فروش قسطی لباس شویی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/25 22:32:47

برند اسنوا محصولاتی مدرن و به روز دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی لباس شویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی لباس شویی اسنوا


چرا خرید قسطی لباس شویی اسنوا؟

ماشین لباسشویی اسنوا در ظرفیت‌های مختلف و متناسب با نوع نیاز مصرف کننده به مرحله تولید می‌رسد. لباسشویی‌های برند اسنوا در یک تقسیم بندی کلی در دو دسته هارمونی و واش این واش قرار می‌گیرند. کم مصرف بودن، عملکرد مطلوب و کیفیت بالا از مشخصات برجسته محصولات Snowa محسوب می‌شوند. خرید اقساطی لباس شویی اسنوا از روش‌های مناسب برای تهیه و استفاده از مزایای متعدد این دستگاه باکیفیت و کاربردی به شمار می‌رود. 

مجهز شدن به فناوری‌های نوین و مصرف کم انرژی، از مهم‌ترین دلایل توجه خریداران به خرید قسطی لباس شویی اسنوا تلقی می‌گردد. فناوری جت واش، از ویژگی‌های منحصر به فرد ماشین‌های لباسشویی شرکت اسنوا می‌باشد. در پرتو وجود این تکنولوژی هیچگونه لکه‌ای بر روی سطح البسه باقی نمی‌ماند. این سیستم با اسپری شوینده‌ها و آب بر روی سطح البسه، در افزایش کیفیت شستشو نقش بسزایی ایفا می‌نماید. همچنین، این فرآیند در کاهش زمان شستشو و بهینه سازی مصرف انرژی بسیار تاثیرگذار است.

برخورداری از فناوری نانو سیلور، از دیگر مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا به شمار می‌رود. تکنولوژی نانو سیلور برای ماشین‌های لباسشویی سری واش این واش و هارمونی در نظر گرفته شده است. این فناوری با آزادسازی یون‌های نقره در محفظه لباسشویی، کلیه ویروس‌ها، قارچ‌ها و باکتری‌های البسه را از بین می‌برد. 

این قابلیت در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی و عمر مفید لباسشویی تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. اعمال تنظیمات و قابلیت‌های لباسشویی از طریق یک نمایشگر LED مدرن و شیک انجام می‌شود. صفحه نمایش LED در کار کردن راحت مصرف کننده با دستگاه کمک شایانی می‌نماید. 

سایر امکانات ماشین لباسشویی Snowa

طراحی درام الماسه را می‌توان از نقاط عطف خرید اقساطی لباس شویی اسنوا برشمرد. حفره‌های الماس مانند طراحی شده بر روی درام موجب افزایش سطح تماس مواد شوینده با البسه می‌شود. این قابلیت ضمن جلوگیری از آسیب دیدن بافت لباس‌ها، کیفیت شستشو را چندین برابر افزایش می‌دهد. 

از دیگر قابلیت‌های خاص ماشین لباسشویی اسنوا می‌توان به فناوری شستشو با بخار، اشاره نمود. این فناوری با کمک بخار، ضمن نفوذ به الیاف لباس، کلیه آلودگی‌های سطح البسه را از بین می‌برد. همچنین، فناوری شستشو با بخار موجب کاهش چین و چروک سطح البسه در طی فرآیند شستشو می‌شود.

ضمنا، لباسشویی‌های برند snowa به سیستم شستشوی سریع و برنامه شستشوی با تاخیر مجهز هستند. با اعمال برنامه شستشوی سریع، فرآیند شستشوی لباس‌ها در بازه زمانی حدود 14 الی 19 دقیقه انجام می‌شود. این ویژگی برای افراد پر مشغله از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. موتور تعبیه شده در ساختار لباسشویی اسنوا از نوع بدون تسمه دایرکت درایو می‌باشد. حذف شدن تسمه در این مدل، کاهش میزان صدا و لرزش دستگاه را در پی داشته است.

قابلیت آبکشی شرعی را باید از ویژگی‌های متمایز فروش قسطی ماشین لباسشویی snowa دانست. در این روش جریان آب از یک طرف وارد محفظه دستگاه می‌شود. با فعال شدن همزمان سیستم تخلیه، فرآیند آبکشی البسه به صورت کاملا شرعی و مبتنی بر موازین اسلامی صورت می‌گیرد. 

شیوه خرید قسطی لباس شویی اسنوا

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، در ادامه طرح‌های فروش اقساطی، این بار طرح خرید اقساطی لباسشویی اسنوا را در دستور کار قرار داده است. علاقمندان و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت Ghesticlub.com، از شرایط و ضوابط و جزئیات این طرح اطلاعات لازم را به دست آورند. ضمنا، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید لوازم خانگی به صورت نقدی نیز پیش بینی شده است. با خرید اقساطی لباس شویی اسنوا از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تلویزیون هوشمند ال جی

فروش قسطی تلویزیون هوشمند ال جی
تلویزیون ال جی جز پرطرفدارترین تلویزیون‌های دنیا است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ال جی به بخش تلویزیون در دسته...

لوازم خانگی دسینی

لوازم خانگی دسینی
لوازم خانگی دسینی برخلاف تصور خیلی ها که یک برند ایتالیایی است، به خواست ایران توسط یک شرکت در چین تولید می شود، اما از آنجایی که در روانشناسی...