خرید ساید بای ساید اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/5 16:52:49

یخچال‌ها یکی از ملزومات مهم و اساسی در هر خانه‌‌ای می‌باشند. نسل جدید یخچال‌ها، ساید بای‌ ساید است. برای خرید نقدی یا اقساطی ساید بای ساید اسنوا به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.

خرید ساید بای ساید اسنوا

شرکت ایرانی اسنوا 

شرکت اسنوا یکی از بهترین و مرغوب‌ترین تولید کننده‌های لوازم خانگی ایرانی است که در تولید انواع یخچال فریزرهای باکیفیت پیشرفت زیادی کرده است. 

برند اسنوا یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است و دارای یکی از بزرگترین کارخانه‌های داخلی می‌باشد. برند اسنوا طرفداران بسیاری دارد و به کشورهای خاورمیانه نیز صادر می‌شود. با حمایت از کالای ایرانی به پیشرفت برندهای داخلی کمک بزرگی خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات اسنوا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ساید بای ساید اسنوا از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد که بسیاری از افراد به دلیل رقابت این شرکت با سایر برندهای خارجی، علاقه به خرید ساید بای ساید اسنوا دارند. اسنوا در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ساید بای سایدهای خود را روانه بازار فروش کرده است تا افراد با توجه به دیزاین و دکور خانه خود، تصمیم به خرید نقدی یا اقساطی ساید بای ساید اسنوا بگیرند. 

انواع ساید بای سایدهای اسنوا 

همان‌طور که گفته شد، برند اسنوا در طراحی و تولید مدل‌های مختلف انواع یخچال، یخچال فریزر و ساید بای ساید پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است. مدل‌ها و نام‌های ساید بای ساید اسنوا به شرح زیر می‌باشد:

_ ساید بای ساید سری هارمونی
_ ساید بای ساید سری هایپر
_ ساید بای ساید سری گالری
_ ساید بای ساید سری ریکو
_ ساید بای ساید سری کانتر 

در اینجا به بررسی یک مدل از سری ساید بای ساید می‌پردازیم. برای اطلاع از مشخصات و بررسی کیفیت در زمان خرید نقدی یا اقساطی ساید بای ساید اسنوا با ما همراه باشید. 

ساید بای ساید سری هارمونی اسنوا 

یکی از بهترین مدل‌های ساید بای ساید اسنوا به طور حتم سری هارمونی آن می‌باشد، زیرا عمق کم کابین این یخچال باعث می‌شود به راحتی در فضای خالی کابینت هر آشپزخانه‌ای جای بگیرد و دستیابی به طبقات این یخچال آسان باشد. از نکات بسیار مهم در خرید نقدی یا اقساطی ساید بای ساید اسنوا می‌توان به افزایش ظرفیت فریزر با یخساز آن اشاره کرد که بسیار باریک تعبیه شده است و روی درب ساید بای ساید قرار دارد. 

افزایش حسگرهای پیشرفته تشخیص دما با سیستم smart cooling سرمایش را به صورت یکسان و پایدار در داخل یخچال فراهم می‌کند. با شش حسگر هوشمند، مواد غذایی در دمای مطلوب بسیار تازه و سالم می‌ماند. حفظ طعم واقعی غذاها با وجود بوگیر قدرتمند، باعث می‌شود، عطر و بوی مواد غذایی به مانند طعم تازه و طبیعی خود حفظ شود. 

به طور حتم مجهز بودن به بوگیر قدرتمند در ساید بای ساید اسنوا دلیلی مناسب برای خرید نقدی یا اقساطی ساید بای ساید اسنوا است، از ویژگی‌های مهم و اساسی که در ساید بای ساید از اهمیت بالایی برخوردار است، وجود آب سردکن و یخسار آن می‌باشد.

با خرید نقدی یا اقساطی ساید بای ساید اسنوا به راحتی از نوشیدن آب خنک به همراه یخساز قدرتمند لذت می‌برید. در این مدل از ساید بای ساید اسنوا، یخ تک‌های مناسب با مصرف روزانه فراهم می‌شود و فیلتر تصفیه واقعی، طعم بسیار گوارا را به آب می‌دهد. 

فروش ویژه اسنوا در قسطی کلاب 

با وجود ویژگی‌های مهم و اساسی که در خرید نقدی یا اقساطی ساید بای ساید اسنوا مطرح کردیم، به طور حتم هر فردی توانایی خرید این یخچال باکیفیت را ندارد.

از این رو قسطی کلاب که یک وبسایت فروش انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی است، طرح فروش نقدی یا اقساطی را برای همه کاربرها در نظر گرفته است تا هر فردی با توان مالی خود بتواند یک خرید لذت‌بخش را تجربه کند. 

خرید قسطی به دو روش خرید اقساطی از بای چک و خرید اقساطی از لیزینگ امکان شده است. برای اطلاع از شرایط فروش و جهت ثبت‌نام به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید یا با کارشناس‌های مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی زودپز تفال

خرید قسطی زودپز  تفال
زودپزها به سرعت شما در آشپزی می افزایند. از آنجایی که آشپزی در کنار سلامتی مسئله مهمی است، شما باید از محصولات خوبی مانند زودپز تفال استفاده...

خرید اتو بخار هاردستون

خرید اتو بخار هاردستون
برند هاردستون یکی از بهترین برندهای دنیا است که تنوع محصولاتی بالایی دارد. برای خرید اقساطی اتو بخار هاردستون به بخش لوازم خانگی در ...