خرید موبایل اقساطی اچ تی سی

تاریخ انتشار:
1403/2/7 02:08:58

اچ تی سی را می توان جزء برند های با کیفیت و شناخته شده در زمینه تولید  گوشی های موبایل نام برد که معمولا از قیمت بالایی نیز برخوردارند. برای مشاهده و خرید قسطی انواع گوشی های موبایل اچ تی سی می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید موبایل اقساطی اچ تی سی

معرفی کلی شرکت اچ تی سی

شرکت اچ تی سی یک شرکت تایوانی است که از سال ۱۹۹۷ میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در ابتدا تنها به تولید کامپیوتر های همراه یا لپتاپ ها می پرداخت و پس از گذشت چند سال به تولید گوشی ها نیز روی آورد.

گوشی های موبایل اچ تی سی در سیستم عامل های اندروید، ویندوز فون و ویندوز موبایل هستند و قابلیت ها و امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهند.

طرح فروش قسطی موبایل اچ تی سی

به طور کلی شرایط اقتصادی کشور ما به گونه ای پیش رفته است که خرید گوشی های موبایل به خصوص از برند های معتبری چون اچ تی سی برای اغلب مردم سخت شده است، از این رو فرصت خرید موبایل قسطی اچ تی سی که در قسطی کلاب ارائه شده است، فرصت خوبی برای دوست داران و علاقه مندان این برند با کیفیت است.

طرح فروش قسطی موبایل اچ تی سی تمام مدل های موبایل این موبایل را که در بازار هستند را شامل می شود و مدل ها و رنج قیمت های مختلفی را در بر می گیرد.

با امکان خرید قسطی موبایل اچ تی سی که در قسطی کلاب ارائه شده است، لازم نیست که کاربران به دلیل مشکلات مالی به سراغ برند های نا معتبر و بی کیفیت بروند و به راحتی می توانند جدید ترین مدل های برند های معروف و شناخته شده را با بهترین شرایط به صورت اقساطی خریداری نمایند.

معرفی مدل Desire 19s اچ تی سی قسطی

یکی از جدید ترین مدل های موبایل اچ تی سی اقساطی که در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب به فروش می رسد،  اچ تی سی Desire 19s است که در زیر به طور کلی معرفی شده است.

اچ تی سی Desire 19s که در نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی در رنگ های آبی و مشکی وارد بازار شده است، دارای سیستم عامل اندروید ۹ است. این موبایل قسطی از حسگر اثر انگشت بهره می برد که در پشت تلفن همراه قرار دارد و با استفاده از آن می توان تا حد زیادی امنیت دستگاه را حفظ کرد.

پردازنده هشت هسته ای در این مدل از موبایل اچ تی سی اقساطی باعث شده است که سرعت این دستگاه بسیار بالا باشد و به راحتی بتواند تجربه ی خوبی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

شرایط خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی که امکان خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال و در میان آن ها گوشی موبایل اچ تی سی را برای کاربران خود فراهم کرده است، شرایط بسیار خوب و منحصر به فردی را برای خرید قسطی ارائه می دهد. با وجود قسطی کلاب تمامی کاربران می توانند کالا های دیجیتال مورد نیاز خود را با بهترین شرایط و به صورت قسطی خریداری نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و نکته جالب تر این که برای خرید های زیر هفت میلیون تومان نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پی پراخت نیست.

یکی از شرایط قابل توجه دیگری که توسط قسطی کلاب ارائه می شود این است که هر کاربر با توجه به شرایط اقتصادی که در آن حضور دارد، می تواند تعداد اقساط  خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزئیات شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب می توانید به بخش «سوال دارید؟» صفحه اصلی سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید مانیتور ایسوس قسطی

خرید مانیتور ایسوس قسطی
برند ایسوس نیازی به معرفی ندارد و کمتر کسی است که نام پر آوازه برند ایسوس را نشنیده باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی مانیتور ایسوس دارید به بخش...

خرید قسطی گوشی s24 ultra با ارز دیجیتال

خرید قسطی گوشی s24 ultra با ارز دیجیتال
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 ultra با ارز دیجیتال به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال ....