خرید اقساطی a71 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 01:00:29

اگر تمایل به خرید اقساطی a71 سامسونگ با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید اقساطی a71 سامسونگ


ویژگی‌های گوشی a71 سامسونگ

با بررسی ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A71 مشاهده می‌شود که ابعاد کاملا ایده آلی دارد. ضخامت این گوشی 7.7 میلی متر، عرض آن 76 میلی متر و طول 163.6 میلی متر دارد. با وزن تنها 179 گرم، می‌توان گوشی موبایل را به راحتی حمل کرد. 

صفحه نمایش گوشی a71 سامسونگ

گلکسی A71 سامسونگ 6.7 اینچی است. صفحه نمایش گلکسی A71 سامسونگ از استاندارد وضوح صفحه نمایش FHD با فناوری Super AMOLED استفاده می‌کند. علاوه بر رزولوشن صفحه نمایش x2001080 پیکسل، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A71 تراکم پیکسلی ppi 393 دارد. نرخ تازه سازی صفحه نمایش گوشی هوشمند 60 هرتز است. 

مساحت صفحه نمایش این گوشی که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 86.97 درصد است، 108.13 سانتی متر مربع اندازه گیری شده است. سامسونگ گلکسی A71 که دارای طراحی صفحه نمایش بدون حاشیه و خازنی است، دارای ویژگی Multi Touch و نمایشگر همیشه روشن است. گوشی‌های سامسونگ با 16 میلیون رنگ، ویژگی‌هایی مانند شیشه ضد خش، Super AMOLED Plus، دوربین جلوی روی صفحه را نیز ارائه می‌دهند. صفحه نمایش گوشی که توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود، به لطف این ویژگی در برابر خراش مقاومت زیادی دارد.

باتری گوشی a71 سامسونگ

وقتی ویژگی‌های باتری گوشی هوشمند بررسی می‌شود، با ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مواجه می‌شویم. این باتری که با USB Type-C شارژ می‌شود، دارای قدرت شارژ سریع 25 واتی است. این گوشی قابلیت شارژ بی‌سیم ندارد و می‌تواند تا 16 ساعت در هنگام استفاده از Wifi و اینترنت دوام بیاورد. برای دانستن شرایط خرید قسطی a71 سامسونگ از طریق قسطی کلاب ادامه مطلب را بخوانید.

دوربین گوشی a71

دوربین سامسونگ گلکسی A71 با وضوح 64 مگاپیکسل است. علاوه بر فوکوس سریع، PDAF، بارکدخوان QR داخلی نیز دارد. مقدار فریم در ثانیه این دوربین که می‌تواند فیلمبرداری با کیفیت 2160p uani 4K بگیرد، 30 است. لرزشگیر دیجیتال تصویر در هنگام فیلمبرداری فعال می‌شود. تنظیمات ویدیو را می‌توان با انتخاب گزینه‌های مختلف ضبط تغییر داد. دوربین دوم در پشت دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل است و تصاویری با زاویه دید گسترده ارائه می‌دهد. درحالی که دوربین سوم به عکاسی ماکرو با وضوح 5 مگاپیکسل می‌باشد. وقتی صحبت از ویژگی‌های دوربین جلو، 32 مگاپیکسلی می‌شود توجه را به خود جلب می‌کند. این دوربین که دارای وضوح بسیار بالایی است، امکان فیلمبرداری با کیفیت p 2160 را نیز فراهم می‌کند. 

پردازنده گوشی a71

از جمله ویژگی‌های گوشی، داشتن پردازنده 8 هسته‌ای است. این گوشی که فرکانس پردازنده مرکزی آن 2.2 گیگاهرتز است، دارای یک پردازنده اصلی و یک پردازنده کمکی است. این گوشی هوشمند که از پردازنده گرافیکی Adreno 618 بهره می‌برد، دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است. در صورت تمایل می‌توان فضای ذخیره سازی را با کارت حافظه تکمیل کرد. این ویژگی اجازه می‌دهد تا تلفن به راحتی برنامه‌های مختلف را همزمان باز کند. شرایط خرید اقساطی a71 سامسونگ در ادامه عنوان شده است. 

سایر امکانات

حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش از افزایش امنیت پشتیبانی می‌کند. گوشی دارای اسپیکر مونو می‌باشد. در صورت نیاز، می‌توان آن را با دستگاه‌های مختلف از طریق بلوتوث جفت کرد. کاربرانی که نیاز به استفاده از دو خط روی گوشی دارند به راحتی می‌توانند از پشتیبانی دو سیم کارته بهره مند شوند. 

خرید قسطی a71 سامسونگ

حال که با مشخصات گوشی گوشی a71 سامسونگ آشنا شدید بهتر است تا با شرایط خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال نیز آشنا شوید. در قسطی کلاب هم به صورت فروش نقدی و هم به صورت فروش قسطی می‌توانید کالای دیجیتال خریداری کنید. در قسطی کلاب به سه روش می‌توانید محصولات مورد نظر را خریداری کنید:

•خرید اقساطی a71 سامسونگ از طریق لیزینگ پارسیان با چک صیاد و تا 50 میلیون تومان و تا 36 قسط صورت می‌گیرد.

•خرید قسطی a71 سامسونگ با استفاده از بایچک از دو میلیون تا 15 میلیون تومان و پرداخت یک سوم یا یک چهارم مبلغ خرید صورت می‌گیرد.

• در نهایت خرید اقساطی a71 سامسونگ با طرح پایا در این طرح تا سقف 50 میلیون تومان و تعداد اقساط حداکثر 24 ماهه قابل انجام است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی y9 هوآوی

خرید گوشی y9 هوآوی
طراحی یک گوشی هوشمند با امکانات بالا و قیمتی مناسب فقط در برند هوآوی امکان پذیر است، زیرا این شرکت حاشیه سود کمی دارد. اگر تمایل به ...

خرید گوشی شیائومی note 9s

خرید گوشی شیائومی note 9s
برند شیائومی با قدرت بالا در حال پیشرفت و رقابت با برندهای بزرگ دنیا می‌باشد و بهترین محصولات خود را د رسال 2020 ارائه داده است. برای خرید ...