خرید اقساطی گوشی A73

تاریخ انتشار:
1403/2/22 15:02:01

برای خرید اقساطی گوشی A73 بدون ضامن تنها کافیست به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی A73

سخن ابتدایی

شرکت قدرتمند سامسونگ با تولید گوشی A73 عرصه رقابت میان انواع گوشی‌های موبایل هوشمند را بسیار تنگ کرده است. طراحی زیبا و منحصر بفرد، دوربین عکاسی بسیار با کیفیت، سخت افزار قدرتمند از جمله ویژگی‌های این گجت هوشمند به حساب می‌آیند. این کالای دیجیتال به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین گوشی‌های موجود در بازار معرفی شده است. ما در این مقاله شما را با این کالای دیجیتال هوشمند آشنا خواهیم کرد و همچنین شما را با نحوه خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ آشنا می‌نماییم.

کالای دیجیتال

گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ در میان برندهای مختلف گوشی موبایل از نظر کارایی و کیفیت در جایگاه برتری قرار دارد. گوشی a73 سامسونگ در آوریل 2020 به بازار عرضه شده است. تا به امروز این کالای دیجیتال از پر طرفدارترین گوشی‌های شرکت سامسونگ به حساب می‌آید. برای خرید اقساطی گوشی A73 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی سامسونگ A73 با دوربین عکاسی و فیلم برداری بسیار با کیفیت، رزولوشن صفحه نمایش بالا، میزان رضایت بالایی را برای خریداران این محصول رقم زده است. از شاخصه های مثبت کالای دیجیتال  A73می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ابعاد صفحه نمایش 6.7 اینچ است.
دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای می‌باشد.
قابلیت استفاده از دو سیم کارت بصورت همزمان و یا تک سیم کارت را دارد.
طراحی بدنه بسیار زیبا.
دارای رنگ بندی جذاب خاکستری، سبز و سفید.
دارای چهار عدد دوربین که شامل 108 مگاپیکسل (لنز واید) و 12 مگاپیکسل (لنز اولترا واید و 5 مگاپیکسل (لنز ماکرو) و همچنین 5 مگاپیکسل (تشخیص عمق تصویر) می‌باشد.
دوربین سلفی 32 مگاپیکسل است.
دارای قابلیت‌هایی مانند فلش LED، پانوراما، HDR.
دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم،256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم.
دارای حسگر اثر انگشت اپتیکال، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، قطب ‌نما، سنسور مجاورت.
ساپورت شبکه‌های ارتباطی GSM / / HSPA / / LTE / 5G.
دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی 5000 میلی‌آمپری است.
دارای قابلیت شارژ سریع به میزان 25 وات.
دارای حسگر اثر انگشت اپتیکال، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، قطب ‌نما، سنسور مجاورت و ویژگی طیف رنگ می‌باشد. 

خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ چگونه انجام می‌شود؟

قطعا تمامی علاقه مندان به این کالای دیجیتال جذاب قادر به خرید نقدی این وسیله نمی‌باشند، و اما این سوال پیش خواهد آمد که خرید اقساطی گوشی a73 سامسونگ را چطور می‌توان انجام داد؟ اگر شما هم به دنبال خرید قسطی گلکسی a73 سامسونگ می‌باشید از خدمات فروش قسطی موبایل که در بازار وجود دارد استفاده نمایید. سایت قسطی کلاب خرید اقساطی وسایل خانگی و اداری مورد نیاز را برای تمامی افراد مهیا کرده است. در این سایت بسیار معتبر می‌توانید خرید قسطی موبایل گلکسی a73 سامسونگ را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. 

برای خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ وارد سایت قسطی کلاب شوید و کالای دیجیتال A73 را انتخاب نمایید، سپس به تکمیل فرم‌های درخواستی بپردازید. در قسطی کلاب هر آنچه را که می‌خواهید آنلاین خرید کنید و در کوتاه ترین زمان با کمترین بودجه، محصولات انتخابی خود را تحویل بگیرید. در این سایت از اصالت کیفیت کالاها و تحویل به موقع و گارانتی تمامی محصولات برخوردار شوید. 

سخن پایانی

کلام خلاصه کنیم گوشی هوشمند سامسونگ A73 یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های این شرکت می‌باشد. دوربین عکاسی بسیار با کیفیت، باتری لیتیوم یونی قوی و استفاده از فناوری‌های نوین در این کالای دیجیتال عرصه رقابت را بر سایر برندهای گوشی موبایل تنگ کرده است. قطعا خرید این محصول یک انتخاب هوشمندانه است. با خرید اقساطی گوشی A73 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ایفون 13

فروش قسطی ایفون 13
آیفون 13 گوشی جذاب و دوستداشتنی شرکت اپل در رنگبندی استثنایی روانه بازار شده است. برای خرید قسطی ایفون 13 به بخش...

فروش لپ تاپ lenovo

فروش لپ تاپ lenovo
شرکت لنوو یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ در دنیا می‌باشد که دارای محبوبیت ویژه ای است. به همین سبب فروش نقدی یا...