خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/7 10:27:38

انتخاب یک ماشین لباسشویی زیبا و کاربردی که محصول کشور ایران باشد، کار سختی نیست وقتی برند پاکشوما وجود دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما


کارایی ماشین لباسشویی پاکشوما 

همان طوری که می‌دانید لباسشویی یکی از لوازم خانگی ضروری برای هر خانواده ایرانی است. برای خرید یک ماشین لباسشویی مناسب باید عوامل زیادی را مدنظر داشت. 

برای نمونه فاکتورهایی مثل بهره‌وری انرژی، قابلیت‌ها، طراحی، مدل، قیمت و برند از جمله این عوامل هستند. قابلیت خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما در قسطی کلاب فراهم شده است.

برای خریدن یک ماشین لباسشویی مناسب باید تشخیص دهید که آیا این دستگاه اصلی است یا تقلبی! خرید یک دستگاه تقلبی ممکن است منجر به طول عمر کوتاه، خرابی، مصرف انرژی زیاد، شستشوی بد و موارد ناخوشایند دیگر شود. 

بهتر است قبل از خرید دستگاه در اینترنت مدل دلخواه خود را جستجو کنید. با مقایسه تصویر اینترنتی و دقت در جزئیاتی مثل دکمه‌ها، درب، مانیتور، کشوها و محفظه‌ها، ولوم دستگاه و دریچه تخلیه احتمال خرید تقلبی را کم می‌کنید.

ممکن است بخواهید تا هزینه کمی را صرف خریدن ماشین لباسشویی نمایید، ولی به طور معمول ماشین‌هایی با قیمت بالاتر کیفیت بهتری نیز دارند و دیرتر خراب می‌شوند. به علاوه، در مصرف آب، برق و مواد شوینده نیز بهینه عمل می‌کنند. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما یک کالای باکیفیت ایرانی را خریداری نمایید.

اندازه ماشین با درنظر داشتن فضای موجود در خانه نیز همیشه یکی از نکات مهم در خرید کردن است. برای مثال لباسشویی‌هایی که درشان از جلو باز می‌شود، برای فضاهای کوچک مناسب‌ترند. از طرفی میزان لباسهایی که هربار برای شستشو در ماشین لباسشویی قرار می‌دهید، ارتباط مستقیمی با ظرفیت ماشین دارد. 

به طور معمول یک لباسشویی 6 کیلویی برای خانواده‌ای دونفره مناسب است و یک لباسشویی 8 کیلویی برای خانواده‌ای بزرگ‌تر مناسب می‌باشد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما یک کالای مناسب، با اندازه و ظرفیت مناسب خریداری کنید. 

فرق بین ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک؟ 

در یک ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک، خشک‌کن و شستشو از همدیگر جدا هستند و باید خودتان لباس‌های شسته ‌شده را داخل خشک‌کن بریزید. ممکن است تا نیاز پیدا کنید شستشو را متوقف کرده و لکه‌های لباس را دستی بشویید و دوباره لباس را در ماشین بگذارید تا شستشو را ادامه دهد. 

قدرت این ماشین‌ها کم‌تر است و البته انرژی کم‌تری هم مصرف می‌کنند. به علت ساده‌تر عمل کردن، تعمیر این ماشین‌ها نیز راحت‌تر است. در یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، برنامه‌های شستشوی متنوع و حالت‌های مختلف برای انواع پارچه‌ها در نظر گرفته‌ شده است. 

این ماشین‌ها فضای کم‌تری اشغال می‌کنند و امکان استفاده از آنها حتی در مواقعی که خانه نیستید، وجود دارد. به طور معمول این ماشین‌ها ماندگارتر می‌باشند.

با خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما کالایی با نهایت کیفیت و قیمتی مناسب را خریداری کنید. ناگفته نماند که خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما از قسطی کلاب، با شرایط عالی امکان پذیر شده است.

فرق بین ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا؟

لباسشویی‌هایی که درشان از بالا باز می‌شود، یک درام عمودی و یک پروانه مرکزی برای شستشو دارند. ارزان‌تر هستند، قابلیت اضافه نمودن لباس را در بین شستشو می‌دهند. زمان و قدرت شستشوی کم‌تری دارند.

لباسشویی‌هایی با در جلویی دارای یک درام افقی هستند که از نیروی موتور در شستن لباس‌ها و چرخش به اطراف استفاده می‌کنند. لباس‌ها در این ماشین‌ها تمیزتر و بهتر شسته می‌شوند. این ماشین‌ها برای پارچه‌های لطیف، مناسب‌تر هستند.

مصرف انرژی بهینه‌تری داند. حجم کم‌تری از فضا را اشغال می‌کنند. نیازی به خشک کردن جداگانه ندارند و در وقت صرفه‌جویی می‌شود. آب کم‌تری استفاده می‌کنند. گزینه‌های شستشوی متنوعی داند. قدرتمندتر و سریع‌تر هستند. 

گزینه‌های شستشو 

این گزینه‌ها برای شستن لباس‌ها با جنس پارچه متفاوت هستند. برای مثال ابریشم باید با دقت شستشو شود تا پاره نشود. لباس‌های رنگ روشن و سفید نیاز به لکه‌بری بهتر و بیشتری نسبت به لباس‌های تیره دارند. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

وجود تایمر به شما این اجازه را می‌دهد تا مدت شستن را انتخاب کنید و یا حتی در ساعات اوج مصرف، از گزینه شستشوی با تاخیر زمانی استفاده نمایید. در زمانی‌که خیلی عجله دارید نیز می‌توانید از گزینه شستشوی سریع استفاده کنید! 

وجود صفحه نمایشگر 

این نمایشگرها اطلاعات مفیدی راجع به زمان شستشوی باقی‌مانده و یا خطاهای پیش ‌آمده در ماشین را می‌دهند. با خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما یک کالای مرغوب ایرانی را به منزل ببرید. 

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما 

لباسشویی‌ پاکشوما، قدرتمند و بهینه است و با حفظ کیفیت الیاف پارچه، کلیه لباس‌ها را پاکیزه می‌سازد. می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما به قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

قسطی کلاب سایتی معتبر است که در زمینه تامین لوازم خانگی و کالای دیجیتال فعالیت دارد. پیشنهاد می‌کنیم تا با انتخاب بای چک یا لیزینگ، بدون دغدغه و نگرانی خریدی اقساطی، لذت‌بخش و آسان را تجربه کنید. همین حالا نسبت به خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی کولر گازی ال جی

خرید نقدی کولر گازی ال جی
شرکت ال جی یکی از بزرگترین و بهترین برندهای لوازم خانگی در دنیا محسوب می‌شود و محصولات فوق‌العاده‌ای را طراحی و تولید کرده است. برای خرید نقدی...

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ نانوسل

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ نانوسل
یکی از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ بی شک مدل نانوسل است. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ نانوسل به بخش...