خرید موبایل قسطی اچ تی سی

تاریخ انتشار:
1403/2/9 07:05:47

موبایل اچ تی سی را یم توان جزء بهترین گوشی های موبایل موجود در بازار نام برد که متناسب با کیفیتی که ارائه می دهند از قیمت بالایی نیز برخوردارند. برای مشاهده و خرید قسطی انواع موبایل اچ تی سی به بخش کالای دیجیتال قسطی کلاب مراجعه کنید.
خرید موبایل قسطی اچ تی سی

خرید موبایل قسطی اچ تی سی

امروزه همه افراد از گوشی های هوشمند برای انجام بسیاری از امور روزمره خود استفاده می کنند. اما با وجود گرانی‌ها عمدتا افراد بیشماری قادر به پرداخت هزینه این گوشی ها به صورت یکجا نیستند. بدین سبب، بسیاری از افراد بدنبال خرید گوشی به شکل اقساطی هستند. 

گاهی نیز افراد به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای عزیزانشان هستند. از جمله گوشی هایی که می توان به خرید قسطی آن اقدام کرد، اچ تی سی است. شرکت اچ‌تی‌سی ( HTC Corporation) در سال ۱۹۹۷ در کشور تایوان ایجاد گردیده است و در حوزه ساخت تلفن های همراه هوشمند فعالیت دارد. 

گوشی‌های تولیدی این شرکت، برخوردار از سیستم‌عامل اندروید و ویندوز فون، برو موبایل (Brew Mobile) و ویندوز موبایل می باشند. از نقاط قوت مدل های گوشی ارائه شده توسط شرکت اچ تی سی، می‌توان به مقاومت بالا و کیفیت ساخت این نوع گوشی ها اشاره کرد. بسیاری از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی در حال حاضر امکان خرید اقساطی این نوع گوشی را فراهم آورده اند.

نکات مهم در خرید موبایل قسطی اچ تی سی

چنانچه قصد خرید موبایل قسطی اچ تی سی را داشته باشید، در صورتیکه مدل گوشی پایین تر از مبلغ 7 میلیون تومان قیمت داشته باشد، بدون پرداخت هیچ گونه پیش پرداختی می توانید به خرید آن از قسطی کلاب اقدام نمایید و طی یکسال تسویه حساب نمائید. 

در حالیکه اگر مدل گوشی اچ تی سی انتخابی شما افزون بر7 میلیون تومان ارزش داشته باشد، صرفا مبلغ 30% از پول آن را به عنوان پیش پرداخت در ابتدا پرداخت خواهید کرد و مابقی را در اقساط بلند مدت ۳ تا ۱۲ ماهه بدون سود و نیز بدون ضامن می پردازید. 

برای خرید قسطی موبایل اچ تی سی، شما می توانید در ابتدا وارد سایت شوید، در قسطی کلاب ثبت نام نموده و یک پروفایل شخصی برای خود تشکیل دهید. اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد نمائید و سپس با بررسی مشخصات گوشی اچ تی سی مورد نظرتان از جمله مدل های مختلف، رنگ، تعداد سیم کارت، اندازه صفحه نمایش، میزان حافظه داخلی، نوع شبکه های ارتباطی، میزان رزولوشن دوربین، مقدار رم، نوع سیستم عامل، تعداد هسته، ظرفیت باطری، وزن، دارای  قابلیت تشخیص اثر انگشت، رادیو و سایر آپشن ها و امکانات هر مدل، نسبت به انتخاب گوشی موردنظرتان مبتنی بر سلیقه و بودجه ای که قادر به هزینه آن هستید، اقدام نمائید. 

پس از انتخاب مدل گوشی مدنظرتان و آگاهی از قیمت آن، باید به آپلود کردن مدارک تان در سایت اقدام نمایید و کد رهگیری از طریق پیامک دریافت نمائید. پس از تکمیل و ارسال مدارک، کارشناسان ما آنها را طی 3 الی 5 روز کاری بررسی و با شما تماس خواهند گرفت. خرید موبایل قسطی اچ تی سی در این فروشگاه از طریق چک و یا سفته امکان پذیر است.

از جمله عرضه کنندگان کالاهای دیجیتال، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است که در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال نیز فعالیت دارد. این فروشگاه ضمن عرضه برترین مدل های گوشی اچ تی سی، به ارائه خدمات پس از فروش (عرضه قطعات یدکی و جانبی کالای خریداری شده، تعویض کالای دارای مشکل) نیز مبادرت کرده است. 

در قسطی کلاب افزون بر ارائه مدل های متنوع گوشی اچ تی سی از برند معتبر ارائه کننده این گوشی، امکان خرید موبایل قسطی اچ تی سی با قیمت های استثنائی، تضمین سلامت کالا و گارانتی برای خریداران عزیز فراهم آورده است. در این فروشگاه، پس از خرید موبایل قسطی اچ تی سی خدمات کالای خریداری شده به عهده ی شرکت گارانتی کننده می باشد.

قسطی کلاب تخفیفات ویژه ای را نیز برای کارمندان و افراد دارای مشاغل آزاد طرف قرارداد با ارگانهای دولتی فراهم آورده است که در سایت قابل مشاهده است. با وجود گزینه جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن اطلاعات در سایت فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، امکان مقایسه قیمت ها نیز برای عموم افراد امکان پذیر شده است.

مزیت های خرید موبایل قسطی اچ تی سی

با استفاده از گزینه فیلتر سازی می تواند اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه خرید موبایل قسطی اچ تی سی  را بر اساس پر بازدیدترین مدل ها، پرفروش ترین مدل ها، قدیمی ترین و  جدیدترین مدل های، و نیز دارای قیمت فوق العاده مرتب سازی نمایید. 

از مزایای دیگر خرید از قسطی کلاب افزون بر سهولت و سادگی راه های انتخاب کالای مورد نظر، نحوه بازپرداخت هزینه کالای خریداری شده است که در اقساط بلند مدت بدون دریافت هیچ گونه سود انجام می پذیرد. تحویل سریع و آسان و مطمئن از دیگر مزیت های خرید موبایل قسطی اچ تی سی  از قسطی کلاب به شمار می رود. 

همچنین در این فروشگاه جهت راحتی گزینش جنس مورد نظر برای خریداران، قسطی کلاب به ارائه راهنمای خرید گوشی موبایل اچ تی سی اقدام نموده است که بهتر است حتما قبل از خرید، نسبت به مطالعه آن اقدام نمایید. همچنین کلیه واردکنندگان و افرادی که در حوزه فروش گوشی اچ تی سی فعالیت دارند، می توانند به عرضه کالای خود در این فروشگاه اقدام نمایند و بر میزان فروش خود بیفزایند. 

تیم تخصصی کارشناسان ما در تمام مدت جهت پاسخگویی به سوالات شما عزیزان، در کنار شما هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی nova 8

خرید اقساطی گوشی nova 8
برند هوآوی برندی پر تلاش و فعال است. یکی از مدل‌های پرفروش برند هواوی مدل nova 8 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی nova 8 به بخش موبایل...

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا
پیشرفت های تکنولوژی و سرعت بخشیدن به زندگی ها، افراد دیگر وقت خود را هدر نمی دهند. در حقیقت زمان برای تمام مردم ارزش زیادی پیدا کرده است. با ورود این