خرید اپل واچ سری 4

تاریخ انتشار:
1403/2/9 13:03:55

گجت‌های پوشیدنی آیفون بسیار زیبا و جذاب طراحی شده‌اند و شما با داشتن یکی از آن‌ها حس خوبی خواهید داشت. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 4 با شرایطی آسان به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اپل واچ سری 4


آشنایی با کاربردهای اپل واچ

اپل واچ‌ها قابلیت‌های متعددی دارند. برای نمونه می‌توانید فیس‌های مختلف و متنوعی را برای آنها انتخاب کنید و از ساعت هوشمندتان بهره‌مند شوید. قابلیت‌های ورزشی و سلامتی نیز در اپل واچ‌ها موجود است.

قادرید تا ضربان قلب خود را پایش نمایید. به علاوه، برنامه‌های مخصوصی برای مانیتور کردن سلامت شما در آنها وجود دارد. اگر به مدت طولانی بنشینید، اپل واچ به شما هشدار می‌دهد که بهتر است تا یک حرکت ورزشی انجام دهید! 

میزان کالری مصرفی شما توسط اپل واچ‌ها نمایش داده می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی اپل واچ سری 4 تجربه‌ای متفاوت را داشته باشید!

با اپل واچ‌ها، از پیامک‌های خود مطلع می‌شوید. همچنین نقشه را نیز، به شما نشان می‌دهند و مسیریابی می‌کنند. حتی می‌توانید با آن‌ها نقاشی بکشید و آن را به دوستتان که اپل واچ دارد، هدیه دهید! قادرید تا به تماس‌هایتان از این طریق پاسخ گویید.

جستجوگر سیری نیز در اپل واچ به کمک شما می‌‍‌شتابد. تصاویر آیفون شما از طریق اپل واچ قابل مشاهده است. قابلیت خرید اقساطی اپل واچ سری 4 در قسطی کلاب فراهم شده است.

اپل واچ‌های سری 4

اپل واچ‌های سری 4 قابلیت نصب سیم کارت ندارند. صفحه نمایش آنها لمسی است و از نظر نوع کاربری ممکن است رسمی، روزمره، ورزشی و یا ترکیبی از همه این‌ها باشد. فرم صفحه آن‌ها می‌تواند مستطیل شکل باشد. قابلیت GPS دارند.

همچنین قابلیت‌هایی مثل مکالمه و ارسال پیامک را نیز دارند. با خرید اپل واچ سری 4 کارهای خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهید. اپل واچ‌های سری 4 مناسب خانم‌ها و آقایان هستند. 

نوع کاربری رسمی، روزمره، ورزشی یا ترکیبی از همگی دارند. آن‌ها سبک وزن هستند. جنس بدنه آلومینیومی و جنس بند سیلیکونی دارند. بند اپل واچ‌ها از قفل سگکی ساده برخوردار است. 

نمایشگر به کار رفته در اپل واچ‌های سری 4 توانسته‌ تا زاویه دید دو طرف را 30 درصد بیشتر از قبل افزایش دهند. با خرید نقدی یا اقساطی اپل واچ سری 4تفاوت را احساس کنید!

مزیت دیگر آن‌ها استفاده از تکنولوژی LTPO یا مصرف بهینه باتری است. این ساعت هوشمند می‌تواند قابلیت استفاده در یک روز کامل را با یک بار شارژ کردن برای شما فراهم کند. 

گوشه‌های گرد موجود در این سری با قاب اصلی هماهنگی خاصی دارد و با حاشیه‌ترین نقاط را در قاب اصلی برای شما فراهم می‌آورد. رابط کاربری این سری نیز بسیار مناسب است. 

در فیس جدید سری 4 که اینفوگراف نامیده می‌شود، می توانید بیشتر از 8 آیتم را قرار دهید و کارهای بیشتری بکنید. دکمه دیجیتال کراون در سری4 کوچک‌تر و زیباتر شده و سبب شده است تا 30 درصد کوچکتر از قبل باشد و در عوض اجزای آن در حدود 20 درصد اضافه شده است. با خرید اقساطی اپل واچ سری 4 شیک و خوش استایل شوید!

در این هنگام با شماره‌های ضروری که شما ثبت کرده‌اید تماس حاصل می شود تا اورژانس به شما کمک کند. یکی از قابلیت‌های سری چهار ورود اپلیکیشن Breathe می‌باشد که شما را به انجام تنفس‌های آرام بخش و تمرکز زا وا می‌دارد. با خرید نقدی یا اقساطی اپل واچ سری 4 متمرکز و سرزنده باشید!

خرید قسطی اپل واچ سری 4

برای خرید اپل واچ سری 4 به قسطی کلاب بروید و در صورت نیاز به خرید غیرنقدی با یکی از چهار روش موجود، اعتبار خرید اقساطی بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم تا همین الان نسبت به ثبت سفارش خرید اقساطی اپل واچ سری 4 اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي a33

خرید اقساطی گوشي a33
پیشنهاد ما برای داشتن یک گوشی قیمت مناسب و باکیفیت بی شک گلکسی a33 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a33 به بخش...

خرید قسطی اسپیکر JBL با چک

خرید قسطی اسپیکر JBL با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی اسپیکر JBL با چک به بخش اسپیکر و بلندگو در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...