اقساطی گوشی موبایل

تاریخ انتشار:
1403/2/7 21:04:14

با توجه به شرایط اقتصادی امروز که باعث شده است قدرت خرید افراد جامعه به شدت پایین بیاید، خرید گوشی های موبایل برای اغلب علاقه مندان به این محصول سخت شده است. برای خرید قسطی بهترین گوشی های موبایل موجود در بازار می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اقساطی گوشی موبایل

کاربرد های کلی گوشی موبایل

امروز گوشی موبایل تنها به عنوان یک تلفن همراه در نظر گرفته نمی شود و می توان گفت به عنوان یک عضو جدید از انسان ها عمل می کند. به عنوان مثال زمانی را در نظر بگیرید که سوالی در ذهن شما پیش می آید، به جای فکر کردن بلافاصله گوشی موبایل خود را باز کرده و جواب سوال خود را از طریق موتور های جست و جو پیدا می کنید.

کاربرد این وسیله مهم به اینجا ختم نمی شود و می توان گفت در اغلب جنبه های مهم زندگی تأثیر مهم و قابل توجهی دارد. یکی از این جنبه ها کسب و کار است. اگر کار کردن درست با شبکه های اجتماعی که از طریق گوشی موبایل قابل دسترسی هستند را بلد باشید، می توانید شرایط کاری و درآمد خود را متحول کنید.

کاربرد های گوشی موبایل در زندگی امروز بسیار زیاد است، بنابراین باید از یک برند خوب و مطمئن خریداری شود تا مدت زمان بیشتری و با کیفیت بهتری کار کند. همان طور که می دانید طی ماه های اخیر قیمت کالاهای دیجیتالی تا حد زیادی افزایش یافته است. از این رو می توانید از شرایط اقساطی عالی که توسط سایت قسطی کلاب ارائه شده است استفاده کنید.

گوشی موبایل قسطی سایت قسطی کلاب

گوشی موبایل قسطی موجود در قسطی کلاب تمام برند های خوب مانند سامسونگ، اپل، هوآوی و ... را شامل می شود. همچنین گوشی موبایل اقساطی این فروشگاه اینترنتی مدل ها و قیمت های مختلفی را پوشش می دهد و قدرت انتخاب را در کاربران خود بالا می برد.

برای خرید اقساطی گوشی موبایل از سایت قسطی کلاب می توانید به بخش کالای دیجیتال قسطی این سایت مراجعه کرده و برند ها، مدل های مختلف هر برند را ببینید و ویژگی های ذکر شده برای هر کدام را مطالعه کنید و گوشی موبایل قسطی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

با طرح فروش اقساطی گوشی موبایل که به عنوان بخشی از طرح فروش قسطی کالای دیجیتال در نظر گرفته می شود، تمامی کاربران می توانند گوشی موبایل مورد علاقه خود را خریداری نموده و از امکانات و قابلیت های ارائه شده توسط آن لذت ببرند.

نکته دیگری که وجود دارد این است که علاوه بر فروش اقساطی گوشی موبایل موجود در بازار، جدید ترین گوشی های موبایل تولید شده توسط شرکت های بزرگی چون اپل و سامسونگ که هنوز وارد بازار نشده اند، نیز پیش فروش می شوند.

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب

برای خرید اقساطی گوشی موبایل و به طور کلی خرید قسطی تمامی کالاهای دیجیتال تمام کاربران می توانند به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنند.

در قسطی کلاب هر کاربر تا ۳۰ میلیون تومان می تواند خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین کند. میزان سود دریافتی توسط قسطی کلاب برای خرید قسطی کالای دیجیتال ۲٫۵ درصد ماهانه است. بدیهی است که هر چه تعداد ماه های اقساط شما کمتر باشد، میزان سود دریافتی دریافت این فروشگاه اینترنتی کمتر می شود.

با وجود قسطی کلاب تمامی کاربران می توانند بدون نگرانی از بابت هزینه ها کالاهای دیجیتال مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند.  در سایت این فروشگاه اینترنتی تمام شرایط لازم برای خرید قسطی کالاهای مختلف ذکر شده است. در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل می توانید با کارشناسان قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی ایفون 12

خرید اقساطی گوشی ایفون 12
برند اپل بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات دیجیتالی را طراحی و تولید می‌کند. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی ایفون 12 دارید به بخش موبایل در...