خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/5 19:32:30

گوشی جدید a73 با فناوری بالاتر از سری‌های خود روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ

سخن ابتدایی

با پیشرفت بسیار سریع انواع مختلف گوشی‌های هوشمند موبایل، در اختیار داشتن این کالای دیجیتال یکی از نیازهای مهم برای تمامی افراد است. با توجه به بالا بودن قیمت این وسیله کارآمد، خرید نقدی آن برای علاقه مندان چندان میسر نمی‌باشد و امکان خرید اقساطی گوشی موبایل مطرح می‌شود. ما در این مقاله شما را با خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ و ویژگی‌های این کالای دیجیتال آشنا می‌نماییم. 

ویژگی‌های گوشی a73 سامسونگ چیست؟

یکی از مهمترین کالاهای دیجیتال در دنیا، گوشی‌های هوشمند هستند. شرکت ابر قدرتمند سامسونگ در میان برندهای مختلف گوشی‌های موبایل از لحاظ کارایی و کیفیت در جایگاه برتری قرار گرفته است. قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ بسیار مناسب است و می‌توانند بسیاری از نیازهای روزمره را برطرف کنند. در میان محصولات این شرکت قدرتمند، گوشی a73 از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید. از ویژگی‌های مثبت گوشی سامسونگ مدل a73 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

❖ترکیبی از پلاستیک و شیشه در طراحی بدنه.
❖رنگ بندی‌های بسیار جذاب خاکستری، سبز، سفید.
❖ضد آب بودن این محصول.
❖6/8 گیگابایت رم.
❖قابلیت استفاده از دو سیم کارت.
❖دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای.
❖دارای حافظه داخلی  128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم و 256  گیگابایت با 8 گیگابایت رم و همچنین 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم.
❖صفحه نمایش 6.7 اینچی بزرگ سوپر آمولد.
❖ساپورت شبکه‌های ارتباطی GSM / HSPA / LTE / 5G.
❖دارای حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، قطب ‌نما، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت.
❖دارای قابلیت‌هایی مانند فلش LED، پانوراما، HDR.
❖پشتیبانی کامل از تمامی شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی.
❖دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی 5000 میلی‌آمپری.
❖چهار عدد دوربین در قسمت پشت گوشی به چشم می‌خورد.
در پنل پشتی گوشی سامسونگ مدل a73 لنزهای 108 مگاپیکسلی (عریض)، 12 مگاپیکسلی (فوق عریض)، 5 مگاپیکسل (ماکرو) و 5 مگاپیکسل تشخیص عمق تصویر قرار دارد.
دوربین سلفی سامسونگ 32 مگاپیکسل است.

فروش قسطی گوشی سامسونگ

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی هوشمند، قطعا خرید این گوشی گزینه خوبی خواهد بود. یکی از معایب این محصول، قیمت بالای آن است. پیشنهاد ما برای طرفداران خرید این محصول بسیار باکیفیت استفاده از شرایط خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ می‌باشد. خرید اقساطی گوشی a73 سامسونگ را می‌توانید از سایت‌های معتبر مانند سایت قسطی کلاب انجام دهید. شرایط خرید قسطی گوشی 73 aسامسونگ در سایت قسطی کلاب بدین گونه است:

▪در قدم نخست وارد سایت قسطی کلاب شوید.
▪کالای مورد نظر خود را در سبد کالا قرار دهید و خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ را انتخاب نمایید.
▪فرم‌های خواسته شده را تکمیل نمایید. شماره موبایل مورد خود را وارد کنید و در آخر مدارک درخواستی را ارسال کنید.
▪ در پایان محصول انتخاب شده خود را در زمان مشخص دریافت خواهید کرد. 

سخن پایانی

گوشی موبایل سامسونگ مدل a73 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرفداران گوشی موبایل می‌باشد. از ویژگی‌های بسیار مهم این کالا که آن را نسبت به سایر مدل‌های سامسونگ در رتبه بالاتری قرار می‌دهد، صفحه نمایش بزرگ و همچنین ضد آب بودن آن است. می‌توانید به راحتی در سایت قسطی کلاب بصورت قسطی، خرید قسطی گوشی 73 aسامسونگ در کمترین زمان و با کمترین بودجه تهیه نمایید.

قسطی کلاب به دلیل داشتن اصالت کیفیت کالا و ارسال بموقع رضایت و اعتماد بالای خریداران را برای خود جذب کرده است. در این سایت علاوه بر خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ، می‌توانید به صورت قسطی از خرید سایر محصولات نیز بهره مند شوید. خشنودی و رضایت شما از خرید و سایت قسطی کلاب آرزوی دیرینه این مجموعه است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي poco x3 pro

خرید اقساطي poco x3 pro
اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطي poco x3 pro از بخش..

خرید قسطی تبلت s5e سامسونگ

خرید قسطی تبلت s5e سامسونگ
تبلت‌های سامسونگ با تنوع بی‌نظیر و طراحی‌های متفاوت تولید شده‌اند و از قیمتی مناسب برخوردار هستند. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت s5e...