خرید قسطي لپ تاپ مایکروسافت

تاریخ انتشار:
1403/2/9 10:56:12

برندهای زیادی در دنیا در حال ساخت و طراحی لپ تاپ می‌باشند که کمپانی مایکروسافت یکی از بهترین و موفق‌ترین این شرکت‌ها می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي لپ تاپ مایکروسافت


معرفی شرکت مایکروسافت 

شرکت مایکروسافت، یک شرکت بزرگ آمریکایی می‌باشد که در زمینه نرم افزار به فعالیت مشغول است. این شرکت در شهر واشنگتن آمریکا احداث شده و یک شرکت چند ملیتی می‌باشد که در سرتاسر دنیا شعباتی برای فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود دارد.

این شرکت، در ابتدای فعالیت خود، به کارهایی نظیر پست الکترونیک و تولید محصولات چند رسانه‌ای می‌پرداخته است که به مرور زمان وارد بخش نرم‌ افزاری شده و با تولید محصولات الکترونیکی خود توانسته به یکی از بزرگترین شرکت‌های این حوزه بدل گردد. در ادامه این متن، برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ مایکروسافت، با ما همراه شوید. 

مایکروسافت، جزو سه شرکت برتر دنیا 

در سال 2019 میلادی، سرمایه خالص این شرکت، از مرز یک تریلیون دلار گذشت و همچون شرکت‌های آمازون و اپل، جزو سه شرکت برتر ایالت متحده آمریکا با بالاترین سرمایه خالص قرار گرفت. در ادامه با ما همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت، شما را با خبر سازیم. 

تاریخچه شرکت مایکروسافت 

بیل گیتس و پائول آلن، دو دوست بودند که از بچگی با هم بزرگ شده و در سن نوجوانی، شرکت مایکروسافت را احداث کردند. این شرکت در اولین فعالیت خود، شروع به ساخت انکارا کرد که در دنیا، نخستین دانشنامه‌ای بود که بر روی کامپیوتر تعبیه می‌شد.

زمان گذشت و این دو دوست، با فعالیت‌های منسجم و مداوم خود، با عزمی راسخ، شرکت مایکروسافت را بسط دادند و شروع به ساخت بهترین نرم افزارها و محصولات الکترونیکی در این عرصه کردند. در ادامه این متن، با ما همراه شوید، تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ مایکروسافت آشنا شوید. 

محصولات شرکت مایکروسافت 

از جمله محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به طراحی و ساخت سیستم عامل و نرم افزارهای کامپیوتری اشاره کرد. سیستم عامل محصولات مایکروسافت، مایکروسافت آفیس و مایکروسافت ویندوز می‌باشد. 

این شرکت موفق، علاوه بر طراحی و ساخت سیستم عامل، در زمینه‌های دیگری چون ساخت محصولات الکترونیکی نظیر تبلت، لپ تاپ، گوشی موبایل هوشمند، مانیتور و دیگر محصولاتی از این قبیل، به فعالیت می‌پردازد. سری لپ تاپ‌های آفیس مایکروسافت، کیفیت بسیار بالایی داشته و در سطح جهانی پر فروش‌ می‌باشند. 

دیگر محصولات تولیدی مایکروسافت 

شرکت مایکروسافت، علاوه بر ساخت نرم‌ افزارهای کامپیوتری، در زمینه‌های احداث سایت‌های اینترنتی نظیر سایت msnpc، شبکه ماهواره‌ای MSNBC، همچنین در زمینه تولید سخت افزاری چون ماوس، کیس و رایانه‌های رومیزی به فعالیت می‌پردازد. 

علاوه بر فعالیت‌های نامبرده شده، شرکت مایکروسافت، در زمینه بازی و سرگرمی نیز محصولاتی نظیر بازی‌های ایکس باکس را در رزومه خود دارد. در ادامه این مقاله، برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت، با قسطی کلاب همراه شوید. 

خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ مایکروسافت 

سری سرفیس، نام برندیگ لپ تاپ های ساخته شده توسط کمپانی مایکروسافت می‌باشد که با طراحی بی نظیر و پردازنده‌های قوی، گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که نیاز به یک سیستم قوی برای انجام کارهای روزانه خود دارند.

با ویژگی‌های گفته شده لپ تاپ مایکروسافت، به راحتی می‌توانید فعالیت‌های سنگینی چون مولتی مدیا و انواع بازی‌های کامپیوتری را با آن‌ها انجام داده و از کیفیت بالای آن بهره مند شوید.

اگر می‌خواهید از شرایط خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت مطلع شوید، به سایت قسطی کلاب سر بزنید. این سایت، یک مرجع معتبر برای فروش محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی می‌باشد که توانسته ‌است با قرار دادن شرایط فروش به صورت نقدی و اقساطی، نیاز مشتریان بسیاری را پاسخگو باشد. 

در شیوه خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب، به راحتی می‌توانید توسط دو روش بای چک یا لیزینگ، محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید. در شرایط خرید به صورت بای چک، کافی است در ازای پرداخت چک، سفته یا کسر از حقوق کارمندی خود، متعهد شوید که طی ده ماه با سود کم، شروع به بازپرداخت اقساط خود نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

ساعت هوشمند ایسوس اقساطی

ساعت هوشمند ایسوس اقساطی
ساعت هوشمند در ابتدا به عنوان یک دستگاه مکمل برای تلفن های همراه هوشمند طراحی و ساخته شد. در واقع وظیفه ی این ساعت ها، انجام قسمتی از ...

خرید اقساطی a71 سامسونگ

خرید اقساطی a71 سامسونگ
اگر تمایل به خرید اقساطی a71 سامسونگ با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. و...