خرید قسطی گوشی s24 ultra با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/24 10:10:10

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 ultra با ارز دیجیتال به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی s24 ultra با ارز دیجیتال


گوشی s24 ultra

برای خرید قسطی گوشی s24 ultra با آسان‌ترین و بهترین روش تا انتهای مقاله همراه ما باشید. گوشی‌های سامسونگ تنوع خیلی زیادی دارند اما جدیدترین مدل این گوشی‌ها، سامسونگ s24 اولترا می‌باشد. این مدل گوشی نسبت به مدل های پایین‌تر آن دچار تغییرات سخت افزاری زیادی شده است. با توجه به ویژگی‌های بسیار خوب این کالای دیجیتال، خرید نقدی آن برای همه‌ی افراد امکان‌پذیر نیست. از آنجا که این گوشی در رقابت با گوشی‌های آیفون است، طرفداران بسیار زیادی دارد اما به دلیل هزینه‌ی بالا خیلی از افراد از خریدن این گوشی صرف نظر می‌کنند. در ادامه ویژگی‌های این گوشی و خرید قسطی خرید اقساطی گوشی s24 ultra آن از سایت قسطی کلاب را برای شما توضیح می‌دهیم. 

ویژگی‌های گوشی سامسونگ ultra s24

•صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت

این کالای دیجیتال دارای یک صفحه نمایش OLED بزرگ با رزولوشن بالا است، که به شما یک تجربه عالی برای تماشای فیلم و کیفیت بازی‌ها می‌دهد. اندازه صفحه نمایش اصلی: 172.5 میلی‌متر (6.8 اینچ)

•دوربین‌های پیشرفته

این گوشی دارای یک سیستم دوربین قدرتمند با حسگرهای بزرگ، اپتیکال زوم بالا و قابلیت‌های فتوگرافی پیشرفته مانند عکاسی در شرایط نوری مختلف است. این کالای دیجیتال برای عکاسانی که شرایط مالی برای خرید دوربین‌های پیشرفته ندارند، بسیار مناسب است.
دوربین عقب – بزرگنمایی

3 و 5 برابر بزرگنمایی اپتیکال، 2 و 10 برابر بزرگنمایی با کیفیت اپتیکال (توسط حسگر «پیکسل تطبیقی» فعال شده است)، بزرگنمایی دیجیتال تا حداکثر 100 برابر.

دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

•پردازنده قدرتمند

این کالای دیجیتال دارای یک پردازنده قدرتمند و پیشرفته دارد که برای کاربران امکان اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را فراهم می‌کند. برای خرید قسطی گوشی s24 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•امکانات اتصال پیشرفته

این گوشی دارای اتصالات 5G، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3 و NFC برای ارتباطات بی‌سیم پیشرفته است.

•طراحی زیبا و متناسب در رقابت با گوشی‌های دیگر

این گوشی دارای طراحی شیک و بدنه‌ی مقاوم است.

•باتری بزرگ

دارای باتری با ظرفیت بالا و قابلیت‌های شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پیشرفته است که در زمان خیلی کمی به طور کامل شارژ می‌شود. ظرفیت: 5000 میلی آمپر.

•امکانات امنیتی

این کالای دیجیتال دارای امکانات پیشرفته اسکنرهای اثر انگشت، تشخیص چهره و امکانات امنیتی دیگر برای حفظ اطلاعات شخصی کاربران است.

•قلم هوشمند

این گوشی دارای قلم S Pen تعبیه‌ شده در کنار گوشی است که به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی بنویسید، نقاشی کنید و در برنامه‌های مختلف کار کنید. با خرید اقساطی گوشی s24 ultra از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

•حافظه بالا

دارای رم 12 گیگابایتی و حافظه 256/ 512/ 1 ترابایتی است.

•رنگ‌های جذاب

این کالای دیجیتال با رنگ‌های تیتانیوم سیاه، تیتانیوم خاکستری، تیتانیوم بنفش، تیتانیوم زرد به بازار عرضه شده است.

ویژگی‌های هوش مصنوعی

این کالای دیجیتال با قابلیت هوش مصنوعی، امکانات زیادی به این گوشی داده است. از جمله:

•ترجمه آنلاین مکالمه صوتی.

•برنامه آنلاین Interpreter.

•انتخاب گزینه ترجمه پیام به زبان‌های دیگر.

•تراشه‌ جدید که قابلیت‌های زیادی به این گوشی داده است:

ترجمه در لحظه و آنلاین به صورت لایو در تماس‌های صوتی (Live Translate).
مترجم پیام‌های متنی (Interpreter).
دستیار نوشتاری در چت (Chat Assist).
برنامه Android Auto.
قابلیت Note Assist فعال در سامسونگ نوت.
فناوری Transcript Assist.

•دارای 13 زبان اصلی

این کالای دیجیتال دارای زبان‌های انگلیسی- چینی- اسپانیایی- فرانسوی- آلمانی- هندی- ایتالیایی- ژاپنی- کره‌ای (کره جنوبی‌)- لهستانی- پرتغالی- تایلندی- ویتنامی است. 

خرید قسطی گوشی s24 ultra سایت قسطی کلاب

برای خرید اقساطی گوشی s24 ultra از آنجا که هزینه این گوشی بالا است ما به شما بهترین روش را پیشنهاد میکنیم. شاید شما جزو افرادی هستید که دوست دارید برای همسرتان این گوشی را تهیه کنید اما به دلیل هزینه‌ی آن از خرید پشیمان شده باشید. دیگر نگران نباشید! در این روش شما به طور آنلاین خرید می کنید و به صورتی اقساطی پرداخت می کنید. همچنین می‌توانید با داشتن رمز ارز دیجیتال از قسطی کلاب خرید کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس با چک

خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس با چک
در این مقاله مدل‌های مختلف بهترین گوشی آیفون بررسی شده، روش‌های خرید قسطی گوشی آیفون 14 و بهترین مرکز فروش قسطی این گوشی...

خرید قسطی گوشی آیفون 15 چکی

خرید قسطی گوشی آیفون 15 چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 با شرایطی استثنایی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال...