خرید اقساطی گوشي a33

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:49:21

پیشنهاد ما برای داشتن یک گوشی قیمت مناسب و باکیفیت بی شک گلکسی a33 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a33 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي a33


گوشی A33 سامسونگ، گستره جدید امکانات

سامسونگ در دنیای کالای دیجیتال سرآمد معرفی گوشی‌های همراه است. این خصیصه را درباره نسل جدید گوشی‌های هوشمند از جمله سری A می‌توان مشاهده نمود. سری جدید گوشی‌های همراه سامسونگ با داشتن وزن حدودی 186 گرم و همچنین ضخامت 8.1 میلیتری از خوش دست ترین کالاهای دیجیتالی است که ارزش هزینه کردن دارد. نسل جدید گوشی‌های سامسونگ با ارگونومی مناسب برای حمل و نگهداری و همچنین مقاومت در برابر آب و گردوخاک از منحصر به فرد ترین کالاهای تولید کمپانی سامسونگ بحساب می‌آید. برای خرید قسطی گوشي a33 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ترکیب زیبا و جذاب بدنه این کالای دیجیتال باعث توجه متخصصین و حرفه‌ای‌ها در زمینه تلفن همراه شده است. لایه بیرونی شیشه‌ای با جنس گوریلا گلس 5 با ضخامتی مطمئن از حیث ضربه پذیری، در کنار لایه پشتی پلاستیکی؛ باعث توازن وزن و زیبایی این تلفن همراه شده است. این کالای دیجیتال با دارا بودن گواهی IP67 مقاومت خود را در برابر قطرات آب و ذرات گردو غبار تضمین نموده است. صفحه نمایش 6.4 اینچی این تلفن هوشمند باعث شده تا 83 درصد از فضای پنل جلو با وضوح بالا، تصویری منحصر به فرد به مخاطبان ارائه نماید. با خرید اقساطی گوشي a33 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

اما دوربین‌های پشتی این کالای دیجیتال نشانه‌ای از یونیک بودن این محصول دارد. چهار دوربین اولترا واید، اصلی، ماکرو و سنجش عمق شما را به عکاسی حرفه‌ای با امکانات باورنکردنی تبدیل خواهد کرد. شیارهای میکروفون و پخش صوت و همچنین شارژ گوشی از ظرافت خاصی برخوردار است. این کالای دیجیتال برای شما از وضوح 1080 در 2400 پیکسل تصاویر را پخش خواهد نمود. شفافیت و کیفیت این رزولوشن می‌تواند شما را در برابر این نمایشگر میخکوب کند. برای خرید قسطی گوشي a33 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گوشی‌های سامسونگ به مثابه کالای دیجیتال هوشمند

کالای دیجیتال مدنظر ما از میدان رقابت با سری‌های پیشین سامسونگ گذشته و خود به تنهایی در حال یکه تازی در عصر تلفن‌های هوشمند است. سیستم عامل اندروید 12 در کنار رابط کاربری ONE UI 4.1 گواه این مسئله است. حسگرهای دقیق تشخیص چهره و دقت بالای حسگر اثر انگشت نیز در کنار امکانات فوق محیطی امن و مطمئن برای کاربران این کالای دیجیتال فراهم آورده است. 

اما یکی از مهمترین دغدغه‌های خریداران تلفن همراه، حافظه داخلی است. گوشی A33 با داشتن رم 6 و 8 گیگ و همچنین حافظه ذخیره سازی 128 گیگی خود این نگرانی‌ها را برطرف نموده است. دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند در کنار فلش LED در صفحه پشتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را تکمیل نموده‌اند. برای خرید اقساطی گوشي a33 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین اصلی با امکاناتی چون فوکوس اتوماتیک، تشخیص فاز و لرزش گیر تصویر اپتیکال می‌تواند به ثبت خاطرات شما در موقعیت‌های مختلف بپردازد. باتری حیرت انگیز این کالای دیجیتال دارای 5000 میلی آمپر ساعت کارکرد است. پشتیبانی از سرعت 25 واتی از دیگر مزیت‌های منحصر به فرد A33 می‌باشد. این ویژگی می‌تواند گوشی شما را تا بیش از 12 ساعت بصورت مداوم بدون نیاز به شارژ حفظ کند. 

خرید قسطی گوشی A33 از قسطی کلاب

خرید این کالای دیجیتال با توجه به قیمت‌های روز گوشی‌های همراه شاید کمی تردید آمیز باشد. اما نگران نباشید. سایت قسطی کلاب با تدارک شرایطی ویژه برای خرید اقساطی و نقد گوشی A33 نگرانی‌های شما را برطرف نموده است. خرید قسطی گوشي a33 در قسطی کلاب در چهار طرح گنجانده شده است. 

طرح پایا در قالب خرید اقساطی تا سقف 50 میلیون تومان. طرح هامرز (حامی) در قالب فروش قسطی تا سقف 80 میلیون تومان، طرح بایچک تا سقف 150 میلیون تومان با اخذ چک و در نهایت طرح پارسیان تا سقف 100 میلیون تومان با دریافت کمترین پیش پرداخت همه اقشار از جمله کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد را در بر می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید اقساطی گوشي a33 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کامپیوتر اقساطی

خرید کامپیوتر اقساطی
در چند سال اخیر کامپیوترهایی با قابلیت جدید وارد بازار شده اند که کاربر می تواند بر حسب نیاز خود آن ها را انتخاب کند کامپیوترها تحول عظیمی را در...

خرید قسطی apple watch7

خرید قسطی apple watch7
یکی از بهترین ساعت‌های برند اپل سری 7 است. برای خرید قسطی apple watch7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال ...