digikala

تاریخ انتشار:
1403/2/25 06:42:29

دیجی کالا اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد فروش قسطی کالا را آغاز کند، و پیش ثبت نام این طرح را آغاز کرده است. برای خرید قسطی انواع کالاها در حال حاضر می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.digikala

معرفی طرح فروش قسطی از دیجی کالا

دیجی کالا یا digikala را می توان به عنوان بزرگترین و شناخته شده ترین فروشگاه اینترنتی در ایران نام برد که با عملکرد خوب خود در خدمات و تبلیغات توانسته است نام خود را در اذهان عمومی ثبت کند.

این فروشگاه اینترنتی که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، همواره تلاش خود را کرده است که بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد و سهم ۷۰ درصدی خود از بازار آنلاین را حفظ کند.

digikala که سومین رتبه الکسای ایران را دارد سایتی با طراحی بسیار جذاب است که به راحتی نظر مشتری را جلب می کند تا ساعت ها در آن بچرخد و کالاهای مختلف را ببیند و از یک خرید اینترنتی خوب لذت ببرد.

فروشگاه اینترنتی دی جی کالا در ابتدای فعالیت خود تنها کالای دیجیتال مانند دوربین های دیجیتالی به فروش می رساند و تلاش می کرد تا با ارائه اطلاعات مفید به کاربران در خرید کالاهای دیجیتال کمک کند. پس از گذشت چند سال دی جی کالا فعالیت خود را گسترش داد و به یک فروشگاه دیجیتالی کالا تبدیل شد و کم کم هر کالایی از هر دسته بندی را وارد فروشگاه اینترنتی خود کرد.

همانطور که در بالا نیز ذکر شد، digikala‌ همواره تلاش می کند که بتواند خدمات خوبی را به کاربران خود ارائه دهد. اخیرا نیز اعلام کرد که در نظر دارد فروش قسطی کالاهای مختلف را آغاز کند.

با بالا رفتن قیمت ارز و با توجه به اینکه اغلب کالاهایی که در بازار ما وجود دارند از کشور های دیگر وارد می شوند، قیمت اغلب کالاهای موجود در بازار در مدت کوتاهی چندین برابر شد و قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافت.

از این رو دی جی کالا و همچنین فروشگاه های اینترنتی دیگری چون قسطی کلاب تلاش کرده اند که با ارائه امکان خرید قسطی برای کاربران خود با مشکلات اقتصادی موجود مبارزه کنند و در این شرایط اقتصادی به هم وطنان خود کمک کنند.

طرح فروش قسطی دی جی کالا که هنوز در مرحله پیش ثبت نام قرار دارد، تنها برای شهروندان تهرانی ارائه می شود که همچنین جزء کاربران وفادار دی جی کالا باشند. در این طرح فروش قسطی هر کاربر تا سقف ۱۰ میلیون تومان می تواند خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط او ۱۲ ماه می باشد.

دی جی کالا با این طرح به کاربران سراسر کشور کمک می کند که بتوانند تمام کالاهای مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری کنند و هنگام خرید کیفیت را فدای قیمت کالاهای مختلف نکنند.

خرید قسطی کالا از قسطی کلاب

پیش از این که دی جی کالا فروش قسطی کالا را آغاز کند، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اقدام به این کار کرده بود. در طرح فروش قسطی سایت قسطی کلاب دست مشتری بازتر است و با راحتی بیشتری می تواند اقدام به خرید قسطی نماید.

در سایت قسطی کلاب هر کاربر پس از اعتبار سنجی می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و همچنین تعداد قسط های خود را با توجه به نیاز مالی که دارد بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب نماید. همچنین در این فروشگاه آنلاین برای خرید های زیر ۷ میلیون نیازی به پرداخت پیش پرداخت نیست.

امکان جذاب دیگری که در قسطی کلاب وجود دارد این است که حتی اگر کالایی در سایت موجود نبود، کاربران می توانند از طریق بخش سفارش کالای ناموجود کالای مورد نظر خود را سفارش داده و در عرض ۳ تا ۵ روز کاری آن را تحویل بگیرند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی موبایل اچ تی سی

فروش قسطی موبایل اچ تی سی
فروش قسطی موبایل اچ تی سی، یک گزینه مثمر ثمر و کاربردی برای عکاسی ساده، سر زدن به شبکه های اجتماعی، وبگردی و بازی کردن به شمار ...

خرید قسطی گلکسی بادز

خرید قسطی گلکسی بادز
گلکسی بادز سامسونگ جر برترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گلکسی بادز به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...