خرید موبایل سامسونگ بصورت اقساط

تاریخ انتشار:
1403/2/9 17:18:18

گوشی موبایل جزو کالای دیجیتال است که برای همه افراد مورد استفاده قرار می گیرد و نمی توان از امکاناتی که در اختیار افراد قرار می دهند، چشم پوشی کرد. گوشی های موبایل هوشمند به یک وسیله مورد نیاز تبدیل شده است. برای مشاهده محصولات به بخش خرید قسطی موبایل در قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید موبایل سامسونگ بصورت اقساط

 

خرید موبایل سامسونگ

  امروزه با توجه به تغییرات ایجاد شده در سبک زندگی افراد و پیشرفت تکنولوژی، کالای دیجیتال نقش مهمی در سرعت زندگی ایفا می کنند. از این رو برند های نام اشنا مانند سامسونگ به دنبال تغییراتی اساسی در طراحی و تولید کالای های دیجیتال خود است. گوشی های موبایل یکی از تغییرات عمده ای بوده است که شرکت سامسونگ در حال به روز رسانی است.

سامسونگ با توجه به نوع نیاز افراد و تغییر بازار فروش گوشی های هوشمند به طور مداوم در حال تغییر و به روز رسانی گوشی های خود است به گونه ای که با برند اپل به صورت سالانه در حال رقابت است. سامسونگ در تلاش می باشد که قابلیت گوشی های خود را به طرز چشمگیر افزایش دهد. همانطور که می دانید امروزه از گوشی های هوشمند به منظور انجام بسیاری از کار ها استفاده می شود. یکی از عوامل محبوبیت گوشی های هوشمند این است که آن ها قابلیت اجرای بازی های مختلف را دارند به گونه ای که سنین مختلف را درگیر خود کرده است. از این رو کمپانی های مختلف با افزایش قابلیت های سخت افزاری خود در تلاش هستند که اجرای بازی های مختلف را آسان کنند.

شایعه شده است که شرکت سامسونگ در حال ساخت گوشی های مخصوص گیمینگ می باشد، البته برنامه فعلی این شرکت معرفی قابلیت های منحصر به فرد نوت 9 است. خبر های منتشر شده از یکی از اعضای کمپانی سامسونگ نشان می دهد که این کمپانی در حال ساخت یک تلفن هوشمند مخصوص بازی است و البته این کمپانی در تلاش است که صنعت بازی را توسط دیگر محصولاتش گسترش دهد. گلکسی نوت 9 شامل قابلیت ویژه ای می باشد که برای بازی می توان از آن استفاده کرد. گوشی های سامسونگ برای تمام سنین قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی دارد تا افراد مختلفی را به خود علاقه مند کند.

گوشی سامسونگ هوشمند 

از جمله گوشی های سامسونگ A6 می باشد که دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی می باشد. رزولوشن تصویر در این گوشی بالا است. این صفحه نمایشگر از پنل سوپر AMOLED استفاده می کند و این گوشی در میان موبایل های میان رده ای دارای کیفیت تصویر خوبی می باشد. یکی از دلایل خرید موبایل سامسونگ کیفیت دوربین های آن می باشد که بادی دقت داشته باشید، دوربین این سری از موبایل سامسونگ از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می کند و حافظه رم این دستگاه 3 یا 4 گیگابایت است و حافظه داخلی آن نیز 32 یا 64 گیگابایت می باشد که البته از طریق کارت حافظه تا 256 گیگابایت قابل افزایش است. سیستم عامل آن نیز نسخه 8 اندروید اوریو می باشد و همچنین ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر بر ساعت است.

 خرید موبایل سامسونگ به صورت اقساط در قسطی کلاب

امروزه با توجه به شرایط مالی افراد و قدرت توان مالی، خرید نقدی کالای دیجیتال و موبایل سامسونگ کمی دشوار است، حتی برخی از فروشگاه ها طرح فروش اقساطی را فراهم کرده اند. قسطی کلاب یک سایت اینترنتی فروش لوازم خانگی و کالای دیجیتال است که برای رفاه حال کاربر ها و مصرف کننده های خود شرایط ویژه ای را ایجاد کرده است. طرح خرید موبایل سامسونگ به صورت اقساط یکی از مزیت های این سایت می باشد.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر می باشد که انواع مختلف موبایل سامسونگ را عرضه می کند، شما به منظور خرید اقساطی گوشی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A72

خرید اقساطی گوشی A72
یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2021 گلکسی a72 می‌باشد که ترکیب رنگی بسیار جذابی دارد. برای خرید اقساطی گوشی A72 به...

خرید گوشی به صورت اقساط

خرید گوشی به صورت اقساط
شایان به ذکر است که کمپانی آیفون یکی از شرکت های برتر در ساخت گوشی های رده بالا می باشد به گونه ای که این برند طرفداران بسیاری در جهان دارد ما...