خرید جدیدترین گوشی شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/8 18:56:57

کمپانی شیائومی محبوب‌ترین برند چینی است که در چند سال گذشته جز پرفروش‌ترین برندهای دنیا بوده است و به قیمت ارزان معروف است. برای خرید اقساطی جدیدترین گوشی شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید جدیدترین گوشی شیائومی


گوشی‌های هوشمند شیائومی 

شیائومی یکی از بهترین سازندگان موبایل در سطح دنیا است. گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت دارای مشخصات فنی مناسب و قیمت‌هایی منطقی است.

همین دو عامل باعث شده است تا شیائومی در عرض چند سال به یکی از بهترین و معتبرترین برندهای مطرح در سطح جهان تبدیل شود. در ادامه سعی داریم تا چند مدل از جدیدترین گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت در سال 2020 را معرفی نماییم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی شیائومی در قسطی كلاب فراهم شده است. 

موبایل شیائومی مدل می 10

این مدل از طریق یک ویدیو کنفرانس در ماه فوریه سال 2020 معرفی شده است. پردازنده این مدل از نوع اسنپدراگون 865 می‌باشد. این گوشی از یک باتری قدرتمند 4780 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

این گوشی از فن‌آوری 5G بهره می‌برد.از نظر حافظه این گوشی در چند نسخه به بازار عرضه شده است و در یک نسخه رم 8 گیگی و حافظه 128 گیگابایتی عرضه شده است و در نسخه دیگر از خافظه 256 گیگابایتی برخوردار است.

در یک نسخه فوق‌العاده هم از رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 356 گیگابایتی برخوردار است. با خرید اقساطی جدیدترین گوشی شیائومی دیگر نگران فضای ذخیره‌سازی فایل‌های خود نباشید!

این گوشی دو سیم کارت نانو را ساپورت می‌کند. وزنه 208 گرمی دارد و ابعاد آن 8.96*162.6*74.8 میلی‌متر مکعب است. طراحی آن طوری است که قسمت جلو و پشت به صورت شیشه‌ای دیده می‌شود و از یک فریم آلومینیومی نیز پوشیده شده است.

پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع آدرنو 650 می‌باشد این گوشی از صفحه نمایش سوپر امولد لمسی خازنی برخوردار است که 16 میلیون رنگ را ساپورت می‌کند و اندازه صفحه نمایش 6.67 اینچ است.

رزولوشن صفحه نمایش نیز 1080*2340 پیکسل است. در سه رنگ زیبای آبی، قرمز و مشکی ارائه شده است. این تلفن هوشمند، دارای 4 دوربین پشتی 108 مگاپیکسل، 13 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق می‌باشد. 

دوربین سلفی نیز 20 مگاپیکسلی است. از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می‌کند. دارای حسگر اثر انگشت، فشارسنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و سنسور مجاورت نیز، می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی شیائومی یكی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های دنیا را داشته باشید. 

موبایل شیائومی مدل می 9 

دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی‌ است. ال‌سی‌دی IPS دارد که رزولوشن آن 1080*2340 پیكسل است. این گوشی قادر است تا در نور شدید آفتاب نیز عمل کند. صفحه نمایشگر آن نیز توسط گوریلاگلس 3 محافظت می‌شود. با خرید اقساطی جدیدترین گوشی شیائومی شیک و با استایل باشید!

این گوشی از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می‌کند. پردازنده آن هشت هسته‌ای است و در سه ظرفیت 32، 64 و 128 و رم‌ 3، 4 و 6 به بازار عرضه شده است.

دارای باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی است که با شارژ سریع 18 واتی، یک روز شارژ کامل را برای شما فراهم می‌آورد. این گوشی دارای سنسور اثر انگشت، ژیروسکوپ، شتاب سنج و سنسور مجاورتی است. با خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی شیائومی با دوربین‌هایی عالی برای عكاسی، تمامی خاطرات و لحظات زیبای خود را ضبط كنید! 

خرید جدیدترین گوشی شیائومی 

اگر می خواهید یک گوشی جدید شیائومی تهیه کنید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین است که خدمات خوبی در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی کالا به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. 

برای خرید غیر نقدی باید درخواست ارتباط خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت عمل کنید. با خرید اقساطی جدیدترین گوشی شیائومی همیشه لبخند را به لب داشته باشید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ

خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ
برای خرید قسطی تبلت a7 سامسونگ با قیمتی عالی به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید قسطی اپل واچ سری 8 با سفته

خرید قسطی اپل واچ سری 8 با سفته
برای خرید قسطی اپل واچ سری 8 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...