هدفون بیتس اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/8 08:32:17

یک تغییر اساسی و قابل توجه در دنیای تکنولوژی را می توان ساخت هدفون ها دانست. این کالا برای تمام افراد مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت بالای هدفون ها، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. برای خرید هدفون بیتس به صورت اقساطی به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

هدفون بیتس اقساطی


فروش هدفون بیتس اقساطی

شرکت بیتس یکی از مشهور ترین برند های معتبر در حوزه تولید هدفون های حرفه ای برای علاقه مندان به موسیقی به شمار می رود. برند بیتس در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط خواننده رپ معروف دکتر دره در کشور آمریکا بنا نهاده شد. این برند تا به امروز یکی از پر فروش ترین و مشهور ترین نام ها در بین شرکت های تولید کننده هدفون بوده و با معرفی محصولاتی با کیفیت نظر چهره های معروف نظیر خوانندگان و ورزشکاران بین المللی را به خود جلب کرده است.

شرکت بیتس ابتدا به صورت یک کمپانی خصوصی تحت تملک دکتر دره بود که بعد از چند سال شرکت اچ تی سی عمده سهام آن را به دارایی های خود افزود، پس از چند سال برند بیتس تولید اسپیکر های برند اچ تی سی را بر عهده داشت تا اینکه شرکت بزرگ اپل تمامی سهام آن را به صورت یکجا خرید.

مشخصات کلی هدفون بیتس اقساطی

محصولات برند بیتس به دلیل طراحی زیبا و کیفیت بالای خود به طور معمول از قیمت بالاتری در مقایسه با سایر برند ها بهره برده در نتیجه خرید آن برای بسیاری از افراد جامعه امکان پذیر نمی باشد. فروشگاه قسطی کلاب با ارایه فروش اقساطی کالای دیجیتال توانسته است تا این موانع را از سر راه مشتریان برداشته و با فروش اقساطی هدفون بیتس امکان خرید این برند را برای بیشتر افراد مهیا سازد.

هم اکنون وب سایت قسطی کلاب فروشگاه جامعی برای خرید اقساطی کالای دیجیتال در کشور محسوب می شود که به ارایه جدید ترین محصولات با بهترین کیفیت ها برای مشتریان می پردازد. با توجه به نیاز بازار و همچنین محبوبیت هدفون های با کیفیت در میان قشر جوان فروشگاه قسطی کلاب در بخش جدیدی از کالا های دیجیتال اقدام به فروش هدفون بیتس اقساطی نموده است.

هم اکنون برند بیتس به تولید و عرضه انواع مختلفی از هدفون های حرفه ای بی سیم و کابلی، ایرفون ها، اسپیکر و لوازم جانبی مرتبط با حوزه موسیقی و صدا مشغول می باشد. هدفون های بیتس به دلیل فناوری ساخت بالا و کیفیت مواد و تجهیزات به کار رفته در آن بسیار مورد توجه قشر جوان و به خصوص آهنگسازان و خوانندگان مشهور  می باشد. با ذکر این دلایل می توان پی برد که با توجه به سابقه این برند و پریمیوم بودن، محصولات بیتس از قیمت های بالایی برخوردار باشند.

البته برند بیتس هم اکنون محصولات متنوعی را در رده هدفون به تولید می رساند که بازه های قیمتی مختلفی را در بر می گیرد، با ذکر این نکته هر شخص می تواند با توجه به توان مالی و همچنین نیاز شخصی مدل های متنوعی را خریداری کند.

هم اکنون برند بیتس محصولات مختلفی در سه سطح متفاوت به بازار عرضه می کند که شامل هدفون های Pro، Studio و EP می باشد. رده حرفه ای PRO بیشترین قیمت را در بین محصولات برند داشته و بیشتر به درد کاربران حرفه ای و موسیقیدان ها در استودیو های ضبط موسیقی می باشد. در رده بعدی محصولات Studio قرار گرفته که تجربه کاربری عالی از شنیدن موسیقی به خریداران خود هدیه می دهد. در جدید ترین سری معرفی شده از هدفون توسط بیتس به نام EP کیفیت بالا با سبکی و دوام همراه شده و همچنین قیمت نهایی محصول نیز پایین تر از سایر مدل ها می باشد.

خرید قسطی هدفون بیتس از قسطی کلاب

شما می توانید با مراجعه به قسطی کلاب از مزایای بی شمار خرید هدفون بیتس قسطی بهره مند شده و با پول اولیه کمتری به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید. بیشتر فروشگاه های ارایه  کننده محصولات اورجینال بیتس تنها به فروش نقدی این برند مشغول بوده و قیمت های بالایی نیز برای آن تعیین می کنند در نتیجه امکان خرید آن را برای بسیاری از افراد ناممکن ساخته اند. شما می توانید با خرید هدفون بیتس اقساطی از وب سایت قسطی کلاب بر تمامی این مشکلات غلبه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی s23 اولترا با چک

خرید قسطی s23 اولترا با چک
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ مدل s23 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی s23 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

Digikala mobile

Digikala mobile
یکی از لوازم ضروری برای هر فرد در دنیای امروز بی شک تلفن همراه است. امروزه تلفن همراه برای هر گروه سنی از نوجوان تا میانسال لازم است. موضوع مهم در