خرید اقساطی گوشی nova 8

تاریخ انتشار:
1403/2/22 12:55:50

برند هوآوی برندی پر تلاش و فعال است. یکی از مدل‌های پرفروش برند هواوی مدل nova 8 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی nova 8 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی nova 8


گوشی هوآوی نگینی درخشان در دنیای موبایل!

برند هوآوی به دلیل محبوبیت و قیمت مناسب نسبت به کیفیت بالا همیشه جز برندهای محبوب و پرفروش بوده است. مدل‌هایی که شرکت هواوی برای محصولات خود طراحی می‌کند بسیار منحصر به فرد می‌باشد و در عین ظرافت کیفیتی باورنکردنی دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد یک مدل پرفروش و استثنایی گوشی هوآوی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که کیفیت را به قیمت می‌خرند و به دنبال خرید اقساطی گوشی nova 8 هستید با ما همراه باشید.

سری پر ستاره Nova

همان طور که اطلاع دارید سری nova متعلق به برند هوآوی است و طراحی این دسته بسیار متفاوت از دسته‌های دیگر می‌باشد. گوشی نوا 8 از بهترین متریال ساخته شده و در عین حال از قیمت مناسبی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های گوشی nova 8 می‌توان به بدنه شیشه‌ای آن اشاره کرد که حس داشتن یک گوشی پرچم دار و بالارده را به شما القا می‌کند. با خرید قسطی گوشی nova 8 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

گوشی nova 8 در دستان شما می‌درخشد!

همان طور که در پاراگراف بالا بیان کردیم، جنس بدنه گوشی نوا 8 از شیشه است و انعکانس نور فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد. این گوشی استثنایی در مواجه با نور مانند یک الماس می‌درخشد و حس خوبی را به شما القا می‌کند. این گوشی بسیار باریک و ظریف ساخته شده ولی در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار است. طراحی گوشی nova 8 بسیار منحصر به فرد می‌باشد و ماژل دوربینی کاملا متفاوت از نسخه‌های قبلی خود دارد. 

سنسور اثر انگشت نیز به صفحه نمایشگر انتقال پیدا کرده و حالت بسیار بهتری به خود گرفته است. با خرید اقساطی گوشی nova 8 از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

کیفیت بالای صفحه نمایشگر!

گوشی نوا 8 دارای یک صفحه نمایشگر به اندازه 6.57 اینچ است. در این گوشی استثنایی صفحه نمایشگر دارای کیفیت رزولوشن FHD+ یا 2340* 1080 پیکسل می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایشگر این گوشی می‌توان به نرخ نوسازی 90 هرتزی نام برد که سرعت‌العمل کارکرد با گوشی را به طرز چشم گیری افزایش داده است. 

پوشش فضای رنگی گسترده DCI-P3 به همراه امکان نمایش 1.07 میلیارد رنگ سبب شده که گوشی nova 8 بسیار پرفروش باشد. شما از دیدن صفحه نمایشگر OLED و لبه‌های خمیده این گوشی نهایت لذت را خواهید برد. برای خرید قسطی گوشی nova 8 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی دوربین‌های استثنایی گوشی Nova 8 هوآوی

دوربین‌های به کار رفته در این تلفن همراه بسیار باکیفیت و با جدیترین متد دنیا تولید شده است. دوربین اصلی این تلفن همراه 64 مگاپیکسل می‌باشد، همچنین به جز دوربین اصلی دارای 3 دوربین اولترا واید، عمق سنج و ماکرو است. شما با داشتن گوشی نوا 8 می‌توایند زیباترین عکس‌ها را ثبت کنید و با فیلم برداری باکفیت از خاطرات خود لذت ببرید.

وجود هوش مصنوعی به همراه کیفیت عکس‌های HD می‌تواند بهترین تصاویر را برای شما خلق کند! البته دوربین سلفی این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است و معادل 32 مگاپیکسل می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی nova 8 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی گوشی nova 8 با چک یا سفته!

فروشگاه اینترنیت قسطی کلاب یکی از پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در کشور است که فروش بالایی دارد. شما می‌توانید انواع لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی مورد علاقه خود را تنها با اراوه چک یا سفته حتی بدون ضامن از این سایت استثنایی خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مرود نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی honor 50

خرید اقساطی گوشی honor 50
جدیدترین گوشی بازار آنر 50 نام دارد که مدل‌های متنوعی دارد. برای خرید اقساطی گوشی honor 50 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی ایفون 15 با چک

خرید اقساطی گوشی ایفون 15 با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ایفون 15 با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال...