گذار است. شرکت سامسونگ همچنین یک محفظه خنک کننده برای کنترل بار گرما در نظر گرفته است. برای خرید قسطی گوشي s23 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی s23 ultra

دوربین گوشی s23 ultra شامل یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز 10*2 مگاپیکسل تله فوتو و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی می‌باشد. سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا به سنسور 200 مگاپیکسلی HP2 مجهز شده است که بزرگترین نوآوری این سری از گلکسی‌ها می‌باشد. گلکسی اس 23 اولترا دارای قابلیت فیلمبرداری 8k با سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد که همه فیلم‌ها در حالت AstroHyperlapse ذخیره می‌شود. همچنین امکان دریافت فایل RAW 50 مگاپیکسلی از اپ ExpertRAW وجود دارد. برای خرید اقساطی گوشي s23 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری گوشی s23 ultra

یکی از ایرادات گلکسی اس 22 باتری بود. به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفت گوشی s23 ultra به باتری 3900 میلی آمپری مجهز کند. گوشی s23 ultra از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در عرض 30 دقیقه شارژ باتری را از 0 به 50 برساند. شارژ کامل بین 60 الی 90 دقیقه طول می‌کشد. برای کسانی که دنبال شارژ بی سیم هستند، شارژ بی سیم Qi 15 واتی بهترین گزینه است.  

خرید قسطی گوشي s23 ultra

اگر قصد خرید اقساطی گوشي s23 ultra را دارید باید بدانید که قیمت این گلکسی در بازارهای جهانی از 959 یورو شروع می‌شود. در سایت قسطی کلاب شما می‌توانید این کالا را نقدی خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید اقساطی گلکسی اس 23 اولترا را دارید، می‌توانید با مراجعه به بخش فروش اقساطی، با شرایط فروش قسطی کالای دیجیتال و حتی گلکسی اس 23 اولترا  آشنا شوید.  

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تبلت شیائومی

فروش قسطی تبلت شیائومی
کمپانی شیائومی یکی از بهترین شرکت‌های چینی در دنیا است که محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای دارد. برای خرید قسطی تبلت شیائومی...

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با سفته

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با سفته
برای خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با سفته الکترونیک یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید..