قیمت گوشت کوب برقی فلر

تاریخ انتشار:
1403/1/31 20:29:52


جهت خرید قسطی و  مقایسه قیمت گوشت کوب برقی فلر و سایر برند ها به سایت فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بخش لوازم خانگی  مراجعه نمایید.



قیمت گوشکوب برقی فلر


اطلاعات درباره لوازم برقی فلر

گوشت کوب یکی از لوازم خانگی بسیار خوب برای کمک به آشپزی در خانه است. گوشت کوب برقی فلر با دارا بودن تیغه های قدرتمند توانایی هم زدن انواع خمیر و سس ها را دارا است. این محصول یکی دیگر از سری محصولات ریز خانگی باکیفیت فلر است که در بازار ایران هم اکنون موجود شده است. 

در این مطلب می خواهیم با شما درباره قیمت گوشت کوب برقی فلر و مشخصات آن صحبت کنیم. همچنین در پایان مطلب، در مورد نحوه خرید اقساطی گوشت کوب برقی فلر با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

گوشت کوب برقی فلر

گوشت کوب برقی فلر به دلیل کیفیت بالای خود دارای قیمتی به نسبت بالاتر از برند های درجه دوم خواهد بود. در این محصول با بکارگیری متریال و مواد فلزی و پلاستیکی مرغوب، سعی شده است تا در عین حفظ کیفیت و کارایی محصول، زیبایی و ظاهر آن نیز مورد توجه قرار گیرد. 

گوشت کوب فلر دارای پایه است که این پایه به راحتی به وسیله دکمه هایی از قطعه جدا می شود. مدل HB808 این گوشکوب نیز دارای ظرف خرد کن است. سرعت چرخش تیغه های گوشت کوب برقی فلر نیز کاملا به وسیله یک اهرم پیچی در قسمتی از دستگاه قابل تنظیم می باشند. 

این خلاصه ای از شکل و کلیت گوشت کوب برقی فلر بود. حال می خواهیم با یکدیگر جزئی تر به مشخصات و قابلیت های این دستگاه نگاه کنیم.

این محصول دارای ابعاد قطر 6 و ارتفاع 21.5 سانتی‌ متر است. وزن آن 1.8 کیلوگرم است، جنس بدنه آن پلاستیکی و جنس میله آن از استیل ضد زنگ است. این محصول چند کاره با مصرف توان برقی 800 وات یک محصول میان رده از نظر مصرف است.

 این محصول دارای نشانگر و تنظیمات سرعت در 5 سرعت متفاوت است و جنس تیغه های آن نیز از استیل ضد زنگ است. این محصول دارای لیوانی با حجم 0.8 لیتر است. عملکرد لحظه ای (Pulse)، عملکرد توربو (Turbo)، ظرف غذاساز، آسیاب، خمیرزن، دیسک امولسیون ساز، پوره ساز و رب ساز، قابلیت نگهداری سیم برق و پایه ضد لغزش از جمله مواردی است که این محصول شامل آن ها نمی شود و این قابلیت ها و ویژگی ها را ندارد. 

البته نباید فراموش کنیم که هیچ محصولی وجود ندارد که تمامی این قابلیت ها را در خود جای دهد و هر محصول بنا به طراحی، قدرت موتور، استهلاک و سایر موارد مخصوص به خود، توانایی ارائه بخشی از این قابلیت ها و ویژگی ها را خواهد داشت.

شما باید محصول مد نظر خود را بر اساس نیاز های آشپزخانه خود خرید کنید. مثلا اگر زیاد کیک یا پوره و رب می سازید، باید از دستگاه گوشت کوب برقی استفاده کنید که دارای این چنین قابلیت هایی باشد.

از برجسته ترین موارد و قابلیت های گوشت کوب برقی فلر می توان به قدرت موتور و تیغه های قدرتمند این محصول اشاره کرد که باعث شده اند این محصول در میان رقبای خود به صورت مجزا شناخته شود. 

گرچه گوشت کوب برقی فلر، قابلیت های همراه فراوان و متعددی ندارد، اما شما باید به  توانایی آن در انجام کارهای اصلی یک گوشت کوب توجه کنید. تیغه های یک گوشت کوب خوب باید با قدرت موتور بالای دستگاه همراه شده و تقریبا هر نوع ترکیب گوشتی و یا خمیری را برای شما تولید کند. 

این دقیقا همان چیزی است که گوشت کوب برقی فلر آن را به نحو احسن برای شما انجام می دهد.

قیمت گوشت کوب برقی فلر و نحوه خرید اقساطی محصولات فلر 

گوشت کوب برقی فلر با ویژگی های بیان شده در بالای مطلب دارای قیمتی متغیر است. اما تقریبا در محدوده قیمتی محصولاتی همچون گوشت کوب گوسونیک و تکنو قرار دارد. این محصول در فروشگاه قسطی کلاب به صورت نقد و اقساط به فروش می رسد. 

شما می توانید برای خرید اقساطی این محصول و سایر محصولات با پیش پرداخت بسیار کم و اقساط 12 ماهه اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون قسطی

خرید تلویزیون قسطی
تلویزیون ها جعبه سیاهی بودند که در گذشته تصاویر بی صدا را نشان می دادند با پیشرفت فناوری قابلیت های جدیدی به تلویزیون ها اضافه شد به گونه ای...

خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا ویژه کارمندان

خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا ویژه کارمندان
برند اسنوا برندی استثنایی و عالی در حوزه لوازم خانگی است. برای خربد قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...