خرید سینک ظرفشویی استیل البرز

تاریخ انتشار:
1403/2/9 11:06:59

سینک ظرفشویی اگر کیفیت بالایی نداشته باشد، مشکلات زیادی برای شما به وجود خواهد آورد. یکی از بهترین سینک‌های ظرفشویی متعلق به برند استیل البرز است. برای خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید سینک ظرفشویی استیل البرز


خرید سینک ظرفشویی استیل البرز 

آشپزخانه قلب هر خانه‌­ای است و مقدار زیادی از زمان خود را در آشپزخانه می‌­گذرانید. یکی از وسایلی که در هر آشپزخانه‌ای پیدا می‌شود سینک ظرفشویی است. پخت هر غذای خوشمزه از سینک آغاز و به آن ختم می‌شود.

برای خرید سینک ظرفشویی می‌توانید مدل‌های ساخت خارجی یا داخلی را انتخاب کنید. هر چند كه، برخی از مدل‌های خارجی گارانتی مناسبی ندارند. بسیاری از برندهای ایرانی به خارج صادر می‌شوند و در حدود صد مدل تنوع دارند، برای معرفی و خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز با ما همراه باشید.

برای انتخاب یک سینک مناسب باید به حجم، اندازه و فرم، نحوه کارگذاری، تعداد لگن‌ها و جنس سینک توجه کنید. اندازه و فرم سینک به عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است كه در هنگام خرید نقدی و اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز باید به آن توجه کنید. 

نمی‌توان یک سینک 2 متری را برای یک آشپزخانه کوچک خانگی در نظر گرفت. مدل‌های مختلفی مانند چند ضلعی، دایره، مربعی و موارد دیگر وجود دارند که متناسب با محیط آشپزخانه‌ خود می‌توانید آن را تهیه کنید.

تعداد لگن ها

یکی دیگر از فاکتورهای خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز، تعداد لگن‌های سینک است. سینک‌ها می‌توانند یک، دو یا سه سینک داشته باشند که با توجه به عادت شستشوی خود می‌توانید یکی از آن‌ها را بخرید. 

مدل کارگذاری یا نحوه کارگذاری سینک

 یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که در هنگام خرید سینک ظرفشویی استیل البرز باید مورد توجه قرار بدهید. نحوه کارگذاری سینک به سه صورت توکار، روکار و زیرکار می‌باشد. 

سینک ظرفشویی توکار

 این نوع سینک‌ها به‌ صورت توکار در درون کابینت، سنگ یا کورین قرار داده می‌شود و با پیچ محکم می‌شوند. به طور معمول سینک از چهار طرف توسط کابینت‌ها احاطه شده و لبه‌های سینک قابل دیدن هستند. با خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز از قسطی کلاب، یک خرید موفق را تجربه کنید.

سینک ظرف شویی روکار

 این مدل سینک ظرفشویی مخصوص آشپزخانه‌هایی با کابینت‌های چوبی است، زیرا در هنگام شستشوی ظرف‌ها مقدار زیادی آب به پشت سینک پاشیده می‌شود و به داخل آن می‌روند، اما در این نوع سینک‌ها، سینک به پشت کابینت‌ها و به دیوار پشتی متصل می‌شوند. 

سینک ظرفشویی زیرکورینی یا زیرکار

این نوع سینک، نوع جدیدتری از سینک‌هایی است که در بازار پیدا می‌شوند. این سینک‌ها برای کسانی که جنس اپن آشپزخانه آنها از کورین است که بهترین انتخاب می‌تواند باشد. این سینک زیر کابینت، کورین یا سنگ قرار داده می‌شوند و با چسب یا پیچ محکم می‌شوند.

برای خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز باید به جنس آن هم توجه کنید. چند جنس پرکاربرد و موجود در بازار شامل استیل، شیشه‌ای، گرانیتی، سنگی و سرامیکی هستند.

سینک ظرف‌شویی استیل

پرکاربردترین، پرفروش‌ترین و به گونه‌ای ارزانترین مدل سینک جنس استیل است. این جنس در برابر زنگ زدگی مقاوم است و به راحتی تمیز می‌شود هر ‌چند که بهترین روش برای شستشوی این مدل سینک آب صابون و یا استفاده از سرکه سیب است، اما می‌توان از سایر مواد شوینده به جز جوهر‌نمک یا جرمگیر نیز استفاده کرد. 

انعطاف پذیر است و برای تعویض، آسان و کم هزینه‌تر می‌باشد. این سینک در برابر خط و خش و سیاه‌ شدگی مقاوم است. آنچه در خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز مورد توجه است این است که این شرکت از متریال استیل ضدزنگ و استیل as304 استفاده می‌كند.

خرید سینک ظرفشویی استیل البرز از قسطی کلاب

اگر به دنبال یک سایت مطمئن و امن برای خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی استیل البرز می‌گردید، سایت قسطی کلاب یک گزینه بسیار مناسب است. شما در این سایت می توانید ده ها مدل سینک از برندهای مختلف داخلی و خارجی را با هم مقایسه کنید و بهترین انتخاب خود را داشته باشید. 

همچنین این سایت شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی در نظر گرفته است که با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی از آن مطلع خواهید شد. با خرید اینترنتی از قسطی کلاب می‌توانید علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، از انتشار بیماری کرونا جلوگیری کرده و خریدی امن و با آرامش داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه مدرن

خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه مدرن
با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی هر روزه وسایل جدیدتری وارد بازار فروش می شوند. از آنجایی که اکثر افراد از لوازم آشپزخانه استفاده می کنند..

خرید جاروبرقی فیلیپس

خرید جاروبرقی فیلیپس
جاروبرقی جز یکی از اساسی ترین لوازم خانگی در منزل محسوب می شود. برای خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی فیلیپس به بخش لوازم خانگی در وبسایت...