خرید قسطي گوشی شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/6 13:53:15

برند شیائومی جز بهترین برندهای چینی است که همیشه سود کم را به رضایت مشتری‌های خود ترجیح می‌دهند. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی شیائومی دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي گوشی شیائومی


قیمت مناسب و امکانات فراوان

گوشی‌های شیائومی قیمت مناسب و امکانات فراوانی دارند. یکی از علت‌های پایین بودن قیمت تمام شده، فروش بی‌واسطه این شرکت می‌باشد، بر خلاف سیستم فروش وسیع و شبکه‌ای که دیگر رقبا به کار می‌برند تا به صورت آنلاین و مستقیم محصولات خود را به فروش می‌رسانند. با خرید اقساطی گوشی شیائومی یک محصول حرفه‌ای مقرون به صرفه داشته باشید.

از طرفی این شرکت بر خلاف شرکت‌های دیگر برای فروش محصولات خود از تبلیغات تلویزیونی و رسانه‌ای گران ‌قیمت هم، استفاده نمی‌کند و تبلیغات این شرکت، فقط و فقط در بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی انجام می‌گیرد. همین دو عامل کافی‌ است تا سبب شود، این گوشی از هزینه  فروش کم‌تری برخوردار باشد.

مشخصات فنی ایده‌آل

در بیشتر مدل‌های گوشی‌های هوشمند شیائومی از پردازنده کوالکام که بسیار قدرتمند است، استفاده شده است. همچنین بقیه گوشی‌های هوشمند شیائومی از پردازنده‌های متفاوت اسنپدراگون برخوردارند. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی طراحی زیبا و مناسب را حس کنید!

گوشی‌های جدید هوشمند شیائومی دارای باطری ماندگاری هستند و 4000 تا 5000 میلی‌آمپرساعتی هستند. این باتری‌ها، ساعت‌ها انرژی را ذخیره نگه می‌دارند و به این زودی‌ها دشارژ نمی‌شوند.

از طرفی فول شارژ هستند و در مدت زمانی کوتاه به شارژ مورد نظر خواهند رسید. همین عاملی است که خرید این گوشی را یک گزینه مناسب می‌سازد. با خرید اقساطی گوشی شیائومی بدون نگرانی مسافرت کنید!

مزایای دیگر

از مزایای دیگر گوشی های شیائومی تنوع زیاد در محصولات متفاوت است که سبب می شود تا بتوانید مطابق سلیقه و علاقه خود یک گوشی مناسب را انتخاب نمایید.

جالب است بدانید که این شرکت علاوه بر ساخت انواع گوشی و گجت‌های جالب توجه، در زمینه‌های دیگری مثل خانه‌های هوشمند، فعالیت دارد. یکی از مزایای خرید شیائومی حرفه‌ای بودن این محصولات و تخصص شرکت می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی تخصص و مهارت را در محصولات متفاوت مشاهده نمایید.

از طرفی گوشی‌های شیائومی دارای لوازم جانبی همراه با هر گوشی هوشمند هستند. برای مثال می‌توانید علاوه بر خرید گوشی هوشمند از ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و هدفون نیز استفاده کنید و وسایل خود را با هم ست نمایید. 

در سال 2018 شیائومی به عنوان چهارمین فروشنده گوشی‌های هوشمند در سرتاسر دنیا و هم‌چنین پرفروش‌ترین برند مچ بندهای سلامتی شناخته شده است! با خرید گوشی شیائومی بهترین‌ها را داشته باشید.

معایب گوشی‌های شیائومی

گوشی های شیائومی در بعضی از مدل‌ها بسیار زود خراب می‌شوند. دوربین، ولوم‌ها و حسگر اثر انگشت، بیشترین موارد آسیب پذیری این گوشی بوده است. 

در ایران، لوازم جانبی گوشی های شیائومی از تنوع زیادی برخوردار نیست. برای مثال اگر بخواهید قاب و محافظی برای گوشی خود تهیه کنید، کار بسیار دشوار است.

این گوشی‌ها در ایران از خدمات پس از فروش مناسبی برخودار نیستند و شرکت‌های کمی هستند که خود را نماینده رسمی شیائومی در ایران می‌دانند. 

نباید انتظار داشت که این نمایندگی‌ها مانند نمایندگی دیگر برندهای کره‌ای و آمریکایی پشتیبانی مناسبی به شما ارائه دهند. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی مصرف‌کننده یک برند جدید ولی قدرتمند باشید.

خرید قسطی گوشی شیائومی

اگر می خواهید يک گوشی شیائومی تهیه کنید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین در زمینه ارائه خدمات نقدی یا اقساطی کالا به کاربران ایرانی است. 

برای خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت عمل کنید. با خرید اقساطی گوشی شیائومی لحظاتی شاد را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

digikala

digikala
دیجی کالا اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد فروش قسطی کالا را آغاز کند، و پیش ثبت نام این طرح را آغاز کرده است. برای خرید قسطی انواع کالاها...

خرید اقساطی poco c3

خرید اقساطی poco c3
گوشی‌های شیائومی جز برترین محصولات این برند استثنایی هستند. برای خرید اقساطی poco c3 به بخش موبایل در دسته بندی ...