خرید قسطی هدفون اپل چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/7 22:23:23

یکی از هدفون‌های استثنایی که در دنیا طرفدارن بسیاری دارد، ایرپاد می‌باشد. برای خرید قسطی هدفون اپل چکی به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی هدفون اپل چکی


هدفون اپل

امروزه کمتر کسی است که با نام شرکت اپل آشنا نباشد. کمپانی اپل در سال 1976 به طور رسمی تاسیس شد و اکنون به غولی در دنیای دیجیتال تبدیل شده است. محصولات شرکت اپل کیفیت بسیار عالی دارد و در میان تمامی مردم دنیا محبوب است. اگر شما نیز قصد خرید قسطی هدفون اپل را دارید در ادامه همراه ما باشید.

ویژگی‌های هدفون اپل

اپل جز شرکت‌هایی است که هم در زمینه ساخت سخت افزار فعالیت می‌کند و هم در زمینه ساخت نرم افزار موفق بوده است. از لوازم دیجیتال همچون کامپیوتر، لپ تاپ و گوشی‌های موبایل هوشمند گرفته تا سیستم عامل‌های مک و آی او اس! با این حال این کمپانی علاوه بر این‌ها لوازم جانبی بسیار با کیفیتی نیز تولید و عرضه می‌کند. هدفون‌های بی سیم اپل یکی از کالاهای بسیار محبوب این شرکت است. برای خرید اقساطی هدفون اپل به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همان طور که می‌دانید، محصولات شرکت اپل بیشترین قیمت‌ها را به عنوان کالای دیجیتال دارد. شاید برایتان عجیب باشد که چرا قیمت محصولات اپل و به خصوص هدفون هایش با محصولات برندهای دیگر آن قدر متفاوت است.

 اما باید بدانید که با وجود تکنولوژی‌های جدید به کار رفته در کالای دیجیتال مانند هدفون‌های بی سیم و هدست‌های اپل، قیمت آنها مناسب و قابل قبول است. به همین خاطر است که مشتریان علاقه زیادی به خرید هدفون‌های اپل دارند و معمولا از خرید آنها پشیمان نمی‌شوند.

خرید قسطی هدفون اپل راهی است که خیلی از طرفداران شرکت اپل در ایران آن را انتخاب می‌کنند. قیمت مدل‌های قدیمی‌تر هدفون‌های اپل نزدیک سه میلیون تومان است. قیمت مدل‌های جدیدتر هدفون‌های اپل کمی بالاتر از چهار میلیون تومان بوده و همچنین قیمت مدل پرو آن که از بهترین نوع هدفون اپل است نزدیک پنج میلیون تومان می‌شود. با خرید اقساطی هدفون یا هدست‌های اپل خیالتان از بابت کارایی آن محصول راحت خواهد بود و می‌توانید از آن در مدت زمانی طولانی استفاده کرده و از کیفیت خوب آن و تجهیزاتش استفاده نمایید. 

خرید قسطی هدست و انواع آن

برای خرید اقساطی هدفون اپل لازم است با انواع مختلف آن نیز آشنا شوید. به طور کلی هدفون‌های ساخت شرکت اپل مدل‌های خیلی زیادی ندارد و تنها سری‌های مختلفی از هدفون‌ها از سوی این‌کمپانی ارائه شده است تا نیازهای مختلف کاربران برطرف شود. برای مثال نوعی از کالای دیجیتال طراحی شده برای انجام کارهای تخصصی چون ساخت و تدوین موسیقی مورد استفاده قرار گیرد. انواع دیگر هدفون نیز تنها برای گوش دادن موسیقی از طریق تلفن همراه یا جواب دادن تماس‌ها به کار می رود.

از نظر عملکرد و نحوه اتصال هدفون‌های بلوتوثی اپل به دستگاه، آنها را می‌توان در سه گروه دسته بندی کرد. این سه گروه عبارتند از Airpod, Airpodmax و Earpod. هم اکنون ایرپادهای اپل محبوب‌ترین نوع از هدفون‌های اپل هستند. 

این مدل از کالای دیجیتال در سال 2016 و زمانی که گوشی‌های آیفون 7 عرضه شدند به فروش رسیدند و به سرعت تبدیل به پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی شرکت اپل شدند. دومین نسل از هدفون‌های بلوتوثی اپل در سال 2019 تولید و عرضه شدند. این نوع از هدست‌ها با قابلیت‌های جدیدتری ساخته شدند. برای خرید قسطی هدفون اپل به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از جمله قابلیت‌های جدید این ‌مدل می‌توان به چیپست اپل اچ، بیشتر بودن عمر باتری، فرمان صوتی هِی سیری، قابلیت تشخیص حرکت و صحبت کردن اشاره کرد. سومین نسل از هدفون‌های اپل در اواخر سال 2021 معرفی شدند. از تغییراتی که در این‌مدل به کار رفته است پایه کوتاه‌تر آنها است. علاوه بر آن قابلیت ضد آب بودن، صدای سه بعدی و قابلیت شارژ شدن مغناطیسی نیز به آن اضافه شده است. 

جمع بندی

برای خرید اقساطی هدفون اپل ابتدا به وب سایت قسطی کلاب به آدرس ghesticlub.com مراجعه نمایید. در سایت ثبت نام کرده و کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید. سپس فرم مورد نظر برای پرداخت هزینه را انتخاب کنید و پس از آن خرید قسطی هدست اپل شما در سایت ثبت شده و کالای خریداری شده بعد از چند روز کاری تحویلتان داده می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a52 5G

خرید قسطی گوشی a52 5G
اگر به دنبال انتخاب یک گوشی جذاب و با کیفیت هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید...

خرید قسطی گوشی گلکسی زد فلیپ 3

خرید قسطی گوشی گلکسی زد فلیپ 3
یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ با ظاهری متفاوت مدل Galaxy z flip 3 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 به بخش موبایل در...