خرید اقساطی Poco x3 pro

تاریخ انتشار:
1403/1/31 11:25:04

برند شیائومی برندی موفق و عالی در حوزه لوازم خانگی و لوازم دیجیتالی است. برای خرید اقساطی Poco x3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی Poco x3 pro


ویژگی های گوشی poco x3 pro

گوشی هوشمند شیائومی مدل poco x3 pro در مارس 2021 به علاقمندان ارائه گردید. ظاهر جذاب و منحصر به فرد پوکو ایکس سه پرو، در میان قشر جوانان محبوبیت فوق العاده‌ای را به دست آورد. خرید قسطی poco x3 pro از روش‌های مقرون به صرفه برای تهیه این گجت هوشمند به شمار می‌رود. این مدل گوشی شیائومی با دو سیم کارت و ظرفیت 256 گیگابایت به بازارهای جهانی عرضه شده است.  

طراحی جوان پسند و کیفیت ساخت بالا، از مشخصات مهم خرید اقساطی poco x3 pro محسوب می‌شود. قسمت پشت بدنه گوشی به صورت یکپارچه از پلاستیک باکیفیت و مات ساخته شده است. در بخش میانی دستگاه از پلاستیک براق استفاده گردیده است. نام و برند گوشی در قسمت وسط آن به خوبی جلوه نمایی می‌کند. دکمه پاور و سنسور دستگاه با هم ترکیب شده و در سمت راست گوشی تعبیه شده است. محل قرارگیری کارت حافظه و خشاب سیم کارت در سمت چپ دستگاه می‌باشد.

بهره مندی از سخت افزاری قوی و قدرتمند، دیگر ویژگی خرید قسطی poco x3 pro را شامل می‌شود. گوشی موبایل Poco x3 pro از بخش سخت افزاری قوی تری در مقایسه با نسخه قبلی بهره می‌برد. تراشه اسنپدراگون 860 با معماری 7 نانو متری به خوبی این موضوع را اثبات می‌کند. پردازش و تحلیل داده‌های گرافیکی دستگاه از طریق پردازنده گرافیکی Adreno 640 صورت می‌گیرد. پردازنده قدرتمند پوکو ایکس 3 پرو در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها بسیار قوی عمل می‌کند. همچنین، سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12، بخش نرم افزاری این محصول را در بر می‌گیرد. 

سایر مشخصات گوشی Xiaomi Poco X3 Pro

گوشی موبایل شیائومی poco x3 pro از یک نمایشگر 6.67 اینچی نوع IPS LCD برخوردار است. صفحه نمایش دستگاه دارای تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ، نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1080×2400 پیکسل می باشد. نمایشگر 6 اینچی دستگاه حدود 84 درصد از مساحت پنل جلوی آن را به خود اختصاص داده است. استفاده از فناوری گوریلا گلس 6، مقاومت نمایشگر گوشی را دو چندان ساخته است. برای خرید اقساطی Poco x3 pro به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

برخورداری از چهار دوربین مختلف، از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی گوشی شیائومی پوکو ایکس سه پرو تلقی می‌گردد. ماژول دوربین چهارگانه دستگاه در پنل پشتی آن قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی از یک لنز 48 مگاپیکسلی واید بهره می‌برد. 

دوربین دیگر گوشی از یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید برخوردار است. دو دوربین دیگر گوشی دارای دو لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو می‌باشد. ضمنا، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی گوشی، رضایت کاربران را به همراه خواهد داشت.

باتری مناسب و باکیفیت، مشخصات خرید قسطی poco x3 pro را تکمیل می‌کند. این سری گوشی پوکو دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی آمپر می‌باشد. شارژ کامل دستگاه از طریق یک شارژر سریع 33 واتی تامین می‌گردد. با استفاده از شارژ سریع 59 درصد گوشی در 30 دقیقه و 100 درصد آن در مدت زمانی حدود 59 دقیقه شارژ می‌شود. علاوه بر این، گوشی هوشمند xiaomi poco x3 pro در رنگ‌های برنزی، آبی و مشکی به خریداران ارائه می‌گردد. در ضمن، برخورداری از استاندارد IP53، موید مقاومت دستگاه در برابر قطرات آب و گردوغبار می‌باشد. 

نحوه خرید اقساطی poco x3 pro

خرید اقساطی گوشی شیائومی سری poco x3 pro توسط فروشگاه آنلاین قسطی کلاب اجرایی شده است. متقاضیان برای کسب اطلاعات کامل و جامع از جزئیات این طرح می‌توانند به درگاه اینترنتی www.Ghesticlub.com مراجعه نمایند. ناگفته نماند که در این فروشگاه امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال و گجت‌های هوشمند برای خریداران فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a31 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a31 سامسونگ
برند سامسونگ همه ساله در حال ارتقا دادن و تغییرات در طراحی و تولید تلفن همراه است و تا به امروز از موفقیت بالایی برخوردار بوده است. برای ...

خرید اقساطی گوشي a71

خرید اقساطی گوشي a71
گوشی جذاب گلکسی a71 یکی از بهترین گوشی‌های برند سامسونگ است. برای خرید اقساطی گوشي a71 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...