خرید تلویزیون اقساطی سونی

تاریخ انتشار:
1403/2/10 05:59:04

در شرایط اقتصادی امروز که قیمت ارزهای خارجی تا حد زیادی بالا رفته است خرید کالاهایی مانند لوازم خانگی از جمله تلویزیون برای اغلب خانواده ها سخت شده است. از این رو قسطی کلاب در بخش لوازم خانگی خود امکان خرید قسطی انواع تلویزیون را فراهم کرده است.

خرید تلویزیون اقساطی سونی

معرفی کلی تلویزیون های سونی

سونی یکی از برند های معتبر و قدیمی در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند است که همه ساله محصولات با کیفیت و بسیار خوبی را روانه بازار می کند. قسطی کلاب با ارائه امکان خرید اقساطی تلویزیون های سونی فرصت خوبی را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند از داشتن یک تلویزیون خوب لذت ببرند.

تلویزیون سونی اقساطی موجود در سایت قسطی کلاب مدل های مختلف را شامل می شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. همچنین طراحی های ظاهری متنوع و اندازه های صفحه نمایش مختلف این محصول باعث می شود که کاربر بتواند با توجه به نوع دکوراسیونی که دارد، محصول مناسبی را انتخاب نماید.

تلویزیون های جدید نسبت به تلویزیون های قدیمی به قدری پیشرفته هستند که لفظ هوشمند را به خود اختصاص داده اند. تلویزیون سونی اقساطی که در قسطی کلاب وجود دارد، قابلیت ها و امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد  که می تواند اوقات خوشی را برای بیننده فراهم کند.

یکی از قابلیت های جذابی که توسط تلویزیون اقساطی سونی ارائه می شود، امکان دسترسی به اینترنت از طریق این محصول است که از طریق آن و مرورگری که به صورت پیش فرض روی تلویزیون نصب است، می توان به جست و جو در شبکه نت پرداخت.

همچنین وجود رابط هوشمند در تلویزیون سونی قسطی، کمک می کند که کاربر بتواند از طریق فروشگاه های آنلاین برنامه، اپلیکیشن های مورد نیاز خود را دانلود کند و  لذت ببرد.

کیفیت تصویر 4k در این تلویزیون ها نیز باعث می شود که فیلم ها با کیفیتی بسیار خوب و رزولوشنی بالا نمایش داده شوند و تماشای فیلم در این محصولات بسیار لذت بخش تر باشد.

وجود پورت های یو اس بی روی بدنه تلویزیون قسطی سونی نیز باعث می شود که کاربر به راحتی بتواند مموری فلش و یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و بتواند محتوای دلخواه خود را تماشا کند.

همچنین گیرنده دیجیتال داخلی موجود در تلویزیون های قسطی سونی موجب می شود که نیازی به خرید یک دستگاه گیرنده مجزا نباشد و کاربران به راحتی بتوانند بدون تحمل هزینه اضافی شبکه های دیجیتالی موجود را تماشا کنند.

با توجه به قابلیت های ذکر شده در بالا تلویزیون قسطی سونی را به جرأت می توان به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار نام برد که از پیشرفته ترین امکانات موجود برای تلویزیون ها بهره می برند.

به طور کلی قسطی کلاب علاوه بر تلویزیون اقساطی، سایر لوازم خانگی را نیز به صورت قسطی به فروش می رساند و کاربران از طریق این فرصت می توانند لوازم منزل خود را نو کنند و از داشتن لوازم خانگی قسطی و پیشرفته لذت ببرند.

شرایط خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی که با هدف فروش اینترنتی کالاهای مختلف راه اندازی شده است، بهترین شرایط را برای خرید اقساطی لوازم خانگی و در میان آن ها تلویزیون ها ارائه می دهد.

در قسطی کلاب اگر خریدد قسطی شما کمتر از هفت میلیون تومان باشد، حتی نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت وجود ندارد. همچنین اگر شما کارمند باشید نیازی به ارائه چک برای انجام خرید وجود ندارد و شما می توانید تنها با ارائه سفته خرید قسطی خود را انجام دهید.

برای کسب اطلاع از جزئیات شرایط فروش اقساطی کالاها در قسطی کلاب به بخش «سوال دارید؟» صفحه اصلی سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش تلویزیون سامسونگ قسطی

فروش تلویزیون سامسونگ قسطی
تلویزیون های تولیدی شرکت سامسونگ، از جمله خاص ترین و کارآمدترین تلویزیون های موجود در سطح بازار لوازم خانگی ...

خرید قسطی ماشین ظرفشویی

خرید قسطی ماشین ظرفشویی
لوازم منزل بسیار مهم هستند چراکه بخش زیادی از آسایش و رفاه موجود در خانه از این لوازم تاثیر میپذیرد.بخصوص اگر یک بانوی خانه دار باشید و بیشتر...