خرید مانیتور ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/7 02:46:13

استفاده از مانیتور در دنیای امروز بسیار پرکاربرد است و شرکت ایسوس، مانیتورهای باکیفیتی را روانه بازار کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید مانیتور ایسوس

نقش مانیتور در تکنولوژی 

مانیتورها در روزهای دیجیتالی شدن تمامی فعالیت‌های افراد تاثیر به سزایی دارند و به طور کلی همه افراد چه آماتور و چه حرفه‌ای از مانیتورها برای کارهای روزانه خود استفاده می‌کنند.

شرکت‌های مختلف، انواع مانیتورها را طراحی و تولید می‌کنند، اما این بار قرار است راجب یک مانیتور فوق‌العاده باکیفیت از برند ایسوس صحبت کنیم. 

مانیتورهای ایسوس علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد خود از قابلیت‌های بسیار کاربردی نیز برخوردار می‌باشند و برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس دلایل موجه بسیاری وجود دارد. برای نقد و بررسی کوتاه از مانیتور ایسوس همراه ما باشید. 

برند ایسوس تولید کننده انواع مانیتور 

ایسوس یکی از سازنده‌های نام آشنا در طراحی و تولید کالای دیجیتال است و مانیتور‌های باکیفیتی را تولید می‌کند. برند ایسوس یکی از بزرگترین تولید کننده‌های کامپیوتر در حوزه IT است و با سایر شرکت‌های تولید کننده کالای دیجیتال در حال رقابت است.

محصولات تایوانی ایسوس بسیار متنوع و گسترده می‌باشد. یکی از نمونه محصولات باکیفیت ایسوس، مانیتور MX27A می‌باشد که افراد را در اولین نگاه جذب می‌کند و دلیل مناسبی برای خرید مانیتور ایسوس ایجاد می‌کند. به طور حتم مانیتور MX27A اوج هنر و توانایی برند ایسوس را در تولید و ساخت مانیتور نشان می‌دهد. 

مشخصات فنی در خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس 

مانیتور MX27A را می‌توان یک مانیتور باکیفیت و رده بالای ایسوس دانست. این مانیتور 27 اینچ است و از سری DESIGNO می‌باشد. بسیاری از مانیتورهای بازار با رزولوشن HD در بازار عرضه می‌شوند، ولی مانیتور ایسوس به فراتر از این قابلیت فکر می‌کند و طراحی و ساخت رزولوشن WQHD را در دستور کار خود دارد. این رزولوشن 77 درصد پیکسل بیشتری را برای افراد و کاربرها ایجاد می‌کند و به طور واضحی موجب نرمی متون به همراه دقت بالاتر تصاویر می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد که این رزولوشن بالا با یک پنل AH-IPS بسیار با کیفیت تامین می‌شود و این پنل دارای یک زاویه دید بسیار گسترده 178 درجه‌ای است که به صورت عمودی و افقی عملکرد دارد. 

البته که بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این موضوع برای تبلیغات و خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس در ذهن‌ها ایجاد شده است، اما به طور کامل این ذهنیت غلط است. جالب است بدانید که زاویه‌های دید این مانیتور بسیار شگفت انگیز است و از هر نقطه‌ای که به مانیتور نگاه کنید، سایه و بهم ریختگی‌ای رنگی دیده نخواهد شد. 

مشخصات کلی مانیتور ایسوس 

یک مانیتور باید ویژگی‌های بسیار زیادی داشته باشد تا کاربر را برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس متقاعد کند. برخی از ویژگی‌های مانیتور ایسوس به شرح زیر است:

_ سایز 27 اینچ . 68.5 سانتی متر
_ رزولوشن 2560×1440-108PPI
_ نوع پانل AH-IPS
_ حداکثر روشنایی 300CD/M2
_ حداکثر کنتراست، 1 به 100 میلیون
_ زاویه دید، 178 درجه
_ زمان پاسخ گویی، 5 میلی ثانیه
_ تفکیک رنگ، 16.7 میلیون
_ اسپیکر، 1×3 وات

خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس یک راه حل مناسب برای تمام افراد و کاربرها است تا بتوانند از یک کیفیت بسیار بالا مانیتور برخوردار شوند. 

فروش مانیتور ایسوس در قسطی کلاب 

قسطی کلاب یک سایت فروش انواع مانیتورهای باکیفیت و منحصر به فرد ایسوس است که شرایط فروش اقساطی را برای کاربرهای خود در نظر گرفته است. وبسایت قسطی کلاب شرایط مناسبی برای خرید نقدی و اقساطی فراهم کرده است.

به راحتی وارد سایت قسطی کلاب شوید و بعد از ثبت نام، به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی رفته و یکی از دو راه خرید از لیزینگ و خرید از بای چک را انتخاب کنید. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش آنلاین در ایران می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و همچنین مشتریان فراوانی نیز دارد. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس از قسطی کلاب، لذت یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب
گوشی جذاب s23 سامسونگ با شرایطی عالی به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ
گوشی a54 با ظاهری شبیه به گوشی پرچمدار سامسونگ روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...