قیمت لوازم برقی مارک بوش

تاریخ انتشار:
1403/2/8 04:14:26



جهت مشاهده شرایط فروش و قیمت لوازم برقی مارک بوش به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.



قیمت لوازم برقی مارک بوش


اطلاعاتی درباره لوازم برقی بوش

شرکت بوش آلمان یکی از بزرگترین و برترین تولید کنندگان لوازم برقی در دنیا است. این شرکت با دارا بودن سیستم های کامپیوتری، ربات ها و متخصصان خبره، یکی از برترین برندهای تولید لوازم خانگی در جهان است. 

کیفیت محصولات بوش در سطح بالایی قرار دارد، به همین خاطر است که قیمت لوازم برقی مارک بوش نیز نسبت به برند های رده پایین ممکن است بالاتر باشد. اما فراموش نکنید که هرگز نباید در انتخاب هر وسیله ای کیفیت را فدای قیمت پایین کرد!

با توجه به کیفیت ساخت، قطعات با دوام و اعتبار برند شرکت بوش، این تفاوت قیمت نسبت به برند های نوپا یا ضعیف تر کاملا طبیعی است. در این مقاله می خواهیم ابتدا چند محصول معروف این شرکت را به شما معرفی کنیم. 

سپس با یکدیگر به بررسی قیمت لوازم برقی مارک بوش می پردازیم. ضمنا با توجه به اینکه در فروشگاه قسطی کلاب این محصولات به صورت اقساطی به فروش می رسند، بعد از معرفی هر محصول اطلاعاتی درباره شرایط خرید اقساطی آن در اختیار شما می گذاریم. با ما همراه باشید.

لوازم برقی مارک بوش

تولیدات و محصولات این شرکت دارای طیف وسیع و گسترده ای است. در این قسمت، چند نمونه از محصولات بوش را به عنوان نمونه با مشخصات بررسی می کنیم.

  • ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR ظرفیت 9 کیلوگرم: 

این لباسشویی با سرعت چرخش 1600 دور بر دقیقه، از نوع مخزن درب از جلو است. این مدل دارای صفحه نمایش بوده و چندین برنامه شستشوی مخصوص کتان، سریع و... دارد. قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، نشانگر میزان انرژی و آب مصرفی و... از سایر ویژگی های این لباسشویی می باشند. 

در فروشگاه قسطی کلاب شما می توانید با اقساط 12 ماهه و پیش پرداخت 3 میلیون و 250 هزار تومانی، با ماهانه 815 هزار تومان قسط این محصول را خریداری کنید.

  • يخچال و فريزر بوش مدل KDD56VW204: 

یکی دیگر از برترین لوازم برقی مارک بوش این مدل است. این مدل دارای یخچال و فریزر هم در قسمت بالایی و هم در قسمت پایینی است. این مدل با 15 ساعت نگهداری از مواد غذایی در صورت قطع برق و همچنین وزن 88 کیلویی، انتخابی ایده آل برای شما می باشد. 

گنجایش 507 لیتری، رده مصرف اول انرژی، بدون برفک، اخطار باز ماندن درب، آبريز بيروني، يخساز نيمه اتوماتيک (منبع آب) و قابلیت VitaFresh جهت حفظ طولانی‌تر تردی مواد غذایی، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این مدل است.

 در فروشگاه ما شما می توانید این یخچال را با 2 میلیون و 250 هزار تومانی در اقساط 12 ماهه، هر قسط به ارزش 565 هزار تومان خریداری کنید.

  •  ماشین ظرفشویی بوش مدل sms88ti30m: یکی دیگر از بهترین لوازم برقی مارک بوش، ماشین ظرفشویی بوش مدل sms88ti30m است. این مدل لباسشویی با دارا بودن ظرفیت آب 7.3 لیتری و 8 برنامه مخصوص شستشو، شما را از زحمت شستن ظرف در خانه به طور کامل راحت می کند.
  •  این محصول با دارا بودن برچسب انرژی رده +++A، سیستم خشک کن زئولیت Zeolith و شستشوی نصف ظرفیت Half Load، یک انتخاب بهینه برای خانه و آشپزخانه شماست. در فروشگاه قسطی کلاب شما می توانید این محصول را با 2 میلیون و 960 هزار تومان پیش پرداخت و در اقساط 12 ماهه خریداری کنید. ارزش هر قسط برای این محصول در قسطی کلاب، 741 هزار تومان است.

فروش اقساطی لوازم برقی مارک بوش 

در بالای مطلب، بعضی از محصولات برند بوش، به صورت مختصر و محدود معرفی شدند. با همین قیمت دهی مختصر برای هر محصول نیز شاید تا حدودی با شرایط طرح فروش اقساطی آشنا شده باشید. حال شما می توانید 

برای اطلاع بیشتر از طرح فروش اقساطی لوازم برقی مارک بوش و همچنین دریافت لیست قیمت محصولات این برند، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی تلویزیون سامسونگ

خرید نقدی تلویزیون سامسونگ
برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سامسونگ بهتر است، در ابتدا اطلاعاتی راجب این برند و تلویزیون‌هایش بدانیم. شرکت بزرگ سامسونگ به عنوان یکی ..

خرید اقساطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ با چک

خرید اقساطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی ...