خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 18:36:20

گوشی a54 با ظاهری شبیه به گوشی پرچمدار سامسونگ روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ


گوشی A54 سامسونگ  

پیش از خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ بهتر است نگاهی به ویژگی‌های آن بیندازیم. گوشی A54 از جدیدترین سری گوشی از برند سامسونگ می‌باشد. کیفیت این گوشی بی‌نظیر است و می‌تواند انتظارات و نیازهای کاربر را به خوبی پوشش دهد. برای خرید گوشی سامسونگ A54 می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری اقدام کنید. 

خرید گوشی سامسونگ A54 از تمامی فروشگاه‌های کالای دیجیتال ممکن است؛ اما آیا از کیفیت اصلی برخوردار است؟ برای اینکه یک گوشی اصل بخرید، باید ابتدا ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهید و یک فروشگاه معتبر انتخاب کنید. مسئله بعدی فروش قسطی است. فروشگاه مورد نظر شما علاوه بر فروش کالای اصل، باید زمینه خرید اقساطی را نیز برای شما فراهم کند. تلفن همراه یک وسیله ارتباطی مهم و کاربردی برای هر شخص محسوب می‌شود؛ چرا که برای انجام اکثر کارهای روزمره به گوشی نیاز داریم. بنابراین، برای بررسی ویژگی‌های گوشی مورد نظر باید وقت زیادی صرف کرد.  

بررسی ویژگی‌های گوشی سامسونگ A54

فروشگاه اینترنتی ما خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است. گوشی سامسونگ A54 در ماه مارس سال 2032 به بازار عرضه شد. این گوشی حدود 200 گرم وزن دارد و دو سیم کارت را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. طول این گوشی 158.2 عرض آن 76.7 و قطر آن 8.2 میلی متر می‌باشد. جنس گوشی سامسونگ A54 شیشه بوده و حاشیه دور آن از جنس پلاستیک است. سیستم عامل گوشی سامسونگ A54 اندروید 13 است و دارای رم‌های 6 گیگابایت و 8 گیگابایت می‌باشد. همچنین حافظه داخلی این گوشی‌ها 128 و 256 گیگابایت هستند که مشتریان با در نظر گرفتن فضای مورد نیاز می‌توانند نسبت به خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ اقدام کنند. 

چنانچه برای خرید این گوشی پول کافی ندارید، می‌توانید با خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ از فروشگاه اینترنتی ما صاحب یک کالای باکیفیت شوید. گوشی سامسونگ A54 در چهار رنگ زیبا و جذاب سفید، بنفش، لیمویی و خاکستری وجود دارد. رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل این گوشی، کیفیت صفحه نمایش آن را چند برابر کرده است. 

داشتن 8 هسته پردازنده در ساخت گوشی سامسونگ A54 سبب شده تا سرعت خوبی داشته باشد. نکته مهمی که در طراحی و ساخت گوشی A54 وجود دارد، درگاه کارت حافظه مشترک با سیم کارت دوم است. در واقع، علاوه بر حافظه داخلی بالای آن، مشتریان می‌توانند در صورت نیاز از کارت حافظه نیز استفاده کنند. حسگر اثر انگشت نیز از دیگر قابلیت‌های این گوشی است. 

ظرفیت باتری گوشی A54 سامسونگ 5000 میلی آمپر است و از قابلیت شارژ سریع برخوردار است. ناگفته نماند که باتری‌های این گوشی غیرقابل تعویض (توسط کاربر) است. کیفیت دوربین پشت گوشی A54 سامسونگ 50 مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلوی آن 32 مگاپیکسل می‌باشد.

خرید اقساطی گوشی A54 از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا با هر شرایطی از خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ بهره مند شوند. امروزه خرید نقدی کالای دیجیتال برای همه افراد مقدور نیست. به همین خاطر فروشگاه اینترنتی ما با در نظر گرفتن شرایط مشتریان خود، خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتال را فراهم کرده است. دریافت سود کم و ناچیز و اقساط کوتاه مدت و بلند مدت بدون نیاز به ضامن از امکانات ویژه‌ای است که فروشگاه قسطی کلاب در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

با خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ از فروشگاه معتبر قسطی کلاب می توانید یک گوشی باکیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید و از قابلیت‌های آن لذت ببرید. بنابراین اگر قصدتان از خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ جدی است، معطل نکنید.    

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی a32

خرید اقساطي گوشی a32
برای خرید اقساطي گوشی a32 با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ چکی

خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ چکی
اگر تمایل به خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ با چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...