خرید نقدی کولر گازی هایسنس

تاریخ انتشار:
1403/2/10 12:39:58

کولر گازی یکی از مهم‌ترین وسیله‌های خانه و محیط کار است. برندهای زیادی به طراحی و تولید کولر گازی مشغول می‌باشند که یکی از بهترین آن‌ها برند هایسنس است. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی هایسنس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی کولر گازی هایسنس



معرفی شرکت هایسنس

شرکت هایسنس یکی از موفق‌ترین شرکت‌های چینی می‌باشد که در سال 1969 راه اندازی شده است. برند هایسنس دارای 13 کارخانه در سرتاسر دنیا می‌باشد و بیش از 40 شرکت در کشورهای گوناگون دارد.

در این مقاله سعی داریم در مورد محصولات برند هایسنس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی هایسنس دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی محصولات هایسنس

شرکت هایسنس از تنوع محصولات بالایی برخوردار است و به دلیل وجود نمایندگی‌های بسیار در ایران، شما به آسانی می‌توانید محصولات هایسنس را خریداری کنید. محصولات تولید شده توسط شرکت هایسنس به شرح زیر می‌باشد:

_ یخچال فریزر ( ساید بای ساید)

_ تلویزیون

_ ماشین لباسشویی

_ تهویه مطبوع

_ کولر گازی

همان طور که مطالعه کردید، برند هایسنس دارای محصولات مختلفی است و می‌توان گفت که سبد محصولات کاملی دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی هایسنس دارید، به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از یک خرید مقرون به صرفه برخوردار شوید.

معرفی کولر گازی های هایسنس

کولر گازی‌های هایسنس از دهه 1380 وارد بازار ایران شده است و فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است. جالب است بدانید که برند هایسنس جز 10 برند برتر دنیا محسوب می‌شود و شما با خیالی راحت می‌توانید خریدهای خود را از این برند معتبر انجام دهید. کولر گازی‌های هایسنس طراحی بسیار زیبایی دارند. 

یکی از عامل‌های فروش بالای کولر گازی‌های هایسنس قیمت مناسب آن‌ها می‌باشد که بسیار مقرون به صرفه است. شرکت هایسنس در طراحی و تولید اسپلیت‌های خود از دو نوع کمپرسور به نام روتاری و کیت اینورتر استفاده کرده است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی هایسنس دارید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی های منحصر به فرد کولر گازی هایسنس

کولرهای گازی هایسنس که با کمپرسورهای کیت اینورتر تولید شده‌اند، دارای کمترین مصرف برق و انرژی می‌باشند. کمپرسور روتاری نیز مرسوم ترین نوع کمپرسور است که در کولرهای گازی استفاده می‌شود. 

جالب است بدانید که گاز مبرد استفاده شده در کولر گازی های هایسنس از نوع R22 و R410 می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی هایسنس از قسطی کلاب، لذت یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

انواع کولر گازی های شرکت هایسنس

تنوع کولر گازی‌های هایسنس بسیار بالا می‌باشد. کولر گازی‌های هایسنس به شرح زیر است:

_ کولر گازی اینورتر هایسنس

_ کولر گازی دیواری هایسنس

_کولر گازی ورسای هایسنس

_ کولر گازی مایا هایسنس

_ کولر گازی پرتابل هایسنس

همان طور که مطالعه کردید، کولر گازی‌های هایسنس تنوع بالایی دارند و مدل ورسای و مایا جز پر فروش‌ترین کولر گازی‌های هایسنس می‌باشند. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی هایسنس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

مشخصات کولر گازی پرتابل هایسنس

کولر گازی پرتابل هایسنس یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید می‌باشد. اگر محیط خانه یا محل کار شما کوچک می‌باشد، کولر گازی پرتابل هایسنس با اندازه کوچک، بهترین انتخاب برای شما است.

همچنین کولر گازی هایسسن دارای مصرف برق بسیار پایینی است و یک خرید مقرون به صرفه محسوب می‌شود. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی هایسنس دارید، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین گزینه است.

خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی‌های هایسنس از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبرترین وبسایت های فروش آنلاین می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. نحوه خرید از وبسایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید از قسطی کلاب، لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی یخچال ایکس ویژن

خرید نقدی یخچال ایکس ویژن
شرکت مادیران در سال 1385 خط تولید جدیدی به نام ایکس ویژن را راه اندازی کرد و تا به امروز موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. برای خرید نقدی یا...

فروش قسطی لباس شویی اسنوا

فروش قسطی لباس شویی اسنوا
برند اسنوا محصولاتی مدرن و به روز دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی لباس شویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...