خرید قسطی s20 ultra سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/9 21:49:38

جدیدترین تلفن همراه برند سامسونگ با قدرتی باورنکردنی در زومینگ و فیلم برداری به تازگی به بازار ایران رسیده است و بازار فروش داغی دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی s20 ultra سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی s20 ultra سامسونگ


خرید قسطی گوشی s20 ultra

در این گوشی دوست داشتنی، تغییراتی بنیادی و نوآورانه به کار رفته است. یک جمله معروف در تبلیغ این مدل می‌گوید سامسونگ تاج عکاسی شب را بر سر نهاده است! این گوشی برای سبک زندگی اندازه‌ای مناسب دارد و همچنین از قدرت بالایی برخوردار است. 

یکی از جدیدترین گوشی‌های شرکت سامسونگ در دو رنگ زیبای مشکی و خاکستری است که در ماه مارچ 2020 ارائه شده است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی s20 ultra سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی شده برای تجربه دوربین

یک دوربین 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی قرار گرفته است و گام بزرگی را رو به جلو برمی‌دارد تا در رزولوشن و زوم در عکاسی موبایل بهترین باشد. دوربین 108 مگاپیکسلی به شما اجازه می‌دهد بارها و بارها بزرگنمایی نمایید.

دوربین‌های 108 و 64 مگاپیکسلی قادرند تا میلیون‌ها پیکسل بیشتر به شما نشان دهند. به این معنی که می توانید برای نخستین بار جزئیاتی را که پیش از این هرگز ندیده بودید را به وضوح ببینید.

با پیشرفته ترین سیستم بزرگنمایی تجربه های جدیدی کسب کنید. صد برابر بزرگنمایی، جزئیات غیرقابل نمایش را در یک عکس معمولی ثبت کنید. با زوم اپتیکال دوگانه در برابر یک لنز انقلابی افقی در بدنه و حسگر تصویر با رزولوشنی بالا دوره جدیدی را در عکاسی آغاز کنید. با هوش مصنوعی در دوربین می‌توانید به جزئیات یک سوژه نزدیک شوید و لحظاتی را ثبت کنید که تا به حال از دسترس خارج بوده‌اند!

برای تاریکی شب لحظه شماری کنید!

اندازه حسگر سه برابر شده است تا بتواند در شب نیز جزئیات بیشتری ثبت کنید! در نور کم، سیستم دوربین در رده حرفه‌ای چندین عکس را به صورت همزمان ثبت می‌کند و آن‌ها را در یک عکس با تاری و نویز کم‌تر ادغام می‌کند. 

با وجود سنسور کم لرزش و هوش مصنوعی، دوربین متعادل نگه داشته می‌شود تا ویدیوی شما محو نباشند و پایدار بمانند. به کمک سینگل تیک در فیلم‌برداری، هوش مصنوعی قادر است تا 14 عکس را در گالری شما ذخیره کند تا لحظات متفاوتی را ثبت کنید.

تجربه‌ای جدید که گوشی را متحول کرده است!

با یک سرعت بالاتر و ارتباطات امن که توسط وای فای 6 به وجود می‌آید و سبب می‌شود تا 2 گیگابایت در هر ثانیه به بازی‌ها، استریمها و شبکه‌های اجتماعی خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را کنترل کنید. با خرید نقدی یا اقساطی s20 ultra سامسونگ در کارها نفر اول شوید!

گوشی خود را همیشه روشن نگه دارید!

باتری‌های قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی به کمک هوش مصنوعی و با توجه به عادات شما در استفاده از موبایل، انرژی مورد نیاز را تنظیم می‌کند تا با یک بار شارژکردن دوام بیشتری داشته باشد. با خرید اقساطی s20 ultra سامسونگ با آرامش سفر کنید!

دیگر نیازی ندارید تا فایل‌های خود را پاک کنید!

با فضای ذخیره سازی فوق‌العاده‌ و هم‌چنین استفاده از یکMicro SD که بیشتر از یک ترابایت ظرفیت دارد. می‌توانید هر چه می‌خواهید داشته باشید. حافظه داخلی نیز 128 گیگابایت می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی s20 ultra سامسونگ همه چیز را ثبت کنید!

امنیت عالی

سیستم امنیتی پیشرفته که از پردازنده و پین محافظت می‌کند، وجود پسورد و الگو، پلتفرم کنکس و کلید خصوصی بلاکچین از اطلاعات خصوصی شما مراقبت می‌کند. با خرید s20 ultra سامسونگ از اطلاعات خود محافظت کنید.

خرید اقساطی s20 ultra سامسونگ

در صورتی که مایل به خرید قسطی گوشی s20 ultra هستید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی s20 ultra سامسونگ از این سایت است. همين حالا سفارش خريد خود را ثبت نماييد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی
در یک فروشگاه اینترنتی کاربر در طول تمام ساعات شبانه روز می تواند کالاهای مختلف از انواع مختلف از پوشاک گرفته تا کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی....

خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت

خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت
برند اپل در سال 2020 بیشترین فروش محصولات دیجیتال را داشته است. اگر شما تمایل به خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت را دارید به...