خرید سرخ کن دلمونتی

تاریخ انتشار:
1403/2/9 14:48:02

یکی از کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه، سرخ کن می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن دلمونتی دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات سایت بهره‌مند شوید.


خرید سرخ کن دلمونتی


معرفی سرخ‌کن دلمونتی 

اگر شما به دنبال محصولی با سرعت و راحتی بیشتر برای سرخ کردن مواد‌غذایی می‌گردید، سرخ‌کن‌ها می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. سه مدل سرخ‌کن رایج در بازار وجود دارند، سرخ‌کن معمولی الکتریکی، سرخ‌کن بدون روغن و مینی سرخ‌کن‌ها که در ادامه این سه نوع را با هم بررسی خواهیم کرد و نکاتی در مورد خرید نقدی یا اقساطی سرخ‌ کن دلمونتی را بیان می‌کنیم.

برند دلمونتی، برندی ایتالیایی است که از سال 1385 کار خود را آغاز کرده است. تمرکز این شرکت بر تولید محصولات کوچک و پرکاربرد خانگی مانند ساندویچ ساز، چای‌ساز و زودپز است.

تمامی محصولات این شرکت تحت لیسانس ایتالیا هستند. برای خرید نقدی یا اقساطی سرخ‌ کن دلمونتی، باید به نکات زیادی مانند گنجایش، توان مصرفی،گزینه‌ها و یا آپشن‌ها و تنظیمات توجه کرد. 

به تعداد افراد خانواده خود توجه کنید! 

واضح است اگر یک سرخ‌کن بزرگ 5 لیتری برای یک خانواده دو نفره استفاده شود، چندان مفید نخواهد بود.همچنین، اگر یک سرخ‌کن کوچک برای یک خانواده پرجمعیت خریداری شود مقدار کمتری از مواد غذایی را می‌تواند سرخ کند. 

به توان مصرفی دستگاه نگاه کنید! 

در خرید نقدی یا اقساطی سرخ ‌کن دلمونتی به توان مصرفی دستگاه دقت کنید. در کل هر چه توان مصرفی دستگاه بالاتر باشد، در مدت کم‌تری غذا را حاضر خواهد کرد. البته باید پریز خانه شما توانایی تحمل این توان را داشته باشد. 

امکانات مربوط به تنظیمات سرخ‌کن را در نظر بگیرید! 

به صورت کل دو نوع تنظیمات دستی و خودکار برای سرخ‌کن‌ها موجود هستند. سرخ‌کن‌‌هایی که تنظیمات خودکار دارند، دقیق‌تر بوده و زمان و دمای دستگاه را دقیق نشان می‌دهند بعضی از مدل‌ها هم برنامه پخت دارند. البته بعضی از این دستگاه‌ها را می‌توان توسط برنامه‌های موبایل کنترل کرد و این سرخ‌کن‌ها را با توجه به نوع غذای انتخابی، دما و زمان تنطیم کرد. 

امنیت سرخ‌کن خود را برسی کنید! 

بهتر است سرخ‌کنی با قابلیت نشان دهنده تایمر و هشدار‌ دهنده بخرید. دستگیره دستگاه نباید داغ شوند و دست را بسوزانند. پایه نگه‌دارنده هم باید محکم و بدون لغزش باشد. بدنه هم باید به خوبی عایق بندی شده باشد. این‌ها مواردی هستند که هنگام خرید نقدی یا اقساطی سرخ‌ کن دلمونتی باید مورد توجه قرار داده شوند. 

آپشن‌های دستگاه 

برخی از سرخ‌کن‌ها دارای دو سبد دوقلو هستند و می‌توانید دو نوع غذا را هم‌زمان با هم طبخ کنید. بعضی دیگر کفگیر دارند و خودشان غذا را هم می‌زنند. 

البته مهارتشان به پای کار شما نخواهد رسید. در برخی دیگر از مدل‌ها هم دیگشان می‌چرخند و همان کار هم‌زدن را انجام می‌دهند. برخی دیگر هم توانایی گریل‌کردن را دارند.

در مورد انتخاب و خرید نقدی یا اقساطی سرخ‌ کن دلمونتی می‌توانید، از نوع بدون روغن استفاده کنید که میزان بسیار کمی از روغن نیاز دارند و بدون روغن نیز کار می‌‌کنند. 

برخی از سرخ‌کن‌ها علاوه بر سرخ کردن غذا برای طبخ غذا‌های یخ‌زده آماده به طبخ، گرم کردن باقی مانده غذا، بو دادن آجیل، گریل کردن گوشت و سبزیجات نیز متناسب با مدلشان کاربرد دارند.

سرخ‌کن‌های بدون روغن نسبت به نوع معمولی کم‌تر روغن مصرف می‌کند و هم‌چنین، غذا در روغن مانده مانند سرخ‌کن معمولی قرار نمی‌گیرند و باعث کاهش چاقی، کلسترول و بیماری‌های قلبی می‌شوند. اگر به دنبال سایت مطمئنی برای خرید نقدی یا اقساطی سرخ ‌کن دلمونتی می‌گردید سایت قسطی کلاب می‌تواند گزینه مناسبی باشد. 

با خرید سرخ‌کن دلمونتی از این سایت ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانید مدل‌های مختلف کالا‌ها از برند‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. این سایت هم‌چنین، تسهیلات خاص و ویژه‌ای برای خرید اقساطی در نظر گرفته است.

قسطی کلاب، سایتی مطمئن و ایمن برای خرید لوازم مختلف از جمله لوازم آشپزخانه است. تلاش این سایت در راستای تامین امنیت و آسایش مشتریانش است و در این زمینه گام‎‌‌های موثری برداشته است. امیدواریم این مقاله جهت خرید یک سرخ‌کن مناسب برایتان مفید واقع شده باشد.

ناگفته نماند که خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط بای چک و لیزینگ امکان پذیر شده است و هر کدام از این روش‌ها، قوانین و شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا ویژه کارمندان

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا ویژه کارمندان
برند اسنوا برندی موفق و مدرن است. به همین منظور خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا ویژه کارمندان در بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...

فروش قسطی یخچال فریزر پاک شوما

فروش قسطی یخچال فریزر پاک شوما
برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر پاک شوما به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...