خرید قسطی گوشی a51 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/6 01:37:36

کمپانی سامسونگ یکی از اصلی‌ترین رقبای برند اپل است و هر کدام از این برندها طرفداران مخصوص به خود را دارند. برای خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a51 سامسونگ


با پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی در جهان آشنا شوید! 

سامسونگ یک برند پرآوازه و قدرتمند در ارائه گوشی‌های هوشمند، کارا و با کیفیت است که قیمتی منصفانه دارد. سامسونگ A51 یکی از بهترین مدل‌هایی است که این شرکت در حال حاضر روانه بازار كرده است. 

در ادامه با خصوصیات اصلی این گوشی هوشمند پرفروش آشنا می‌شوید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی A51 سامسونگ در قسطی كلاب فراهم شده است. 

سطح جدیدی از جذابیت را مشاهده کنید! 

در یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بازی کنید، فیلم‌های خود را تماشا کنید، گشت و گذار انجام دهید و یک محیط چند کارها داشته باشید. این گوشی هوشمند از نمایشگر سوپر آمولد و تکنولوژی اینفینیتی بهره‌مند است.

فیلم‌های خود را با کیفیت Full HD که تقارن بصری را بهینه سازی می‌کند، ببینید. با این صفحه نمایش شیشه‌ای بدون هیچ حاشیه‌ای و نمایشگر لبه با گوشه‌های گرد لذت عمیق را حس نمایید. 

لحظات نوین را از هر منظر جدیدی ضبط کنید! 

از یک دوربین فوق‌العاده پهن برای داشتن عکس‌های واضح در روز و شب برخوردار شوید و با استفاده از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی از وضوحی فوق‌العاده بالا در تصویر برخوردار شوید. 

با داشتن دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، عکس هایی فیلتر شده انتخاب کند و با جلوه‌های ۱۲۳ مگاپیکسلی در درجه‌ای در قابی بیشتر عکس بگیرید. با دوربین ماکروی ۵ پیکسلی و دوربین عمق با فوکوس زنده چندگانه همراه باشید. با خرید اقساطی گوشی A51 سامسونگ كارایی و كیفیت را احساس كنید. 

با ویژگی‌های دوربین‌های پرچمدار همراه شوید! 

هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا بزرگنمایی فوق‌العاده‌ای داشته باشید. تلفن هوشمند سامسونگ به شما امکان می‌دهد تا کیفیت تصاویر خود را بهبود بخشید.

بزرگنمایی گالری هوش مصنوعی کمک می‌کند تا از این طریق، پیام‌های مبهم و پیکسل شده را به تصاویری واضح تبدیل كنید. دوربین را در هنگام ضبط تغییر دهید! توقف ضبط برای جابه‌جایی از دوربین جلویی به دوربین عقبی هرگز راحت نیست! 

این گوشی هوشمند به شما کمک می‌کند تا بدون توقف و آزادانه در تلفن هوشمند خود تغییر ایجاد کنید. قابلیت فیلم ‌برداری ‌سریع را از طریق تنظیمات دکمه دوربین را فشار داده و ضبط را شروع کنید.

با زاویه سلفی هوشمند، در حالتی كه تلفن هوشمند شما بیشتر از دو چهره احساس می‌کند از خود سلفی عالی دریافت کنید، زیرا به طور خودکار، حالت زاویه دید تغییر می‌کند. 

فیلتر سفارشی نیز، یک روش جدید برای قرار دادن چرخش بر روی عکس‌های شما است. رنگ و لرزش تصاویر مورد علاقه خود را توسط فیلتر تغییر دهید تا بتوانید آن‌ها را به عکس‌های دیگرتان اضافه نمایید. هایپر لنز كمک می‌كند تا در شب از روشی که شلیک می‌شود و با اثری از مسیرهای سبک و راحت عکس‌های خود را به هنرهای ویدیویی تبدیل نمایید.

به تنهایی، بر روی شاتر ضربه بزنید و در حالت‌های پشت سر هم و در عرض ۱۰ ثانیه در اطراف حرکت کنید تا کل صفحه به صورت خودکار در قالب‌های مختلفی از جمله ۷ عکس و 3 فیلم ثبت شود. با خرید اقساطی گوشی A51 سامسونگ یک عكاس حرفه‌ای شوید. 

نیرویی که باعث جذابیت شما می‌شود! 

وقتی خارج از خانه هستید، کاری را انجام دهید كه دوست دارید! یک تلفن ماندگار داشته باشید. با وجود باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از قدرت پخش، اشتراک و بازی برخوردار شوید و با یک شارژ سریع عمل نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی A51 سامسونگ با آرامش كامل به سفر روید. 

کیفیت زندگی عالی با هوش زنده 

این گوشی هوشمند زنده، میزبان بسیاری از ویژگی‌های هوشمند و شهودی است که به شما کمک می‌کند تا کارهای بسیاری را به آسانی انجام دهید. با خرید اقساطی گوشی A51 سامسونگ تفاوت را احساس نمایید. 

خرید قسطی گوشی A51 سامسونگ 

در صورتی که مایل به تهیه یک گوشی مناسب هستید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلتفرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید. 

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما خرید نقدی یا اقساطی گوشی A51 سامسونگ از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ایرپاد

فروش اقساطی ایرپاد
ایرپاد یکی از کاربردی‌ترین محصولات شرکت اپل می‌باشد که هر ساله فروش بالایی را برای این کمپانی به ارمغان می‌آورد. برای خرید اقساطی ایرپاد به...

فروش نقدی هدفون سامسونگ

فروش نقدی هدفون سامسونگ
هدفون‌های سامسونگ از تنوع و زیبایی منحصر به فردی برخوردار می‌باشند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی هدفون سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال...