هدفون اپل اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/8 12:52:26

هدفون اپل یکی از کالا های دیجیتال این برند است که با استفاده از این کالا به راحتی می توانید صدایی رسا و گیرا گوش دهید. بسیاری از افراد این کالا را به دلیل قیمت و کیفیت بسیار مناسب آن تهیه می کنند. برای خرید هدفون اپل به صورت اقساطی به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


هدفون اپل اقساطی


فروش اقساطی هدفون اپل در قسطی کلاب

با توجه به رشد صنعت الکترونیک و فراگیر‌ شدن آن در سطح جهانی، اغلب تجربه استفاده از لوازم جانبی و پرکاربردی مانند هدفون را به منظور ایجاد فضای شخصی در ارتباطات و جلوگیری از آلودگی صوتی داشته باشیم. از این رو در جامعه امروز، اکثر متقاضیان تهیه این کالا، به دنبال محصولی با کیفیت و کارایی بالا هستند.

با تهیه هدفون اپل اقساطی، همه افراد می‌ توانند کیفیت صدا را تجربه کنند. کمپانی اپل همواره در توسعه تکنولوژی و کیفیت محصولات خود کوشا بوده است. محبوبیت این برند در تمام نقاط دنیا، غیرقابل چشم پوشی است. اپل در قسمت تولید و ارائه‌ هدفون های نسل جدید خود، مثل همیشه، با توجه به نیاز های طرفداران و مشتریان محصولات برند خود در سال ۲۰۱۶ میلادی، اقدام به تولید هدفون‌ های بی سیم با نام تجاری ایرپاد (Airpod) نموده است. هدفون‌ های ایرپاد، از نظر ظاهری و کیفیت صدا، کمی به سری Earpod شباهت دارند.

ویژگی‌ های مهم هدفون اپل اقساطی

این محصول به معنای واقعی بی سیم هست و یکی از بزرگترین دغدغه های مردم دنیا را که گره خوردن سیم هدفون بود، از ریشه حل کرده است. تکنولوژی بی‌سیم آن بلوتوث می باشد.

یکی دیگر از دغدغه‌ های ما، جای‌ گیری درست هدفون در گوش هست و با دیدن این سری از هدفون‌ های اپل اقساطی،‌ در وهله اول به نظر می رسد که امکان افتادن این دستگاه از گوش وجود دارد. اما بلافاصله بعد از استفاده از این دستگاه متوجه می‌ شوید که طراحی ارگونومیک و خلاقانه آن، نه تنها جزو ضعف‌ های این محصول به حساب نمی‌آید، بلکه از مزایای این محصول به شمار می‌آید و قیمت آن را توجیه می کند.

وزن کم این هدفون از دیگر مزایای آن به حساب می‌آید. دقیقا برعکس تمامی هدفون‌ های موجود در بازار، این محصول به هیچ عنوان باعث ایجاد وزن مازاد بر گوش نمی‌ شود. وزن خالص این هدفون چهار گرم می‌ باشد.

هدفون اپل اقساطی دارای کیس و یا جعبه نگهدارنده می باشد که علاوه بر محافظت کامل از هدفون شما، قابلیت شارژ مجدد آن را در بازه زمانی ۱۵ دقیقه دارد و بعد از شارژ، می‌توان تا سه ساعت بیشتر از این وسیله استفاده کرد. باتری‌ های ایرپاد در داخل گوشی‌ ها نصب شده‌ اند و بعد از هربار شارژ کامل، قابلیت استفاده تا پنج ساعت را دارا می‌ باشد. 

کیس ایرپاد، با استفاده از پورت لایتنینگ، باتری داخلی خودش را شارژ می‌ کند. اپل برای اولین بار، تکنولوژی خود را با دیگر دستگاه‌ ها و سیستم عامل‌ ها به اشتراک گذاشته است. برای گوش دادن به موسیقی و یا جواب دادن به تماس‌ های خود کافی است، دو ضربه کوچک به هدفون خود وارد نمایید. سنسور های قوی دستگاه این فرمان پذیری را از جانب شما خواهند داشت.

هدفون اپل اقساطی دارای دو چیپ‌ست (w1) و همچنین میکروفون جدا در هر یک از گوشی‌ هاست که این اجازه را به شخص می دهد تا حتی فقط با یک عدد از گوشی‌ های هدفون خود تبادل صوتی داشته باشد. هدفون اپل اقساطی هیچ گاه در اطراف شما گم نمی‌ شود. شما می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن، با ایجاد یک صوت، هدفون خود را پیدا کنید. هدفون اپل اقساطی ایرپاد، با صدای شخص روشن شده و به طور اتوماتیک متصل می‌ شود.

قسطی کلاب و فروش اقساطی هدفون اپل

تمامی طرفداران برند اپل و همچنین متقاضیان کیفیت بالا، می توانند از فروش هدفون اپل اقساطی سایت قسطی کلاب استفاده کرده و یک وسیله جانبی هوشمند را بدون دغدغه مالی و در طی سه تا دوازده ماه قسط با مبلغ مشخص تهیه کنند. 

اگر شما هم علاقه‌ مند به استفاده از امکانات روز و تکنولوژی برتر دنیا هستید، این فرصت استثنائی و فوق العاده را  از دست ندهید. در این مجموعه انواع کالا ها و با کیفیت‌ های اثبات شده برای مصرف کنندگان عرضه شده است. فروش اقساطی کالای دیجیتال، فروش اقساطی هدفون، هدفون اپل قسطی، بخشی از طرح های فروش اقساطی این مجموعه به شمار می روند. به منظور کسب آگاهی و اطلاعات مربوط به فروش اقساطی کالای دیجیتال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون ۱۱ اپل

خرید قسطی آیفون ۱۱ اپل
آیفون ۱۱ اپل آخرین و بهترین تولید شرکت اپل در زمینه تولید کالای دیجیتال است که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. برای خرید قسطی انواع...

خرید اقساطی گوشی A73

خرید اقساطی گوشی A73
برای خرید اقساطی گوشی A73 بدون ضامن تنها کافیست به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...