خرید قسطی اپل واچ سری 8 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/15 10:01:59

برای خرید قسطی اپل واچ سری 8 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی اپل واچ سری 8 با سفته

 

اپل واچ سری 8

خرید قسطی اپل واچ سری 8 به جهت داشتن ویژگی‌های جذاب محصول را از دست ندهید. اپل واچ سری 8 یکی از محصولات باکیفیت کمپانی اپل است که در سایزهای 41 و 45 میلیمتری در بازار به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند امکانات متعددی دارد و در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود. حافظه داخلی بالا، مقاومت در برابر آب و گردوغبار، سیستم عامل و پردازنده خوب و همینطور سنسورهای گوناگون و متنوع برخی از امکانات این گجت پوشیدنی است. دوام باتری این محصول بالا است و به صورت بیسیم شارژ می‌شود. 

بررسی طراحی ظاهری اپل واچ سری 8

طراحی ظاهری اپل واچ سری 8 شبیه ساعت‌های قدیمی شرکت مذکور است. این ساعت‌ هوشمند در دو اندازه 41 و 45 میلیمتر و وزن‌های 32 و 8/38 گرم به بازار عرضه می‌شود. نمایشگر این دو نسخه گجت پوشیدنی سری 8 اپل 69/1 و 9/1 اینچ است. حجم باتری این دو نسخه اپل واچ 8 نیز تفاوت‌هایی دارند. رنگ‌بندی این محصول با محصول قبلی اپل نیز متفاوت است و در چهار رنگ نقره‌ای، نیمه‌شب، استارلایت و قرمز طراحی می‌شود. بند ساعت اپل واچ سری 8 به صورت آلومینیومی و ساده طراحی شده است و مکانیزم آن با بند ساعت‌های قدیمی تفاوتی ندارد. قاب این ساعت هوشمند شرکت اپل گرافیت، طلایی و نقره‌ای بوده و جنس آن از فولاد ضد زنگ است.  

سیستم عامل و سخت افراز قدرتمند

خرید اقساطی اپل واچ سری 8 از جهت سیستم عامل و پردازنده یک گزینه مطلوب است. سیستم عامل این محصول WatchOS 9.0  و پردازنده گرافیکی آن PowerVR نام دارد. تراشه دو هسته‌ای این ساعت هوشمند اپل با نام Apple S8 شناخته می‌شود. اپل واچ سری 8 با این مشخصات به عنوان بهترین گجت پوشیدنی بازار به فروش می‌رسد.

باتری‌های با دوام اپل واچ 8

اپل واچ سری 8 با دو نوع باتری به بازار عرضه می‌شود. این باتری‌ها دارای آمپرهای متفاوتی هستند و تا 18 ساعت در استفاده‌های معمولی و 36 ساعت در استفاده کم مصرف، شارژدهی دارند. یکی از امتیازات باتری این گجت عدم نیاز آن به سیم جهت شارژ شدن است.  

معرفی سنسورهای اپل واچ سری 8 و کارکرد آنها

خرید قسطی اپل واچ سری 8 به لحاظ داشتن سنسورهای متنوع و کاربردی یک انتخاب خوب برای اغلب کاربران به شمار می‌رود. یکی از سنسورهای این گجت پوشیدنی حسگر اکسیژن است. این حسگر با بررسی میزان اکسیژن بدن فرد، او را در هنگام کاهش اکسیژن توسط آلارم مطلع می‌کند. این هشدارها می‌تواند در برخی موارد نشانگر مشکلات ریوی نیز باشد.

سنسور ضربان قلب یکی دیگر از حسگرهای اپل واچ سری 8 است. با این سنسور می‌توان میزان ضربان قلب را تشخیص داد که در برخی موارد به تشخیص بیماری قلبی منجر می‌شود. شرکت اپل سنسور تشخیص دما نیز برای این گجت پوشیدنی خود طراحی کرده است. با کمک این حسگر می‌توان دمای بدن کاربر را اندازه‌گیری کرد. با تشخیص حدودی دمای بدن کاربر توسط این ساعت هوشمند چرخه قاعدگی و زمان تخمک گذاری مشخص می‌شود. به این ترتیب می‌توان از بسیاری حاملگی‌های ناخواسته و نازایی‌ها جلوگیری به عمل آورد. با خرید اقساطی اپل واچ سری 8 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

آشنایی با سنسور تصادف اتومبیل اپل واچ 8

یکی دیگر از پیشرفته‌ترین سنسورهای اپل واچ سری 8 سنسور تشخیص تصادف است. با کمک این حسگر می‌توان از بسیاری صدمات و آسیب‌های بعد از تصادف جلوگیری کرد. این گجت با تغییراتی از قبیل: تغییر فشار کابین و کاهش ناگهانی سرعت به صورت خودکار با خدمات اضطراری ارتباط برقرار می‌کند و محل تصادف را به اشتراک می‌گذارد. یکی از جذابیت‌های این حسگر تصادف تشخیص جهت برخورد است که ویژگی کاربردی و مناسبی محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که قابلیت تشخیص این گجت همانند سایر محصولات در برخی موارد با خطا همراه است. اطلاعات بیشتر در زمینه این سنسورها را می‌توانید در سایت سیب‌اپ مشاهده کنید. برای خرید قسطی اپل واچ سری 8 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی مقاومت اپل واچ سری 8 در برابر گردوغبار و آب

خرید اقساطی اپل واچ سری 8 برای شناگران و طبیعت‌گران یک گزینه جذاب محسوب می‌شود؛ چرا که این محصول در برابر آب و گردوغبار مقاومت بالایی دارد. این ساعت هوشمند اپل به سبب مقاومت بالای خود در برابر آب و گردوغبار موفق به دریافت استانداردهای IP6X و WR50 شده است. این گجت تحمل تا عمق 50 متر زیر آب را دارد. البته یادآوری می‌شود که مقاومت در برابر آب این ساعت مختص به آّب‌های شیرین است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت کالاتیک مراجعه کنید. 

خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال از یک فروشگاه اینترنتی معتبر

قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های آنلاین پیشگام در زمینه عرضه و فروش قسطی و نقدی انواع مایحتاج مردم است. در این فروشگاه اینترنتی انواع کالای دیجیتال، وسایل برقی، لوازم خانگی، وسایل بازی و سرگرمی، لوازم اداری و وسایل نقلیه به فروش می‌رسد. شما با مراجعه به این سایت فروشگاهی معتبر می‌توانید با مشاهده مشخصات انواع کالا، کالای مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی با سفته

خرید اقساطی با سفته
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید اقساطی یک کالا را دشاته باشید، ولی به دلیل نبود دسته چک قادر به ادامه خرید نشده‌اید. حال اگر...

خرید اقساطی پوکو m3

خرید اقساطی پوکو m3
گوشی جذاب poco m3 یکی از بهترین گوشی‎‌های جذاب برند شیائومی است. برای خرید اقساطی پوکو m3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...