خرید اقساطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/20 08:36:23

شما می‌توانید برای خرید اقساطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ با چک


تلویزیون شیائومی 55 اینچ

انواع لوازم خانگی شیائومی به بازار ایران راه پیدا کرده و بسیار محبوب شده‌اند. تلویزیون‌های شیائومی به دلیل کیفیت خیلی بالایی که دارند با محصولات برند‌های دیگر قابل رقابت هستند. خرید قسطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ یک انتخاب بسیار هوشمندانه است؛ زیرا محصول با کیفیت بالا را با قیمت مناسب خریداری می‌کنید. 

برند شیائومی در چین فعالیت دارد و در مدت زمان کوتاهی توانسته بازار لوازم خانگی را به دست بگیرد. داشتن کیفیت بالای تصویر و صدای واضح از جمله مشخصه‌های مهم تلویزیون‌های این برند است. شیائومی به دنبال استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و فناوری‌ها در تلویزیون‌های خود است. تلویزیون 55 اینچ شیائومی یک تلویزیون هوشمند با قابلیت‌های جدید و متفاوت می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این تلویزیون خاص با ما همراه باشید. 

مزایای خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ 

قطعاً خرید اقساطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ مزایای زیادی از نظر هزینه و خرید یک محصول خاص دارد. به کار بردن پردازنده Cortex در این مدل از تلویزیون‌ها باعث عملکرد عالی آن‌ها شده است. با کمک پردازشگر، داده‌های ورود بررسی و پردازش شده و در زمان خیلی کوتاهی به تصاویری که می‌بینیم تبدیل می‌شوند. در صورتی که پردازشگر خوبی در تلویزیون به کار رفته باشد، تصاویر بدون توقف و نویز نمایش داده می‌شوند. شیائومی از جدید‌ترین پردازنده استفاده کرده که 4 هسته‌ای است.

وجود پردازنده گرافیکی Mali هم باعث ارائه تصاویر با کیفیت خیلی بیشتر می‌شود. قطعاً با مشاهده تصاویر این تلویزیون متوجه کیفیت و تجهیزات خاص آن خواهید شد. زاویه دید به کار گرفته شده در تلویزیون شیائومی بسیار زیاد است و از این طریق وضوح تصاویر بالا می‌رود. تلویزیون‌های 4k تجربه تماشای یک فیلم با کیفیت بسیار بالا را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید از زوایای مختلف تصاویر را به صورت کامل و با کیفیت عالی تماشا کنید و حتماً نیاز نیست که مستقیم روبروی تلویزیون باشید. دید حدود 178 درجه‌ای از مهم‌ترین مزایای تلویزیون‌های برند شیائومی است. تلویزیون 55 اینچ اندازه متوسطی داشته و قیمت آن هم کاملاً مناسب می‌باشد. با خرید قسطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های تلویزیون 55 اینچ شیائومی

در خرید اقساطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ باید به ویژگی‌های برجسته تلویزیون‌ها دقت داشته باشید. تلویزیون‌های شیائومی می‌توانند به تمامی نیاز‌های شما پاسخ داده و سال‌ها قابل استفاده باشند. از مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون 55 اینچ شیائومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•کیفیت تصویر عالی برای پخش انواع فیلم و بازی
•دارای ریموت کنترل هوشمند مجهز به جستجوگر صوتی
•سرعت بالای پردازشگر و پخش سریع تصاویر
•دارای سیستم عامل‌های هوشمند با دسترسی‌ها و برنامه‌های مختلف
•امکان دانلود فیلم و برنامه‌های مختلف
•دارای حافظه ذخیره‌سازی فیلم و برنامه‌ها
•قیمت بسیار مناسب نسبت به رقبای معروف
•تنوع بالا در مدل‌های مختلف از نظر سایز و امکانات
•زاویه دید گسترده در مدل‌های مختلف
•طراحی شیک و مدرن مطابق سلیقه افراد مختلف به صورت باریک‌
•صدای واضح با توان صوتی 20 و 30 وات

ویژگی‌های بیان شده در همه تلویزیون‌های شیائومی وجود دارند، اما ممکن است در برخی متفاوت باشد. اگر سایز تلویزیون برای شما اهمیت زیادی دارد، می‌توانید این تلویزیون‌ها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. یکی از سایز‌های پرطرفدار 55 اینچ است که اندازه مناسب و قیمت نسبتاً کمتری نسبت به سایز‌های بزرگتر دارد. تلویزیون 55 اینچ برای سالن با اندازه متوسط کاملاً مناسب می‌باشد.

شرایط خرید قسطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ

برای خرید اقساطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود. خرید قسطی می‌تواند جایگزین مناسبی برای خرید نقدی لوازم خانگی باشد. افرادی که بودجه کافی برای خرید تلویزیون‌های شیائومی را ندارند، می‌توانند این تلویزیون‌ها را از طریق فروشگاه‌های دارای فروش قسطی خریداری کنند. در خرید اقساطی مبلغ کمی به عنوان پیش پرداخت دریافت شده و بقیه مبلغ در اقساط 3 تا 12 ماهه پرداخت می‌شود. قسطی کلاب به عنوان پیشگامان فروش قسطی به صورت آنلاین در ایران فعالیت دارد. 

مجموعه قسطی کلاب به دنبال تأمین نیاز مصرف‌کنندگان با بهترین شرایط پرداختی است. شما در زمان خرید از قسطی کلاب نیاز‌ی به ضامن ندارید و تنها با ارائه چک صیادی محصول به شما تحویل داده می‌شود. انتخاب تعداد و زمان پرداخت اقساط نیز با توجه به توان مالی شما مشخص خواهد شد. در صورت تمایل برای خرید قسطی تلویزیون همین الان با تیم پشتیبانی ما ارتباط بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا ویژه کارمندان

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا ویژه کارمندان
برند اسنوا برندی شناخته شده و منحصر به فرد یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. طرح جدید خرید اقساطی تلویزیون اسنوا ویژه کارمندان در...

خرید اینترنتی لوازم خانگی

خرید اینترنتی لوازم خانگی
اینکه بتوانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید اقساطی لوازم خانگی با بالاترین کیفیت برای منزل بنمایید بسیار ...